Mies menee nukkumaan samoilla vaatteilla joilla ollut töissäkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kehtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikkea sitä :o mä sanoisin et herra on hyvä ja vaihtaa sänkyä. Jos ei sängyn vaihto kelpaisi, niin muuttaisin itse vieras sänkyyn. Enkä taatusti vaihtais sen miehen lakanoita! Ehkä se joskus tajuais, miks nukutte eri huoneissa...

Levität joka ilta miehen puolelle jonkun vanhan lakanan suojaksi. Jos ei tajua niin ei tajua, mutta pysyypähän ainakin uudet lakanat puhtaina. Tuskin se urpo kahdeksan vuoden jälkeen tapojaan muuttaa, joten tee se minkä voit ja sopeudu muuhun. Mitäs läksit, niin.

kuulostaa aivan kamalalta! me mennään aina saunan- tai suihkunpuhtaana nukkumaan ja nukutaan alasti. pyykkiä tosiaan tulee vähän, ku ei tartte vaihtaa lakanoita tollasen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtaa:
työ on siis likaista(huoltomies). Haalarithan silä toki päällä on mutta ei käy suihkussa joka päivä ja menee nukkumaan sillä samalla t-paidalla kuin ollut töissäkin. Mua iljettää ja inhottaa kun saa jatkuvasti pestä lakanoita ja tyynyliinoja kun ovat ihan likasia tai haisee. Olen sanonut asiasta tuhat ja sata kertaa mutta ei. "Ei tää paita oo yhtään likanen" sanoo.

Itse menen sänkyyn suihkun kautta yöpaidassa joten ärsyttää todella.

Ja miehen vaihtoa en suunnittele,turha ehdotella sellastakaan.

Mun ukko on just samalainen, ja se on TOSI raivostuttavaa. Välillä kyllä saan sen suihkun kautta nukkumaan, yleensä en. Tekee myös likaisia hommia työkseen!

Yhteistyössä