Mies/nainen, jos saisit yön kenen tahansa kanssa, kenet ottaisit?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näin miehenä pakko sanoa, että noita naisia olisi aika lukuisia. Emmä mitään seksin ylipapitarta ees haluaisi. Jossain menee nimittäin se raja mulla, että haluun ns. ite olla kontrollissa. Jotkut ihan ylinymfot menee yli. Ei sitä vanha mies koko yötä sitten jaksaisi.

Mutta kiinnostaa naisten mielipiteet. Toi Jeesus oli kyl hyvä, mut jos mietittäis seksimielessä. Roosa on varmaan kokenut aika paljon, mutta eikö sua kiinnostais just joku kaikilla tavoilla hyvin isokokoinen seksipeto. Iso Arska kasarikunnossa + sopivan iso muna. Nii en tiiä Arskan munan koosta, mutta mielikuva on se, ettei se näillä bodareilla kauheen iso yleensä ole.
 
Näin miehenä pakko sanoa, että noita naisia olisi aika lukuisia. Emmä mitään seksin ylipapitarta ees haluaisi. Jossain menee nimittäin se raja mulla, että haluun ns. ite olla kontrollissa. Jotkut ihan ylinymfot menee yli. Ei sitä vanha mies koko yötä sitten jaksaisi.

Mutta kiinnostaa naisten mielipiteet. Toi Jeesus oli kyl hyvä, mut jos mietittäis seksimielessä. Roosa on varmaan kokenut aika paljon, mutta eikö sua kiinnostais just joku kaikilla tavoilla hyvin isokokoinen seksipeto. Iso Arska kasarikunnossa + sopivan iso muna. Nii en tiiä Arskan munan koosta, mutta mielikuva on se, ettei se näillä bodareilla kauheen iso yleensä ole.
Mulla on jo isokokoinen seksipeto. Joka ei kylläkään ole bodarityyppiä vaan enemmän voimannostopuolta.


Mut kun sinäkin tarpeeksi monta naista testaat niin hoksaat ettei se ulkonäkö merkkaa oikeastaan yhtään mitään. Seksihän tuntuu. Ja jos on aikaa katsella niin sit se ei tunnu tarpeeksi hyvältä. Pääsääntöisesti ihmiset vissiin saavat orgasmin silmät kiinni tai tuojottaen näkemättä.

Ja tosta isoudesta vielä sen verran että kyl se nyt vaan niin on että liika on liikaa. Kerran oli ihan kiva mies jonka kanssa en ryhtynyt mihinkään vakavampaan vain siksi että koko ajan piti varoa ettei satu.
 
vierailija
Hyvä leffa
Elokuvan loppukohtaus on liikuttava. Minulle tuli kohtauksesta ikävä Lontoon puistoihin. Vierailin Lontoossa yli vuosikymmenen tyttöreni luona., jonka perhe muutti ennen joulua toiseen maahan.
Loistavat näyttelijät Isä-elokuvassa. Olisi miellyttävää, jos tällä palstalla kirjoittaisi myös ikääntyneitä ihmisiä, ja kirjoitukset olisivat sivistyneitä ja asiallisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Elokuvan loppukohtaus on liikuttava. Minulle tuli kohtauksesta ikävä Lontoon puistoihin. Vierailin Lontoossa yli vuosikymmenen tyttäreni luona., jonka perhe muutti ennen joulua toiseen maahan.
Loistavat näyttelijät Isä-elokuvassa. Olisi miellyttävää, jos tällä palstalla kirjoittaisi myös ikääntyneitä ihmisiä, ja kirjoitukset olisivat sivistyneitä ja asiallisia.
korjasin
 
vierailija
Ja sä uskot, että muutama sata vuotta tyypin kuoleman jälkeen kirjoitettu kirja on ehdoton totuus? Ehkä se ei ruokkinut porukkaat parilla leivällä ja kalalla vaan legenda on lähtenyt elämään ja sitä on paisuteltu, kunnes joku kirjoitti sen ylös ja markkinoi hyväuskoisille totuutena.
Sinulla meni nyt ihan kaikki ohi! En usko moiseen kirjan yhtään ja voisin pyyhkiä hanurini sen sivuilla paremman puutteessa. Minähän kirjoitin sen nyt sitten uusiksi kun en oikeasti usko sen tempauksiin ja luulisin hepun olleen puhtaan hyväuskoisten lahjakkaan huijarin. Tuohon aikaan ja yhä edelleenkin ihmisiä on niin helppoa höynäyttää
 
vierailija
Jollain perverssillä tavalla haluisin kokeilla millainen peto meidän ex pressa Salesta kuoriutuisi sängyssä sen hillityn ja hallitun julkisuuskuvan takaa...
Voitko kuvitella tilanteen, jossa sanoisit toivomuksesi ääneen arvokkaassa tilaisuudessa Salelle esim. linnan juhlassa Jennin läsnäollessa?
Kannattaa muistaa, että mitä tahansa kirjoitat netissä, se joskus saattaa kääntyä sinua vastaan.
 
vierailija
Jatkan kohta tämän elokuvan katsomista. Elokuvan päähenkilö tuskin enää muistaa mitä seksi on: En minäkään ja siksi aapeen kysymykseen on mahdotonta antaa mitään vastausta.
Kaipa se kivaa ja tärkeää on, kun siitä jatkuvasti vaahdotaan.

Ikääntyneen miehen arki alkaa murentua pala palalta ja hän ajautuu epäilemään jopa läheisiään, jotka yrittävät tehdä oikeita valintoja. Pääosissa elokuvasta Oscar-palkittu Anthony Hopkins sekä Olivia Colman, Mark Gatiss, Olivia Williams, Imogen Poots ja Rufus Sewell. Ohjaaja: Florian Zeller. (The Father, Britannia 2020)
Miten ihmeessä joku ikäihminenkään voi ikinä unohtaa kuinka upeaa se on ollut aikoinaan?
Eipä ole se tainnut maistuakaan ikuna?
 
vierailija
Miten ihmeessä joku ikäihminenkään voi ikinä unohtaa kuinka upeaa se on ollut aikoinaan?
Eipä ole se tainnut maistuakaan ikuna?
Elämässä on paljon ihania asioita, joilla ei tarvitse hommata itselleen syyhypunkkia ja laajaa kirjoa sukupuolitauteja. Satunnaiset yhden yön suhteet kaduttavat koko lopun elämää. Niiden jälkeen on vain saatainen ja likainen olo.
 
Miten ihmeessä joku ikäihminenkään voi ikinä unohtaa kuinka upeaa se on ollut aikoinaan?
Eipä ole se tainnut maistuakaan ikuna?

Miksi se olisi ollut kaikille hyvää? Tai edes kelvollista?

Jopa omakiva on -yhäkin!- tietyissä uskonnoissa synti. Naisen nautinnosta puhumattakaan.

Jos on saanut vain p.askaa seksiä ni tuskinpa sitä osaa arvostaa.
 
vierailija
Mulla on jo isokokoinen seksipeto. Joka ei kylläkään ole bodarityyppiä vaan enemmän voimannostopuolta.


Mut kun sinäkin tarpeeksi monta naista testaat niin hoksaat ettei se ulkonäkö merkkaa oikeastaan yhtään mitään. Seksihän tuntuu. Ja jos on aikaa katsella niin sit se ei tunnu tarpeeksi hyvältä. Pääsääntöisesti ihmiset vissiin saavat orgasmin silmät kiinni tai tuojottaen näkemättä.

Ja tosta isoudesta vielä sen verran että kyl se nyt vaan niin on että liika on liikaa. Kerran oli ihan kiva mies jonka kanssa en ryhtynyt mihinkään vakavampaan vain siksi että koko ajan piti varoa ettei satu.
Minkä kokoinen on sulle liian iso? Entäs mikä olis optimi? Ja mikä menee liian pieneksi?
 
No, täytyy sanoa vakavissaan: onneksi Jumala ei suostu seksiin ihmisten kanssa (Neitsyt Mariankaan kohdalla ei ollut kyse seksistä vaan vain hedelmöityksestä laboratoriotyyliin).

Tai seksi yliluonnollisen kanssa on vanhaa sumerien/babylonialaisten perua, jossa jumalanpalvelukseen kuului seksi. Ja samaan sarjaan menee joidenkin ihmisten kokemukset seksistä ufojen kanssa: se on yksinkertaisesti demonien touhua.

Siitä on vaan tulossa ihmisillä ajatuksena yhä suositumpaa: räjähtävä seksi jonkun jumalallisen energiakentän kanssa.
Sitä oli Nooankin aikoina ennen arkkia, ja Raamattu sanoo että "niin on maailman lopussa oleva, kuin oli Nooan arkin aikaan".

Ja sellaisista new age-piireistä lähteneet kertovat, että sellainen touhu on altista seksuaaliselle hyväksikäytölle: joku johtaja voi sanella laumalleen, että "teidän tulee yhtyä senjasen voiman/papin kanssa."
 
vierailija
Voitko kuvitella tilanteen, jossa sanoisit toivomuksesi ääneen arvokkaassa tilaisuudessa Salelle esim. linnan juhlassa Jennin läsnäollessa?
Kannattaa muistaa, että mitä tahansa kirjoitat netissä, se joskus saattaa kääntyä sinua vastaan.
Öööö... Täähän oli kuvitteellinen tilanne. Joten varmaan ymmärrät, että en menisi laukomaan tuollaista irl. Kyllä on nykymaailma mennyt mallilleen, kun ei enää eroteta faktaa fiktiosta. Mutta jään mielelläni odottelemaan jotain komeaa poliisia ovelleni (tai sänkyyni, sekin käy) mua ojentamaan tämän fantasiakommentin vuoksi. ;)
 
vierailija
Miksi se olisi ollut kaikille hyvää? Tai edes kelvollista?

Jopa omakiva on -yhäkin!- tietyissä uskonnoissa synti. Naisen nautinnosta puhumattakaan.

Jos on saanut vain p.askaa seksiä ni tuskinpa sitä osaa arvostaa.
No tämä. Minusta seksi oli pitkään jotain, mitä nyt piti harrastaa ja kuului parisuhteeseen, mutta olisin ihan hyvin pärjännyt ilmankin. Vasta yli nelikymppisenä aloin nauttimaan seksistä. Nuorempana kokemukset olivat lähinnä sitä, että mies tuikkasi munan sisään välittämättä olinko valmis vai en, ja tuli parissa minuutissa välittämättä tulinko minä vai en. Sitten se pieraisi ja käänsi kylkeä ja alkoi nukkumaan. No jee, ei ollut mitään hurraamista siinä. Mutta luulin, että sellaista se on kaikilla. Vasta uuden suhteen myötä opin nauttimaan omasta kehosta, kun mieskin näkee vaivaa sen eteen, että minulla on kivaa.
 
vierailija
No tämä. Minusta seksi oli pitkään jotain, mitä nyt piti harrastaa ja kuului parisuhteeseen, mutta olisin ihan hyvin pärjännyt ilmankin. Vasta yli nelikymppisenä aloin nauttimaan seksistä. Nuorempana kokemukset olivat lähinnä sitä, että mies tuikkasi munan sisään välittämättä olinko valmis vai en, ja tuli parissa minuutissa välittämättä tulinko minä vai en. Sitten se pieraisi ja käänsi kylkeä ja alkoi nukkumaan. No jee, ei ollut mitään hurraamista siinä. Mutta luulin, että sellaista se on kaikilla. Vasta uuden suhteen myötä opin nauttimaan omasta kehosta, kun mieskin näkee vaivaa sen eteen, että minulla on kivaa.
Mikset sä itse kykene pitämään huolta siitä että sulla on kivaa?
 

Yhteistyössä