Mies menee nukkumaan samoilla vaatteilla joilla ollut töissäkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kehtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kehtaa

Vieras
työ on siis likaista(huoltomies). Haalarithan silä toki päällä on mutta ei käy suihkussa joka päivä ja menee nukkumaan sillä samalla t-paidalla kuin ollut töissäkin. Mua iljettää ja inhottaa kun saa jatkuvasti pestä lakanoita ja tyynyliinoja kun ovat ihan likasia tai haisee. Olen sanonut asiasta tuhat ja sata kertaa mutta ei. "Ei tää paita oo yhtään likanen" sanoo.

Itse menen sänkyyn suihkun kautta yöpaidassa joten ärsyttää todella.

Ja miehen vaihtoa en suunnittele,turha ehdotella sellastakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
"Anna se paita mulle, laitan just aamulla sen väriset pyykit koneeseen"
"Ei tää ole likanen!"
"Niin, mutta anna vaan, että saan koneen täyteen, säästyy vettä ja sähköä!"

Auttaisko, minun mieskin on likases työs, ja se kyllä pesee itseään jatkuvasti, musta hiukan liikaakin kun on viel niin kuiva ihokin:D

Ei taida auttaa kun kaapissa on niitä työpaitoja vino pini samanlaisia eikä siltikään vaihda koska tulee kuulemma aamulla sitten liian kiire. Suuttui kerran tulisesti kun sanoin että kas kun et sitten haalarit jalassa sänkyyn tule.

Alkuperäinen kirjoittaja kjäh ja yäk:
Öh, ei kuulosta kauheen herkulliselta. Sanot, että seksiä ei heru kun sulla menee kaikki halut!

Siis sitä ketutuksen määrää ei voi sanoin kuvailla kun ite on just vaihtanu puhtaat lakanat niin yks tulee paskasissa vaatteissa nukkumaan... ei heru kyllä siinä tilanteessa...

Meillä on sääntö lapsille (koskee aikuisiakin), että päivävaatteilla, ei ole asiaa sänkyyn.
Sitä noudattaa jokainen.
Ei oo kiva nukkua hiekassa tai muuten likasessa pedissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Heidu:
Meillä on sääntö lapsille (koskee aikuisiakin), että päivävaatteilla, ei ole asiaa sänkyyn.
Sitä noudattaa jokainen.
Ei oo kiva nukkua hiekassa tai muuten likasessa pedissä.

Niin,mutta kuvitteles tuokin vielä niin että äijä on saattanu käydä jonkun vessaa ronklaamassa ja sitten tulee niillä vaatteilla viereen.

Mua kiukuttaa NIIIIIIIIIN kovasti,et kohta poksahtaa varmaan joku suoni.

Ethän voi olla noin avuton sen miehes kanssa ettet asialle mitään voi!! Herrajestas sentään, sanot ettet mene sen viereen enää nukkumaan eikä varsinkaan heru seksiä jollei tule puhtaissa vaatteissa sänkyyn! Eikä miehes kyllä pätkääkään kunnioita sua jollei sun pyynnöistä huolimatta tee muutosta, tekee sulle vaan pyykkiä. Pitää sua ihan pilkkanaan...

Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Ethän voi olla noin avuton sen miehes kanssa ettet asialle mitään voi!!

Tota,mitä mun pitäs niinku tehdä? Leikata ne vaatteet sen päältä vai?
Kyllä tästä on puhuttu ja paljon,mutta mies ei tajua mitä mä oikeen urputan.

Sanot että se loukkaa sua ja tekee sulle turhaa pyykkiä! Kai iso mies puhetta ymmärtää ja jos SUA yhtään arvostaa niin tekee kyllä kuten pyydät. Ethän voi vaan alistua tollaseen!

Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
Sanot että se loukkaa sua ja tekee sulle turhaa pyykkiä! Kai iso mies puhetta ymmärtää ja jos SUA yhtään arvostaa niin tekee kyllä kuten pyydät. Ethän voi vaan alistua tollaseen!

Meillä ainakin mieheen tehoaa jos sanoo just että tulee turhaa pyykkiä tms, koska se aina taivastelee noita pesuaine, sähkö ja vesilaskuja.

Näytä sille miehellesi tämä ketju. Silloin ainakin huomaisi, ettet ole ainoa, kuka ei tuollaista hyväksy. Sano ihan suoraan, että niinkauan, kun hän ei tule nukkumaan yövaatteissa, pesun kautta tietenkin, niin te nukutte eri sängyssä. Siis joko hän tai sinä muuttaa vierassänkyyn tai vaikka patjalle lattialle. Ei sun tarvitse missään vessaroiskeisissa lakanoissa nukkua sen takia, ettei miehesi osoita minkäänlaista huomaavaisuutta sinua kohtaan edes peseytymällä!

meillä sääntö että suihkun kautta sänkyyn oli kellonaika mikä tahansa.mun mies vastaavanlaisissä töissä ja ei kyllä kömpis nukkumaan ilman suihkua!sano suoraan että nyt loppui tuo tapa,meillä nukkuis alakerrassa jos ei menis puhe perille....

Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:
Näytä sille miehellesi tämä ketju. Silloin ainakin huomaisi, ettet ole ainoa, kuka ei tuollaista hyväksy. Sano ihan suoraan, että niinkauan, kun hän ei tule nukkumaan yövaatteissa, pesun kautta tietenkin, niin te nukutte eri sängyssä. Siis joko hän tai sinä muuttaa vierassänkyyn tai vaikka patjalle lattialle. Ei sun tarvitse missään vessaroiskeisissa lakanoissa nukkua sen takia, ettei miehesi osoita minkäänlaista huomaavaisuutta sinua kohtaan edes peseytymällä!

JUST NÄIN :)

Totta te puhutte ja just tätä olen sille jankuttanut kohta 8vuotta. Mä joudun tekemään vuodessa niin monista sänkyvaatteesta rättejä kun ne ei yksinkertasesti puhdistu vaikka 90 asteessa koittas puhdista,ne on miehen puolelta mustia kuin ois hiilen kanssa värjätty. Tulee todella kalliiks vaan sen takia ettei yks perhanan ukko saa itteesä niskasta kiinni sen vertaa että menis suihkuun ja vaihtais paitaa yöksi...tai nukkuis kokonaan ilman niin ei oo pelkoo et aamulla tulee kiire sen vuoks et piti paitaa vaihtaa. Ei viitti vauvaa kyllä viereen ottaa vaikka joskus oiskin kivempi pitää se siinä kun yöllä syömään herää ja nukahtaa.

Ootko koskaan näyttäny lakanoita miehelles? Anna sen nukkua viikko työvaatteissaan, sitte vedät peitot pois sängystä ja näytät sille! Kysy, että onko kiva elää kuin possu? Mä sanoisin, että jos haluaisin nukkua ja naida possun kanssa, muuttaisin naapurin sikalaan.

saanko kysyä että onks teillä ylipäätään seksielämää? Jos aina tulee paskasissa sänkyyn niin luulis ettei paljon peitot heilu... voisit ehdottaa, että jos tulee alastomana suihkun raikkaana sänkyyn niin saa herkkua :)

Yhteistyössä