Mies miehen kanssa..

  • Viestiketjun aloittaja Suzu harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Suzu
Jos nyt olen vaihteeksi vakavissani, niin tuttavissa on aika paljon homoseksuaaleja, enemmän miehiä mutta pari naistakin. Miehillä tuntuu olevan enemmän taipumusta tuohon keskinäiseen "hauskanpitoon", mutta toisaalta on suhteita, joissa osapuolet ovat kymmeniä vuosia uskollisia toisilleen, tekevät keskinäiset testamentit sun muut.. Ja joskus säälittää nämä vanhat vanhemmat, jotka vain itsepintaisesti uskovat siihen, että "minun poikani on sellainen menevä, ikuinen poikamies".. Kun ei vaimoa eikä jälkikasvua tule.
Ihminen on otettava ihmisenä, pitipä hän sitten miehistä tai naisista.
 
Stereotypiat ja yleistämiset eivät ole tässä asiassa mielestäni kovin reiluja. Seikkailijoita löytyy ja suojaamatonta seksiä harrastetaan sekä heteroiden että homojen kesken ja mututuntumalta en kyllä menisi yleistämään, kummassa niin enemmän tapahtuu. Jos HIV aiheeseen liittyviä tutkimuksia tarkastellaan, niin käsittääkseni alun perin HIV lisääntyi nimenomaan homojen keskuudessa. Tänä päivänä tilanne Suomessa on se, että puolet tartunnoista tulee heterosuhteista ja puolet homosuhteista. Näin muistelisin ja asian voi toki Suomen tilastotiedoista tarkistaa, ilmitulleet tartunnat nimittäin on hyvin tarkkaan ylöskirjattu ja luokiteltu. Jos tartuntaa pelkää, niin itse naisena sanoisin että ylivoimaisesti suurin riski saada HIV on suomalainen heteromies, joka tuo sen Viron, Venäjän tai Thaimaan matkaltaan, jossa ongelma tosiaan on räjähtämässä käsiin.
 
Maria1982


Peesaan tässä vahvasti miumauta. Oon jutellut parin ilotytön kanssa, ja yllättävän moni mies tahtoo suojaamatonta seksiä. Suojaamatonta seksiä ilotytöltä, jolta ties kuink moni mies on halunnut suojaamatonta seksiä, jotka taas ovat olleet ties kuinka monien ilotyttöjen kanssa, jotka harrastavat suojaamatonta seksiä.. Siinä tautien saamisen todennäköisyys vasta moninkertaistuu. Ja 99% näistä herroista on vaimot kotosalla, yleensä lasten kanssa.
Tottakai jokaikisen taudin voi saada ihan mistä ja keneltä tahansa, eikä hivkään tartu niin törkeän helposti kuin pelätään, käytännössä täytyy kummallakin kumppanilla on rikkoutunut limakalvo ja limakalvokontakti.
Minusta ei voi puhua mistään "homokulttuurista". Tai no, voi, jos puhuu myös esimerkiksi "nuorisokulttuurista" tyyliin "ne juo ja polttaa ja kiroilee, eikä tottele vanhempiaan". Varmasti osa, kyllä. Se näkyvin osa. Sellaiset, ketkä elävät hiljaksiin kumppaninsa kanssa ja tyytyväisinä elämäänsä pikku talossansa, ei heitä kukaan huomaa. He kun eivät kiinnitä huomiota. Jokaisen ihmisen maailmankuva muodostuu pitkälti siten, millaisessa maailmassa ja ympäristössä he itse elävät. Tosiasia on, että kirjo on äärettömän laaja, ja yleistysten tekeminen on vähintään harhaanjohtavaa.
Threadin aloittaja kuitenkin tarkoitti keskustelun hivenen humoristisessa (?) mielessä, joten turha tästä nyt on alkaa vääntämään sen enempää. Olen havainnut, että se ei yleensä auta, joskus tosin. Toivoisin vain, että ihmiset jaksaisivat hyväksyä seksuaalisen ja sukupuolisen monimuotoisuuden, ja tiedostaa sen, että yhteisössämme elää todellakin muitakin kuin heteroseksuaalisia naisia ja miehiä, ja että heitä näkee joka ikinen päivä.

M

 
hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2004 klo 08:49 Papiljotti kirjoitti:
:) nauraisin ääneen!!!Olisin nimittäin niiiiiiiiiiin shokissa.Mutta pelkkä ajatelmakin saa minut hymyilemään niin koomiselta se mieheni tekemänä näyttäisi ...siiiis homoseksi :) :p :whistle:
Jotain perää siinä on että kyllä kaksi naista on aina parempi vaihtoehto kuin kaksi miestä(siis esteettisempää jotenkin...)kaksi karjua kun äheltää niin huh,huh.
jeps peesaan hihihihih ;) B)
 

Yhteistyössä