Mies mammapalstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voimakas mies on vaan semmonen sytyttävä. Jos olisin itse tosi voimakas, niin en mä sitten tietenkään tarttis itseäni vahvempaa miestä, mutta mieluiten aika vahvan kuitenkin, kun se on sillätavalla vetoavaa miehessä.

No miksi sitten perusterve on surkea jos ei ole vahva?

No jos ei jaksaisi nostaa mun kokoista, niin silloin on todella vähäiset voimat. En tarkoittanut, että tarvitsee olla mikään supervahva. Mutta ei se siis minusta mieheyttä määritä, vaan enemmänkin tekee vaan miehestä enemmän haluttavan minun silmissä jos on vahva. Joku toinen voi vaikka tykätä, että miehellä pitää olla iso nenä tai paljon partaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En mitään.

Tiedän, että jotkut vanhat tapailutoverit tmv. käyvät joskus palstalla, kuten moni muukin nuorimies vähintäänkin googlen kautta.
Oon mä itsekin joskus tylsyyksissäni käynyt jossain miesvaltaisilla palstoilla.

Täytyy keskustelua silmäiltyäni lisätä, etten itse voisi ikinä olla sellaisen miehen kanssa, joka pitää esimerkiksi tätä palstailua jonakin "akkain touhuna".
Tai oikein mitään muutakaan..en voisi kunnioittaa miestä, jolla olisi niin hauras ego, ettei se kestä ihan vaan omana itsenä olemista ja muiden ihmisten hyväksymistä, vaan täytyisi pönkittää itseään tiukasti rajatuilla sukupuolirooleilla ja muiden leimaamisella.

En myöskään voisi kuvitella elämänkumppanikseni ihmistä, joka ei kykene syväluotaaviin keskusteluihin.

Täytyy keskustelua silmäiltyäni lisätä, etten itse voisi ikinä olla sellaisen miehen kanssa, joka pitää esimerkiksi tätä palstailua jonakin "akkain touhuna".
Tai oikein mitään muutakaan..en voisi kunnioittaa miestä, jolla olisi niin hauras ego, ettei se kestä ihan vaan omana itsenä olemista ja muiden ihmisten hyväksymistä, vaan täytyisi pönkittää itseään tiukasti rajatuilla sukupuolirooleilla ja muiden leimaamisella.

En myöskään voisi kuvitella elämänkumppanikseni ihmistä, joka ei kykene syväluotaaviin keskusteluihin.
Sitä muuten kuulee täällä palstalla aika usein. "Mitä te miehet täällä akkojen juttuja luette". Ihan niinkuin oletusarvoisesti naisten keskustelut olisivat huonompia ja tyhmempiä kuin miesten, eivätkä sopisi heidän arvolleen. Minusta se kysymys kertoo kysyjästään paljon huolestuttavampaa kuvaa kuin kysyttävältä.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Sitä muuten kuulee täällä palstalla aika usein. "Mitä te miehet täällä akkojen juttuja luette". Ihan niinkuin oletusarvoisesti naisten keskustelut olisivat huonompia ja tyhmempiä kuin miesten, eivätkä sopisi heidän arvolleen. Minusta se kysymys kertoo kysyjästään paljon huolestuttavampaa kuvaa kuin kysyttävältä.

Mää sanon poikaystävälle että "secret women's business", jos se kysyy mitä luen. Se on tosin itse keksinyt ko. termin :D

Mä jättäisin sen sian....tottakai!

Kyllä sille olis tapahtunut helkkarin radikaali muodonmuutos jos se olis vaihtanut fudis saitit ja musan etsimisen/kuuntelun mammailuun. Jopa minä olisin huolissani...

Näin juuri.

En voisi kyllä mitenkään suositella tätä palstaa jotenkin netin mainiona älykkäänä tyyssijana johon kannattaa jokaisen ihmisen tulla. Johtuen hyvin paljolti näistä ihmisistä jotka uskoo juurikin tälläisiä asioita kuin että miehen pitää olla sitä tätä ja tuota että se on mies. Vastenmielistä antiälykästä propagandaa.

Tämä palsta on pakosti otettava väkisinkin viihdemielessä loppujen lopuksi vaikka se välillä nostattaakin lievästi sanottuna vitutusta ja poikkeuksetta se vitutus on lähtöisin tunteesta "ei helvetti miten idiootti".

Fudis ja musa? Lol! Ja nyt et ole huolissasi. Varsinkaan noista älykkyyttä tihkuvista ajanvietteistä. LOL!!!

Miten tämä palsta olisi yhtään sen parempi?

Mä en nyt oikein ymmärrä että jos ei näe miestään palstailevan täällä niin joko miehessä on jotain pahaa vikaa tai sitten ämmä on kategorioiva antiälykäs pirttihirmu joka estää tämän viihteen mieheltään... Mitä ihmettä??

Mielestäni kysymys ei ole millään muotoa tasa-arvon tai sukupuoliroolien kanssa tekemisissä. Meillä mies on pitänyt yli puolet vanhempainvapaista ja hoitaa oman osansa kotitöistä jne, mutta silti mielestäni olisi todella noloa, jos mies täällä palstalla roikkuisi. Kyse ei ole siitä, etteikö mies voisi olla kiinnostunut lastenhoidosta tai suhteista yms ja keskustella niistä, vaan se, että mies keskustelisi niistä tällä nimenomaisella palstalla.

Näin juuri.

En voisi kyllä mitenkään suositella tätä palstaa jotenkin netin mainiona älykkäänä tyyssijana johon kannattaa jokaisen ihmisen tulla. Johtuen hyvin paljolti näistä ihmisistä jotka uskoo juurikin tälläisiä asioita kuin että miehen pitää olla sitä tätä ja tuota että se on mies. Vastenmielistä antiälykästä propagandaa.

Tämä palsta on pakosti otettava väkisinkin viihdemielessä loppujen lopuksi vaikka se välillä nostattaakin lievästi sanottuna vitutusta ja poikkeuksetta se vitutus on lähtöisin tunteesta "ei helvetti miten idiootti".

Khyl. Mutta hälyttävän yleistä tuntuu olevan ainakin vähän varttuneemmissa naisissa netin puolella että mies on naisen oman egon jatke. Eli miehen ruutu on sellainen, joka on naiselle itselleen mieleen ja hyväksyttävää eikä sitten hirveästi muuta. Eli kärjistäen: "ihana mies mut kun se käy oopperassa niin en ota!!"

Osasyy toki on miehissä, jotka nynnyyttään menevät tällaiseen järjestelyyn. Mut perustellusti tällaisessa parissa nainen on se johtohahmo - jota en itse voi hyväksyä. Päinvastoin haluan demokraattisesti johtaa, naisen käskyläisenä tai sätkynukkena en voisi olla. Ilmeisesti osa miehistä haluaa...

[QUOTE="mies";29312724]Khyl. Mutta hälyttävän yleistä tuntuu olevan ainakin vähän varttuneemmissa naisissa netin puolella että mies on naisen oman egon jatke. Eli miehen ruutu on sellainen, joka on naiselle itselleen mieleen ja hyväksyttävää eikä sitten hirveästi muuta. Eli kärjistäen: "ihana mies mut kun se käy oopperassa niin en ota!!"

Osasyy toki on miehissä, jotka nynnyyttään menevät tällaiseen järjestelyyn. Mut perustellusti tällaisessa parissa nainen on se johtohahmo - jota en itse voi hyväksyä. Päinvastoin haluan demokraattisesti johtaa, naisen käskyläisenä tai sätkynukkena en voisi olla. Ilmeisesti osa miehistä haluaa...[/QUOTE]

parempi tussun alla kuin taivasalla

Yhteistyössä