Mies/nainen, jos saisit yön kenen tahansa kanssa, kenet ottaisit?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Unohdetaan ne omat vaimot/miehet nyt ainakin tässä tilanteessa. Jos saisit harrastaa seksiä yhden naisen/miehen kanssa koko yön kaikista maailman ihmisistö, kenet valitsisit?

Ja oletetaan, että sekstailu tapahtuisi jossain rinnakkaisuniversumissa, joten kaikki mitä tapahtuisi pyyhkiytyisi pois tässä maailmassa. Ei voisi siis esim. hyödyntää "kiss and tell"-tyyliin. Ko. nainen/mies ei myöskään itse muistaisi/tietäisi mitään.

Eli julkisuuden henkilöä tässä haetaan, mutta voisi laittaa kanssa jonkun erikoistapauksen pienellä kuvailulla.

Olen mies ja vastaukseni on: Margot Robbie
 
Jeesuksen. Ja viinipullon. Seksiä sit vaan ois tai olisi olematta. Yö olisi joka tapauksessa mielenkiintoinen.
Mielenkiintoinen mutta eittämättä hyvä valinta. Tosin voi olla, että olisi jopa antoisampi ilman seksiä, kun keskustelisi hänen kanssaan. Raamatun mukaan oli kumminkin poikuus tallella, joten se seksiosuus vois olla aika heikkoa. Toisaalta se jumalallisuus saattaisi muuttaa asioita.

Itse en kyl osaa sanoa. Ehkä ottaisin vaan lukioaikaisen ihastukseni. Tai sit sen yhen tytön laivalta. Tai sit sen yhden hollantilaisen naisen, jonka tapasin Kreikassa.

Tai sit jonkun kirjallisuuden hahmon. Jos se olisi jotenkin mahdollista....
 
Unohdetaan ne omat vaimot/miehet nyt ainakin tässä tilanteessa. Jos saisit harrastaa seksiä yhden naisen/miehen kanssa koko yön kaikista maailman ihmisistö, kenet valitsisit?

Ja oletetaan, että sekstailu tapahtuisi jossain rinnakkaisuniversumissa, joten kaikki mitä tapahtuisi pyyhkiytyisi pois tässä maailmassa. Ei voisi siis esim. hyödyntää "kiss and tell"-tyyliin. Ko. nainen/mies ei myöskään itse muistaisi/tietäisi mitään.

Eli julkisuuden henkilöä tässä haetaan, mutta voisi laittaa kanssa jonkun erikoistapauksen pienellä kuvailulla.

Olen mies ja vastaukseni on: Margot Robbie
Villit bileet Margotin kanssa haaveena?
 
Hyviä ehdokkaita on Aasiassa paljon ja muutama kotimaassakin. Valitsen nyt sellaisen, joka ikävä kyllä on mahdollista vain siellä rinnakkaisuniversumissa:
王OK
Tuo on todellakin tämän kiinalaisartistin nimi. Länsimaisittain Wang OK. Kaunis, ihana ääni. Ja nuorehkona osaa englantiakin niin paljon, että kommunikointi tässäkin aika-avaruudessa sujuisi. Hän odottelee minua auringon varjossa. :love:


 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Jatkan kohta tämän elokuvan katsomista. Elokuvan päähenkilö tuskin enää muistaa mitä seksi on: En minäkään ja siksi aapeen kysymykseen on mahdotonta antaa mitään vastausta.
Kaipa se kivaa ja tärkeää on, kun siitä jatkuvasti vaahdotaan.

Ikääntyneen miehen arki alkaa murentua pala palalta ja hän ajautuu epäilemään jopa läheisiään, jotka yrittävät tehdä oikeita valintoja. Pääosissa elokuvasta Oscar-palkittu Anthony Hopkins sekä Olivia Colman, Mark Gatiss, Olivia Williams, Imogen Poots ja Rufus Sewell. Ohjaaja: Florian Zeller. (The Father, Britannia 2020)
 
vierailija
Jatkan kohta tämän elokuvan katsomista. Elokuvan päähenkilö tuskin enää muistaa mitä seksi on: En minäkään ja siksi aapeen kysymykseen on mahdotonta antaa mitään vastausta.
Kaipa se kivaa ja tärkeää on, kun siitä jatkuvasti vaahdotaan.

Ikääntyneen miehen arki alkaa murentua pala palalta ja hän ajautuu epäilemään jopa läheisiään, jotka yrittävät tehdä oikeita valintoja. Pääosissa elokuvasta Oscar-palkittu Anthony Hopkins sekä Olivia Colman, Mark Gatiss, Olivia Williams, Imogen Poots ja Rufus Sewell. Ohjaaja: Florian Zeller. (The Father, Britannia 2020)
Hyvä leffa
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Entä jos sitten käykin niin, että sinulle selviää, että Jeesusta ei ollutkaan olemassa. Tai se oli vain joku tavallinen puuseppä? Jäis seksit saamatta ja yksin lipittäisit viiniäsi.
Hepun oli pakko olla joku huippulahjakas huijari ja silmänkääntäjä kun muutamalla kalalla ja leivänkannikalla ruokki ison porukan. Ja sitten muutti vedenkin viiniksi. Aikansa D. Copperfield 😆

Taisi kerätä isot läjät fyffeäkin helposti huijattavilta ihmisiltä?
Jäi ainakin historian kirjoihin tempauksillaan.
 
vierailija
Hepun oli pakko olla joku huippulahjakas huijari ja silmänkääntäjä kun muutamalla kalalla ja leivänkannikalla ruokki ison porukan. Ja sitten muutti vedenkin viiniksi. Aikansa D. Copperfield

Taisi kerätä isot läjät fyffeäkin helposti huijattavilta ihmisiltä?
Jäi ainakin historian kirjoihin tempauksillaan.
Ja sä uskot, että muutama sata vuotta tyypin kuoleman jälkeen kirjoitettu kirja on ehdoton totuus? Ehkä se ei ruokkinut porukkaat parilla leivällä ja kalalla vaan legenda on lähtenyt elämään ja sitä on paisuteltu, kunnes joku kirjoitti sen ylös ja markkinoi hyväuskoisille totuutena.
 

Yhteistyössä