Mies, n.35-40!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uteliasAnna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 41:
Ennen lapsen tuloa noin 18 vuotta sitten rakasteltiin päivittäin ja useasti mutta lapsen tulon jälkeen vain kerran puoleen vuoteen.

Viimeiset neljä vuotta olen saanut olla ilman seksiä sillä vaimno ei anna.

Hän pitää ja kiduttaa minua selibaatissa ja siksi olen jo niin kurkkuani myöten täynnä että haluan hänestä eron .

Ole kyllä kokeillut jo kaiken mutta mikäs teet jos hän ei anna, ei pyytämälläkään .

Haluan erota tuosta tunteetomasta paskasta!

Eikö hän anna edes hyväillä itseään?
Onko hän kertonut syytä antamattomuuteen?

Ei anna, ei edes halata.
On ihan sama kun asuisi miehen kanssa. Pelkään että pian omat sisaruksetkin on minulle rakkaampia kuin tuo nainen jonka kanssa asun.

Joka tapauksessa olen päättänyt että ensimmäisen kohdalle osuvan 'suostuvan ' naisen kanssa tulen hyppäämään sänkyyn sillä runkaaminen alkaa kyllästyttää.

Sulle Mies 41v. Ihmeen kauan olet jaksanut olla ilman seksiä!! jo 4 vuotta! Kyllä tuo jos mikä oikeuttaa jo miehen etsimään muualta seksiä! Jos vaimosi on ns.irtisanoutunut seksistä ja kaikesta hellyydestä ,sinulla ON täysi oikeus etsiä rakastajatar! Jos et heti eroa halua, niin ei muuta ku onnea etsintään! Uskomatonta millaisia naisia voi olla olemassa! Mielestäni AINA jos toisesta tykkää ja välittää, haluaa olla hänelle hyvä ja pitää hyvänä! Rakastelu kuuluu ilman muuta miehen ja naisen väliseen suhteeseen, muutenhan on kyseessä pelkkä kaverisuhde!

Mukavasti polveillut tämä keskustelu. =)

Joitakin se vain näkyy vaivaavan tuo sukupuoleni vatvominen...aina yhtä huvittavaa...Mikä siinä mahtaa olla niin vaikeaa? Miksi sitä pitää arvuutella? Miksi minä valehtelisin sen?

On hienoa huomata, ettei se seksi lopu niihin lapsiin...vauvakuume vain jyllää. =)
Olen minä kuullut vaihdevuosista...tässäkin voi olla apuna suurehko ikäeromme mieheni kanssa...kun minä olen vaihdevuosi iässä n20v päästä on mieheni jo lähellä 70:tä...Saattaa olla ettei hän sitä seksiä niin paljoa haluakkaan enää silloin?Kun olen kuullut, että ne vaihdevuosia tasoittavat hormoonihoidot lisäävät syöpä riskiä...niin en ainakaan kovin heppoisin perustein ala niitä popsimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:

Joitakin se vain näkyy vaivaavan tuo sukupuoleni vatvominen...aina yhtä huvittavaa...Mikä siinä mahtaa olla niin vaikeaa? Miksi sitä pitää arvuutella? Miksi minä valehtelisin sen?

On hienoa huomata, ettei se seksi lopu niihin lapsiin...vauvakuume vain jyllää. =)
Olen minä kuullut vaihdevuosista...tässäkin voi olla apuna suurehko ikäeromme mieheni kanssa...kun minä olen vaihdevuosi iässä n20v päästä on mieheni jo lähellä 70:tä...Saattaa olla ettei hän sitä seksiä niin paljoa haluakkaan enää silloin?Kun olen kuullut, että ne vaihdevuosia tasoittavat hormoonihoidot lisäävät syöpä riskiä...niin en ainakaan kovin heppoisin perustein ala niitä popsimaan.

Huomenta vaan.

Kai se tuosta avoimesta seksistä puhumisesta johtuu, kun meillä monilla miehillä on käsitys ettei naiset ole yleensä kovin innokkaita puhumaan. Joten epäilys herää huijauksesta. Vaikka kylläkin minulle on selvinnyt monista vastauksista teidän naisellinen olemus.
Jokin Seleeni valmiste on ainakin tehokas kuumienaaltojen tasaaja. Vaimollekin tuli kuukautiset takaisin lähes vuoden tauon jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:

Huomenta vaan.

Kai se tuosta avoimesta seksistä puhumisesta johtuu, kun meillä monilla miehillä on käsitys ettei naiset ole yleensä kovin innokkaita puhumaan. Joten epäilys herää huijauksesta. Vaikka kylläkin minulle on selvinnyt monista vastauksista teidän naisellinen olemus.
Jokin Seleeni valmiste on ainakin tehokas kuumienaaltojen tasaaja. Vaimollekin tuli kuukautiset takaisin lähes vuoden tauon jälkeen.

Sittenhän voisitte haaveilla vielä siitä iltatähdestäkin? =)

Meillä on jo yksi iltatähti. Ainakin kahden ensimmäisen ja kolmannen välissä on 10:n vuoden väli.
Ihan yllytyksen pohjalta tuo viimeinen tehtiin, joten yllytyksiä emme ota enää vastan. =)