Mies laukeaa kaksi kertaa, vai laukeaako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmentynyt

Vieras
Ollaan melko tuore pari jonka takia ujostelen kysellä tätä mieheltä, siispä laitan kysymyksen tänne. Mies laukeaa, jäykistyy heti uudelleen ja laukeaa toisen kerran, vai laukeaako? Mistä tämä kertoo? Siitäkö ettei ensimmäisellä kerralla laukea kunnolla? Kokemus on hämmentävä joskin positiviinen, mutta ihan uutta minulle.

Tähän ikään on jo ehtinyt jutella avoimesti miesten kanssa seksuaalisuudesta ja havainnoida sitä. Erilaisuus yksilöiden välillä on paljon suurempaa kuin yleensä kuvitellaan.

Olet havainnut yhden esimerkin, toiset miehet pystyvät useisiin erektioihin=akteihin peräkkäin, jopa tähän viidesti laukeavaan olen törmännyt. Toiset laukeavat vain kerran illassa ja seuraavaan menee nuorenakin tunteja, itse kuulun tähän ryhmään. Kumpikaan ei liene parempi tai huonompi, nainen ehkä pitää ensin mainitusta, mutta kun tietää, että on yksi laaki se huippu rakennetaan huolella...

Toinen esimerkki erilaisuudesta on alkoholi. Toisille se lisää potenssia, toisilta vie sen. Syytä tuskin tietää kukaan,

Kuulun myös ryhmään, yksi laukeaminen ja jonkin aikaa ennen kuin taas uusi erektio on mahdollinen. Mikäli saan uuden erektion samana "iltana" en yleensä pysty laukeamaan uudelleen(lue. spermat tulee).

Yhteistyössä