Mies! Mikä on musiikkivalintasi naisellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja setis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos olisin mies niin laittaisin vaikka tämän:

Ja paremmalla äänellä varustetun Kurtin suusta sama:

• Tykkää
Reactions: setis

Nou, nou, nou. Ei se ole tuon bändin biisi alunperin. Setis muistaa erinomaisesti että kyseisen biisin esitti legendaarisen Frankie Boy Sinatran tytär Nancy.

Eli alkuperäistä tässä kehiin, olkaa niin hyvät 👍

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Katkelma vastaa varmaan aika tarkasti Echon käsitystä aasialaisnaisista. Tuo elokuvaohjaajien tapa käyttää vanhaa musiikkia elokuvissaan nostaa jo unohtumassa olevia klassikoita uudelleen suosioon. (y)

Ehdottomasti seuraava.
Vuosisadan rakkaustarina jonka mokasimme totaalisesti.
Anna anteeksi.
Nemo, Nisi, Mors.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Ehkei kuitenkaan jokainen ihan nuori kostu vaan keski-ikää lähestyvät (kuten Lissu)? :unsure:
Pitkään aikaan en ole tuota kuullut, mutta kyllä tuota rallia on tullut kuunneltua radiosta 90-2000-luvulla.
Luulen että itsekin olet tuon kuullut riittävän monta kertaa?😁

• Haha
Vaikka @m1es pelkää laittaa mitään vanhoja biisejä (en todella osaa kertoa miksi) niin tässä taas yksi.😁
Voi sopia jonkun ”vaimolle soitettavat listalle”.

• Tykkää
Pitkään aikaan en ole tuota kuullut, mutta kyllä tuota rallia on tullut kuunneltua radiosta 90-2000-luvulla.
Luulen että itsekin olet tuon kuullut riittävän monta kertaa?
Totta kai olen kuullut, itse asiassa taisi tulla yöllä radiosta pari vuotta sitten, kun pelkääjän paikalla istui nuori nainen. En huomannut minkäänlaista reaktiota. Nuoret naiset ovat syntyneet 90-2000-luvulla, eivät siis kuunnelleet vielä aktiivisesti radiota tuolloin.

Koska tuossa Full Metal Jacket-videossa annettiin yhdenlainen kuva nuorista vietnamilaisnaisista, laitan tähän esimerkin nykyajan nuoresta vietnamilaisnaisesta Gucci-mallina. Phạm Ngọc Hân, syntynyt lokakuussa 2004 eli on siis nuori nainen.
hanni-newjeans-gucci-milan-5-696x850.jpg

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: setis ja Lispetti
Totta kai olen kuullut, itse asiassa taisi tulla yöllä radiosta pari vuotta sitten, kun pelkääjän paikalla istui nuori nainen. En huomannut minkäänlaista reaktiota. Nuoret naiset ovat syntyneet 90-2000-luvulla, eivät siis kuunnelleet vielä aktiivisesti radiota tuolloin.

Koska tuossa Full Metal Jacket-videossa annettiin yhdenlainen kuva nuorista vietnamilaisnaisista, laitan tähän esimerkin nykyajan nuoresta vietnamilaisnaisesta Gucci-mallina. Phạm Ngọc Hân, syntynyt lokakuussa 2004 eli on siis nuori nainen.
hanni-newjeans-gucci-milan-5-696x850.jpg
Kiva kampaus.❤️

Yhteistyössä