Mies mammapalstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ffff";29307267]Mietin mitä aloittaja tekee tuolla tiedolla, onko oma elämä niin onnetonta ja tylsää että aika riittää kaikenlaisen tyhjänpäiväsen suoltamiseen?[/QUOTE]

Mietin vaan, että olisiko se monenkin mielestä "ok". Omasta miehestä karisisi kyllä iso osa miehyydestä, jos täällä kävisi...

Ja sekin, että se yksikin "mies" täällä paljastui lopulta naiseksi. Mitenhän mahtaa olla näiden muiden "miesten" laita? :D

Jos mieheni alkaisi käydä kaksplussan palstalla, niin kyllä, minunkin mielestäni kyllä miehisyyttä karisisi ja rutkasti. Mietin jopa usein, miksi itse käyn täällä.

Mieheni ja miehen kaverit aina nauravat koko palstalle :D Mielestäni ihan hyvä asennoituminen, tai sanottaisiinko, että oikeanlainen, päin vastoin :)

Ja sanottakoon, että en todellakaan ole vanhanaikainen enkä jämähtänyt.

Minä en tiedä yhtään mammapalstaa, joten vaikea sanoa. Tiedän kyllä palstoja, kuten tämä, joiden aihepiiri liittyy pääasiassa lapsiin ja lapsiperhe-elämään, jotka koskettavat yhtä lailla meidän perheessä miestäni kuin minuakin, joiden käyttäjistä pääosa on naisia, mutta ei se tee aihepiiristä vain naisille kuuluvaa.

Minä koen mieheni miehuuden sen verran vahvaksi ja asiaksi, joka voi sisältää erilaisia piirteitä, ettei sitä riitä karistamaan kyky kiinnostua erilaisista asioista tai jollain palstalla oleminen. Minun mieheni ei muuttuisi teinitytöksi, vaikka kävisi lukemassa välillä demi.fi:tä. Minä koen vain vahvuudeksi ihmisessä, jos hän kykenee astumaan välillä pois omasta "ruudustaan" ja tekemään asioita joskus muutenkin kuin stereotypisesti oman roolinsa mukaisesti.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="Vierailija";29307346]Jos mieheni alkaisi käydä kaksplussan palstalla, niin kyllä, minunkin mielestäni kyllä miehisyyttä karisisi ja rutkasti. Mietin jopa usein, miksi itse käyn täällä.

Mieheni ja miehen kaverit aina nauravat koko palstalle :D Mielestäni ihan hyvä asennoituminen, tai sanottaisiinko, että oikeanlainen, päin vastoin :)

Ja sanottakoon, että en todellakaan ole vanhanaikainen enkä jämähtänyt.[/QUOTE]

Et olekaan, olet tulevaisuuteen tähtäävä persoona, joka ymmärtää erilaisuutta ja osaa ajatella "out of the box".

Juu, juu. Minäkin näin äsken tontun meidän takapihalla.

Mä saattaisin ilahtuakin jos mies lukisi tuolta oman kuukauden odottelijoista tai muista odottajaketjuista joita itsekin luen meidän naisten tunnelmia raskauden aikana. Ei kärsis miehisyys, mutta saattaisi hiukan paremmin ymmärtää vatsakkaan sielun ja vatsanliikkeitä.

Ekaa siis odotellaan.

Nää "mitäs nyt" -aiheet on mun mielestä sellaisia, että hiukan aina harmittaa kun tänne erehtyy vilkaisemaan.

Mun mies on itse asiassa muutaman kerran vitsaillutkin et pitäiskö hänenkin tulla tänne kirjoittelemaan kun olen jonkin kerran joitain päättömiä juttuja hänelle lukenut.. ei mua haittais yhtään jos se alkais täällä pyörimään :D

Eihän tämä Mitäs nyt-palsta ole mikään mammojen yksinoikeuspalsta vaan täällä liikkuu ihmistä ihan laidasta laitaan..

Pitää siis ymmärtää, että palstamammojen mielestä lapsiin ja niiden hakkimiseen liittyvät asiat eivät kuulu miehille. Riittää kun ovat kiinnostuneet lätkästä ja autoista?

Mun mies on itse asiassa muutaman kerran vitsaillutkin et pitäiskö hänenkin tulla tänne kirjoittelemaan kun olen jonkin kerran joitain päättömiä juttuja hänelle lukenut.. ei mua haittais yhtään jos se alkais täällä pyörimään :D

Eihän tämä Mitäs nyt-palsta ole mikään mammojen yksinoikeuspalsta vaan täällä liikkuu ihmistä ihan laidasta laitaan..

Sama :)

Osa naisista näemmä suhtautuu aika vihamielisesti (=rumasti) asiaan mut osa järkevämmin. Kyllä naisen sielunmaisema kiinnostaa ja minulla on lähes yhtä paljon nais-kuin miestuttavia sekä jonkin verran vapaata työn lomassa.

Se formula-lätkämies saattaa jäädä kyllä kakkoseksi miehisyydessä tälle palstalle kirjoittavalle miehelle kun oikein aletaan kokeilemaan... :) Syy on se, että kun henkinen kantti on tarpeeksi vahva, se vapauttaa noudattamasta mitään mallia ja tämä on aika radikaalia eli kysyy vahvuutta. Rauta on kova kappale, mutta sen kovuuden takana odottaa katkeaminen, pehmeys. Teräs on myös kova, mutta tämä kovuus ei ole itsetarkoituksellista vaan se kestää myös rasitusta ja mukautumista paljon rautaa paremmin siksi. Aivan samoin uskon, että mies, joka on enemmän terästä kuin rautaa, on kovempi, koska henkinen kantti on kovempi, joka on tosi iso voimavara.

Omat henkiset voimani ovat niin suuret, että voin saavuttaa lähes mitä tahansa, mitä itse haluan. Ei silloin enää ole riippuvainen siitä, mitä muut sanovat ja tämä antaa niin suuret henkiset voimat ja paljon hyvää oloa, että olen suositellut samaa naisellekin, kunhan naisella kovuus ei ole se päällimmäinen tai hallitseva piirre.

Yhteistyössä