50 v mies ja nuoret naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija 7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinulle takuulla on muitakin ottajia ja joku muuntyyppinen mies olisi onnellinen laisestasi naisesta.

Kiitos kaunis:o)

Aikaisemmin tuohon tuijotteluun ei tullut niinkään kiinnitettyä huomiota, joten kaipa tämä on jonkinlaista keski-iän kriisiä itselläkin. Kun huomaa itse rapistuvansa ja toisen ihailevan nuoria, kauniita ja hyvin hoikkia naisia, niin raivo ja itseinho kuohahtavat. Yhtään en tästä nuorennu ja tähän se mies nyt sitten joutuu tyytymään.

Oma itsekritiikkini pelaa sen verran hyvin, että nuorempia miehiä en voisi kuolaten tuijottaa edes miestä kiusatakseni. Jo ajatus, että nuorempi mies katsoisi säälinsekaisellainholla takaisin "vanhaa kääkkää", on nöyryyttävä.[/QUOTE]

Viimeksi muokattu:
Kiitos kaunis:o)

Aikaisemmin tuohon tuijotteluun ei tullut niinkään kiinnitettyä huomiota, joten kaipa tämä on jonkinlaista keski-iän kriisiä itselläkin. Kun huomaa itse rapistuvansa ja toisen ihailevan nuoria, kauniita ja hyvin hoikkia naisia, niin raivo ja itseinho kuohahtavat. Yhtään en tästä nuorennu ja tähän se mies nyt sitten joutuu tyytymään.

Oma itsekritiikkini pelaa sen verran hyvin, että nuorempia miehiä en voisi kuolaten tuijottaa edes miestä kiusatakseni. Jo ajatus, että nuorempi mies katsoisi säälinsekaisellainholla takaisin "vanhaa kääkkää", on nöyryyttävä.
[/QUOTE]

ITSE SEURUSTELIN YLI VUODEN NOIN 50 V, MIEHEN KANSSA. AINA KUN OLTIIN TANSSEISSA , KATSELI MUITA NAISIA. JOSKUS PERJANTAI ILTAISIN LÄHTI OMILLE MENOILLEEN, EN TIEDÄ MINNE, EI VASTANNUT MISSÄ KÄVI , EI MYÖS VASTANNUT PUHELIMEEN KUN YRITIN SOITTAA HÄNELLE. NYT KESÄLLÄ TÄYSIN MUUTTUI VÄLINPITÄMÄTTÖMÄKSI, EI VASTANNUT PUHELIMEEN, EI MYÖSKÄÄN SOITTANUT MINULLE. PIDIN PARHAANA RATKAISUNA JÄTTÄÄ TUOLLAISEN MIEHEN, VAIKKA HÄNTÄ RAKASTIN. NYT OLEN YKSIN. JA ELÄMÄ JATKUU JOLLAIN LAILLA.

Viimeksi muokattu:
En kyllä itsekään muista vastanneeni pariskunnan miespuolisen osapuolen flirttiin. Tai sitten en ole edes ymmärtänyt flirttaavani:oO

Mutta sen noista nuoruuden katseista muistan, että vaikkei flirttiin vastannutkaan, niin huonon itsetunnon jo silloin omaavana, katse tuntui hyvältä. Aivan kuin mies olisi rankannut minut seuralaistaan korkeammalle.

Ja juuri siltähän minustakin nyt osien vaihduttua tuntuu. Olen ruma, seksitön, hyödytön ja arvoton siinä vierellä, siis täysin arvoton.

Minä taas olin hyvin nätti nuori nainen enkä tykännyt ollenkaan vanhempien miesten katseista.Ne tuntuivat halvoilta.

Kurjaa, kun on tuollaisia miehiä meitä naisia satuttamassa.Hyvää jatkoa ja jaksamista.

Viimeksi muokattu:
Niin, onnellista elämää kaikille parisuhteessa eläville ja muillekin:) Mies (vanhempi) voi oppia edellisistä virheistään ja panostaa nyt täysillä uuden suhteen hoitoon ja pieneen vauvaan aivan eri tavalla. Tuskin ainakaan alkaa seikkailla kun sai noin paljon nuoremman naisen, ei varsinkaan etsi enää nuorempaa kumppania.
Etukäteen ei voi tietää miten suhde menee ennenkuin kokeilee...tiedoksi vaan tämäkin!

Viisikymppisenä ei jaksa enää niin kuin nuorena.Vaikka olisi hoitanut itseään ikänsä ja olisi perusterve, alkaa 55-vuotiaana olla jo selvästi väsyneenpi kuin nuorena.Muutenkin sitä kaipaa omaa rauhaa ja ärsyyntyy vähästäkin.

Viimeksi muokattu:

Oma itsekritiikkini pelaa sen verran hyvin, että nuorempia miehiä en voisi kuolaten tuijottaa edes miestä kiusatakseni. Jo ajatus, että nuorempi mies katsoisi säälinsekaisellainholla takaisin "vanhaa kääkkää", on nöyryyttävä.

Kyllä niitä nuoria miehiä voi katsoa ilman kuolaamista ja hiukan hymyillä. Itse olen jo 50 ja toisinaan joku nuori mies luurailee selvästi kaupassa. Hiukan aina hymyilyttää ja toivottelen mielessäni optikolla käyntiä.

Kyllä naisten kannattaa vastata samalla mitalla, jos mies noin tökerösti käyttäytyy. Miehelle tekee hyvää tietää, että ei hän nyt niin ainutlaatuinen ole kuin kuvittelee. Tuollainen tökerö tuijottelu kertonee siitä, että mies kuvittelee vielä olevansa Se ALFAUROS kun taas vaimo on rupsahtanut itsestäänselvyys. Tuollaisesta käytöksestä puuttuu toisen kunnioitus.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä