Mies ja exä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, se tiesi että saisit kilarit jos sanoisi menevänsä exän kanssa kahville. Huono juttu ja väärin tehty. Mutta koitti välttää riidan. Sai tosin vielä suuremman aikaiseksi. Valehteleminen on kaikkein pahin virhe.

Mies saisi juoda exänsä kanssa kahvia mikäli kertoo asiasta minulle kasvokkain joko ennen tai jälkeen kahvittelun.
Jos hän jättää kertomatta ja menee salaa kahveelle exänsä kanssa, niin se ei ole oikein.

Paitsi tietysti jos olen joku mustasukkainensekopää, joka hermostuu jos mies kohtaa naispuolisen linja-autokuskinkin... Silloin miehellä ei ole muita vaihtoehtoja kuin salaaminen.

Suuttuisin ja pahasti tuosta salailusta,koska joku siinä on oltava takana.
Ja exät on exiä ja niistä on jostain syystä erottu ja muuta,ei tarvis käydä kahvilla muutenkaa.

Näin meilläkin, mutta salassahan tuon piti mennä. Lähti klo. 19 ja tuli kotiin 02.
20 min kuulemma joi kahvia exänsä kanssa ja siirtyi sitten muualle. En vaan jaksas uskoa, kun muutenkin valehteli..

Ja minä tarkistaisin tämän muualle siirtymisen ja senkin kenen kanssa sinne muualle on siirrytty ja ellei muuten asia selviä, soittaisin eksälle ja kysyisin siltä, ennenkö mies ehtii hänen kanssaan puhua että jutut menevät yksi yhteen: Juu satuttiin olemaan esson baarissa yhtäaikaa ja sieltä mä sitten lähin äitini luokse, sun ukkos menemisistä en tiedä tai tais se sanoa Masalle olevansa menossa...

Kahvittelua oli suunniteltu n. 2viikkoa mun selän takana.
Exä on narkkari, hänelle en soittele, en halua oven taa riehumaan tai muutenkaan olla hänen kanssaan tekemisissä.
Miehen siirtymistä en saa "tarkistettua" mistään, en tunne ko. kaveria, jonne hän muka meni.

Eipä sillä kyllä enään väliäkään, päätimme miehen kanssa eilen erota, ei tämän kahvittelun takia, vaan muiden asioiden, jotka ilmenivät..