Mies muutti mielensä .........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja newbie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
epäreilua on.
lapset on elämän suola, lapset on elämän tarkoitus. se on tullut huomattua. järkyttävää jos mies itsekeskeisyydessään ja jossain mukavuudenhalussaan vie sen sulta.
eroaisin jos ei mieli muuttuisi ja nopeasti.

Me puhuttiin miehen kanssa alkuaikoina neljästäkin lapsesta. Esikoisen jälkeen miehelle olisi riittänyt yksikin, mutta suostui onneksi toiseen koska asia on minulle niin tärkeä :) Ja ymmärsi myös perustelut, sillä meillä molemmilla on paljon sisaruksia.

Mutta ei kannata vielä mitään sanoa kun teillä ei ole vielä edes sitä yhtä. Voihan miehelle tulla vielä vauvakuume ensimmäisen jälkeen...

Kiitos vieras siitä, että minullakin on oikeus haaveeseeni mielestäsi. Enkä halua pakottaa häntä isäksi kuitenkaan. Perustelunsa ainakin oli loukkaava, muistutti että minulla on kummilapsia ja hänen sisaruksillaan on lapsia joista voimme iloita... just

Onko mies edes koskaan halunnut lapsia? Vai sanoiko hän aikoinaan 2 lasta vain sinun mieliksesi?

Ikävä tilanne. Olisin todella pettynyt ja lähtisin suhteesta.

Mun mielestä on epäreilua muuttaa noin mieltänsä. En tarkota etteikö niin sais tehdä, koska eihän sille mitään voi jos mieli muuttuu, mutta epäreilua se sitä toista kohtaan on. Mulle itelle on aina ollu tärkeetä se et saan lapsia tai edes sen yhden lapsen ja jos mun mies olis sanonu et lapsia ei tuu edes sitä yhtä niin olisin lähteny suhteesta. En kiristämällä erolla, en todellakaan, mutta en mä olis voinu sellasessa suhteessa olla koska se lapsen saaminen oli mulle niin tärkee juttu. En olis edes halunnu et mies muuttaa mielensä sen takia ettei halua erota, koska en haluais pakottaa ketään isäks jos sitä ei halua.

Noi sun miehen perustelut on typeriä. Oikeesti mitä sitten vaikka olis koliikki (meijän kuopuksella oli ja eihän se oo kivaa todellakaan) meillä autto koliikkiin vyöhyketerapia (eikö tullu edes kalliiks ja saatiin kaikenlisäks vakuutuksen piikkiin) ja koliikkihan nyt muutenkin kestää sen 3-5kk että loppujen lopuks aika pieni aika. Synnytyskivut taas, sehän on sun päätös jos oot valmis ne kestään. Nykyään on hyvät kivunlievitykset (mulla tosin ekassa synnytyksessä ei mikään auttanu, toisessa taas synnytys oli nopee ja kivuton ja ne viimesetkin kivut lähti lääkityksellä niin etten oikeesti tuntenu yhtään mitään, ponnistusvaihetta lukuunottamatta) ja se synnytyskipu on lyhytaikasta. Noi portit ym, teillä on aikaa vaikka kuinka, vauvan synnyttyäkin menee kauan ennenkun vauva alkaa liikkumaan ja tilaakaan lapsi ei tarvi ensimmäisiin vuosiin mitenkään erityisen paljon, ei omaa huonetta ym.

Mutta niinkun jotkut sano niin noi syyt ei varmasti oo niitä "oikeita" syitä mistä mielenmuutos johtuu,

Tiedän että mies suostuu, jos uhkaan erolla. Minusta se on väärin tehty kaikesta huolimatta.. Oliko Laci Rocha Petersonin tarina uutinen suomessa... se oli murheellinen tarina siitä mihin miehen lapsikammo voi pahimmillaan johtaa. tietenkään mies ei voi olla normaali, mutta oli ollut normaali ja erittäin pidetty aina tragediaan asti. En siis pelkää mitään sellaista, se oli vain yksi kamala tarina joka on jäänyt mieleen.........

Ei ole ollut Laci Rochan tarina täällä mediassa, tai on sitten mennyt multa totaalisen ohi? Googletin ja löysin perheen perustaman sivuston hänestä, järkyttävä tarina. :'(

Juu, lisäsin sen petersonin sinne jos joku haluaa lukea järkyttävän tarinan. Mies sanoi, että voisinko odottaa ensi kevääseen edes? Jostain syystä se olisi parempi aika, ja sanoo heittäneen tuon vitsillä, mutta samalla kyllä vakavana sanoi, että toivoo hartaasti että olisimme yhden lapsen perhe... minulle tämä sopii kyllä.. toivottavasti sitten onnistuu. Kiitos kaikille, kävimme tekosyyt hyvin läpi...

eniten näytti se menevän jakeluun ns. kun sanoin että mulla on rajallinen aika saada lapsia ylipäänsäkään. näytin myös muutemia vastauksia täältä, että en ole ainoa jolle nuo syyt eivät ole kovin järkeviä. en jaksaisi odottaa.. haluan olla mom to be, tuleva äiti!

saa onnitella :) ja kertoa omia kokemuksia... raskaana olosta, vauvan syntymän aiheuttamasta tunneryöpystä ja vauva-ajasta. niin kauhee vauvakuume ja sain aikaan kompromissin. yksi lapsi ja tekeminen eli yrittäminen alkaa heti ensi vuonna.

Uusimmat

Yhteistyössä