Mies miehen kanssa..

  • Viestiketjun aloittaja Suzu harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Suzu harmaana
Tuli noista peräkkäisistä aloituksista mieleen.. Oletko yllättänyt miehesi... miehen kanssa... Mitä ajattelisit ja mitä tekisit, jos näin tosiaan kävisi?
Angie Bowie yllätti Davidin sängystä Mick Jaggerin kanssa, heidän ollessaan vielä naimisissa. Mietti asiaa pari minuuttia, ja keitti pojille kahvit..
:D
 
Heh :D Toi on kyllä tosi paha kyssä, koska en kertakaikkiaan pysty kuvittelemaan, että mieheni hääräisi jonkun toisen miehen kanssa, niin homokammoinen se on... Vaan eihän sitä tiedä, vaikka nuo homofoobikot olisivatkin juuri niitä, jotka todennäköisesti tulisi yllätettyä puuhista. Sanoisin silti, että en olisi mustasukkainen, koska vaikeaa olisi kokea miestä uhaksi
 
-vaimo-
Yöks! :eek:
En ikimaailmassa vois edes kuvitella miestäni MIEHEN kanssa enkä kyllä muun naisenkaan kanssa!!
Miehen pitää olla MIES eikä neiti joka panee miehiä kakkoseen, hyiiii! pelkkä ajatuskin jo kuvottaa!! \|O :eek: :whistle: :$
 
Maria82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 23:01 -vaimo- kirjoitti:
Yöks! :eek:
En ikimaailmassa vois edes kuvitella miestäni MIEHEN kanssa enkä kyllä muun naisenkaan kanssa!!
Miehen pitää olla MIES eikä neiti joka panee miehiä kakkoseen, hyiiii! pelkkä ajatuskin jo kuvottaa!! \|O :eek: :whistle: :$
Noh noh..

Mie vissiin sanoisin että hups, anteeksi häiriö.. Ja keittäisin ne kahvit. :D Tiedoksi siis että mieheni on biseksuaali ja niin olen minäkin, joten eipä tuossa sellaista shokkia tulisi.

M

 
-clivia-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2004 klo 21:45 Suzu harmaana kirjoitti:
Tuli noista peräkkäisistä aloituksista mieleen.. Oletko yllättänyt miehesi... miehen kanssa... Mitä ajattelisit ja mitä tekisit, jos näin tosiaan kävisi?
Angie Bowie yllätti Davidin sängystä Mick Jaggerin kanssa, heidän ollessaan vielä naimisissa. Mietti asiaa pari minuuttia, ja keitti pojille kahvit..
:D
Olisin tosi yllättynyt :D
Mitäkö tekisin,jaa'a en osaa sanoa.Riippuisi varmaan toisesta miehestä.
 
Papiljotti
:) nauraisin ääneen!!!Olisin nimittäin niiiiiiiiiiin shokissa.Mutta pelkkä ajatelmakin saa minut hymyilemään niin koomiselta se mieheni tekemänä näyttäisi ...siiiis homoseksi :) :p :whistle:
Jotain perää siinä on että kyllä kaksi naista on aina parempi vaihtoehto kuin kaksi miestä(siis esteettisempää jotenkin...)kaksi karjua kun äheltää niin huh,huh.
 
jimin äiti
Pettämistä se minun mielestä olisi.
Exän kanssa oli tilanne, jossa hän oli kokeillut kännipäissään vähän poikarakkautta kaverinsa kanssa, huonolla menestyksellä kuitenkin. Ei ollut kiva tilanne, mut ajattelin sit, että pitäähän sitä kokeilla... kalvamaan se jäi sisuksiin.
 
papiljotti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2004 klo 12:19 jimin äiti kirjoitti:
Pettämistä se minun mielestä olisi.
Exän kanssa oli tilanne, jossa hän oli kokeillut kännipäissään vähän poikarakkautta kaverinsa kanssa, huonolla menestyksellä kuitenkin. Ei ollut kiva tilanne, mut ajattelin sit, että pitäähän sitä kokeilla... kalvamaan se jäi sisuksiin.
:headwall: jotenkin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin luonnotonta?miten pääsit yli siitä/vai oletko päässyt edes? :headwall:
 
Hannie
Heh..voishan tuo koomista olla,kun ajattelee et ei se nuista miehistä niiiin paljoon piittaa :whistle: Voisin mäkin ne kahveet keittää siitähyvästä,et näkisin minkälainen uros se mun ukkoni niihin puuhiin sai :D
 
jimin äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2004 klo 12:25 papiljotti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2004 klo 12:19 jimin äiti kirjoitti:
Pettämistä se minun mielestä olisi.
Exän kanssa oli tilanne, jossa hän oli kokeillut kännipäissään vähän poikarakkautta kaverinsa kanssa, huonolla menestyksellä kuitenkin. Ei ollut kiva tilanne, mut ajattelin sit, että pitäähän sitä kokeilla... kalvamaan se jäi sisuksiin.
:headwall: jotenkin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin luonnotonta?miten pääsit yli siitä/vai oletko päässyt edes? :headwall:
no, se on nyt ex. Ja kyllä se juttu vaivas, kovastikin.
 
melli76
no eikait tuossa vois muuta kuin keitelläne kahvit, ei tuo nyt niin paha olis, vaikka en usko kyllä siihen koska ei mieheni ole kiinnostunut miehistä olleskaan, mutta eihän sitä tiedä vaikka meidän jokaisen sisällä asuu pieni ..... :heart:
 
Mä todenäköisesti kävisin ihan pullat ostaan myös, ja onnittelisin tätä toista miestä siitä että saa nyt kotirouvaksi sitten sillä hetkellä jo ex-miehelleni ryhtyä. Pakkaisin tavarani ja häipyisin, toivottaisin hupaisaa loppuelämää. :D
 
Minä olen tuon kokenut. En siis ole kirjaimellisesti yllättänyt miestäni toisen miehen kanssa. Ihmettelin vain meidän viilentynyttä suhdetta ja kun tarpeeksi kauan asiaa tivasin, mieheni sanoi olevansa homo!! Minä mietin yksin mielessäni, onko meidän koko 15-vuotinen avioliitto ollut valetta, pelkäsin saaneeni hivin ja ties mitä muuta. Erohan siitä tuli vaiks mies olisi ollut valmis jatkamaan kulissiavioliittoa. Minä EN!! Jäin yksin viiden 4-12-vuotiaan lapsen kanssa. Nyt erosta on reilu viisi vuotta aikaa ja miehellä vaihtuu kaverit, mut ei se mua liikuta. Luottamus mieheen vain koki kolahduksen...Eikä naurattanut yhtään kun omalle kohdalle sattui!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2004 klo 18:45 Lumina kirjoitti:
Minä olen tuon kokenut. En siis ole kirjaimellisesti yllättänyt miestäni toisen miehen kanssa. Ihmettelin vain meidän viilentynyttä suhdetta ja kun tarpeeksi kauan asiaa tivasin, mieheni sanoi olevansa homo!! Minä mietin yksin mielessäni, onko meidän koko 15-vuotinen avioliitto ollut valetta, pelkäsin saaneeni hivin ja ties mitä muuta. Erohan siitä tuli vaiks mies olisi ollut valmis jatkamaan kulissiavioliittoa. Minä EN!! Jäin yksin viiden 4-12-vuotiaan lapsen kanssa. Nyt erosta on reilu viisi vuotta aikaa ja miehellä vaihtuu kaverit, mut ei se mua liikuta. Luottamus mieheen vain koki kolahduksen...Eikä naurattanut yhtään kun omalle kohdalle sattui!
Ei mene mun jakeluun miten miehestä voi yhtäkkiä tulla homo! :eek: Jos kerta naiseen rakastuu ja perustaa hänen kanssaan perheen ja yhtenä päivänä vaan Dadaa, mä olenkin HOMO! Tällaiset kumoaa sen käsityksen että homous on synnynnäinen ominaisuus. Sillä olen kuullut tapauksia joissa käynyt toisinpäin; mies on ollut homo, mutta muuttunutkin heteroksi, rakastunut naiseen->perustanut perheen!
 
Maria1982


Ei seksuaalinen suuntautuneisuus olekaan meihin sisäänkirjoitettua; kyllä se on meissä jokaisessa muuttuva, elävä ja joustava ominaisuus. Eikä kukaan herää yhtenä kauniina aamuna ja huomaa että hei, mähän oonkin homo..! Kyllä sitä moni kauan haistelee ja ihmettelee. Monesti sen myöntäminen itselleen voi vaan olla hankalaa, ja siksi prosessi voi venyä todella pitkäksikin. Se, että mies on nyt pääasiassa homoseksuaalinen, ei tarkoita etteikö hän aiemmin olisi voinut olla pääasiassa heteroseksuaalinen, tai ehkä biseksuaalinen.
En alkuunkaan ymmärrä, miksi heti pelästyit että sinulla voisi nyt olla hiv. Se, että hiv on homojen tauti, on varsin vanhaa puhetta. Tunnen useita homoseksuaaleja, biseksuaaleja ja heteroita. En voi vetää minkäänlaisia yleistyksiä siitä, kenellä näistä ryhmistä olisi turvaseksin tai seksin harrastamisen määrän suhteen eniten jotain selvää, yhteistä periaatetta. Ja, vaikka joku on homo, ei tarkoita että hän olisi koskaan samaa sukupuolta olevan kanssa seksiä harrastanut. Ihmiset tuntuvat yleistävän seksuaalisen suuntautumisen suoraan seksiin, ei tunteisiin, josta pohjimmiltaan on kysymys.

M

 
Luettua
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2004 klo 22:38 Maria1982 kirjoitti:
Ei seksuaalinen suuntautuneisuus olekaan meihin sisäänkirjoitettua; kyllä se on meissä jokaisessa muuttuva, elävä ja joustava ominaisuus. Eikä kukaan herää yhtenä kauniina aamuna ja huomaa että hei, mähän oonkin homo..! Kyllä sitä moni kauan haistelee ja ihmettelee. Monesti sen myöntäminen itselleen voi vaan olla hankalaa, ja siksi prosessi voi venyä todella pitkäksikin. Se, että mies on nyt pääasiassa homoseksuaalinen, ei tarkoita etteikö hän aiemmin olisi voinut olla pääasiassa heteroseksuaalinen, tai ehkä biseksuaalinen.
En alkuunkaan ymmärrä, miksi heti pelästyit että sinulla voisi nyt olla hiv. Se, että hiv on homojen tauti, on varsin vanhaa puhetta. Tunnen useita homoseksuaaleja, biseksuaaleja ja heteroita. En voi vetää minkäänlaisia yleistyksiä siitä, kenellä näistä ryhmistä olisi turvaseksin tai seksin harrastamisen määrän suhteen eniten jotain selvää, yhteistä periaatetta. Ja, vaikka joku on homo, ei tarkoita että hän olisi koskaan samaa sukupuolta olevan kanssa seksiä harrastanut. Ihmiset tuntuvat yleistävän seksuaalisen suuntautumisen suoraan seksiin, ei tunteisiin, josta pohjimmiltaan on kysymys.

M
Eräs julkkishomo on itse myöntänyt että homoyhteisössä on yleistä ettei olla vain yhden kumppanin kanssa vaan monen, vaikka asuisikin on olisi sitoutunut siihen yhteen kumppaniin. Ja että monet eivät sitä kumia käytä->taudit leviää..
Ja onhan se ihan tutkittu juttu että homoilla tuota hiviä ym. sukupuolitauteja on enempi kuin heteroilla!
 
Maria1982


Eräs julkkishomo.. Joopa joo. No hän puhui omasta elämästään ja mä puhun omastani. Tunnen varsin vastuuntuntoisia homoja ja erittäin vastuuttomia heteroita, eikä mulle ihan ensimmäisenä ei-heteroudesta tule mieleen hiv. Ei edes seksi. Noi bailaavat, kaikkea #&%£$!* homoseksuaalit ja biseksuaalit on ehkä näkyvämmin näkyvä ryhmä. Mä itse oon aika tarkka turvaseksistä, harrastin sitä kenen kanssa tahansa.
Ymmärrän kyllä, että hivin pelko voi tulla, ellei ole entuudestaan ei-heteroiden maailmaan syventynyt, mutta voisin väittää, että se pelko on useimmiten aivan turha. Toki testejä suositellaan jokaiselle aina vuoden parin välein, jos on ollut partnereita, oli heidän sukupuolensa mikä tahansa.
Ainoa pointtini tässä nyt on, että ei seksuaalisen suuntautumisen perusteella voi alkaa ihmistä sysiä ja pelätä, täytyy tutustua yksilöön.

M

 
luettua
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2004 klo 14:01 Maria1982 kirjoitti:
Eräs julkkishomo.. Joopa joo. No hän puhui omasta elämästään ja mä puhun omastani. Tunnen varsin vastuuntuntoisia homoja ja erittäin vastuuttomia heteroita, eikä mulle ihan ensimmäisenä ei-heteroudesta tule mieleen hiv. Ei edes seksi. Noi bailaavat, kaikkea #&%£$!* homoseksuaalit ja biseksuaalit on ehkä näkyvämmin näkyvä ryhmä. Mä itse oon aika tarkka turvaseksistä, harrastin sitä kenen kanssa tahansa.
Ymmärrän kyllä, että hivin pelko voi tulla, ellei ole entuudestaan ei-heteroiden maailmaan syventynyt, mutta voisin väittää, että se pelko on useimmiten aivan turha. Toki testejä suositellaan jokaiselle aina vuoden parin välein, jos on ollut partnereita, oli heidän sukupuolensa mikä tahansa.
Ainoa pointtini tässä nyt on, että ei seksuaalisen suuntautumisen perusteella voi alkaa ihmistä sysiä ja pelätä, täytyy tutustua yksilöön.

M
niin no, hän puhui yleisesti siis homoyhteisöstä, eikä vain itsestään ja kumppanistaan. Miesten välisissä kun on tärkeempää kuulemma se fyysisyys, kuin tunteet. :x
 

Yhteistyössä