mies lähti Viroon Viinanhakureissulle:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liian kilttikö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liian kilttikö?

Vieras
muutaman päivän varoitusajalla alkoi kyselemään mun mielipidettä. en ollut mielissäni ajatuksesta, viimeksi just n. ½ vuotta sitten kävi hakemassa ison lastin. noh, oli sitten päättänyt lähteä ja varasi reissun työkaverin kanssa :/
en vaan ymmärrä miten viinaan on varaa laittaa rahaa, kun on rahat tiukilla muutenkin!:/
ja kun sitä on tuossa, tuleehan sitä eri tavalla lipiteltyäkin. mies puolustelee aina sillä kun siellä Virossa on niin paljon halvempaa.. en epäile,mutta kun ison lastin ostaa,maksaa sen monta sataa euroa. sillä rahalla saisi esim lapsille aika paljon vaatetta ja ruokaa.

mä olen tosi pettynyt! :(

No huh.

En tosiaankaan ymmärrä jos teillä on rahasta muutenkin tiukkaa. Noista asioista pitäisi aina neuvotella, ei tietenkään syysätä rahoja mihinkään viinaan jos rahat tiukilla. Tooodella typerää mieheltäsi.

Kyllä tuollaisessa tiukassa rahatilanteessa ruoka- ym. pakolliset menot pitää mennä edelle. Mutta ehkä työkamu on houkutellut ja kaveruksista on hauskaa olla reissulla? Sinun ja miehesi pitäisi ainakin laskea ensin rahavarat ja sitten päättää lähtemisestä yhdessä. Onko "iso lasti" ongelma myös? Onko miehesi alkoholisti?

Me käytiin viime kesänä kans naapuripariskunnan kanssa Tallinnasta hakee siideriä ja lonkeroa että riittäis vähäks aikaa. Mut sehän siinä just on että joo kyllähän sen sieltä saa paljon halvemmalla MUTTA kyllä sitä tulee juotuakin paljon enemmän ku normaalisti juo.
Ja ehdottomasti täytyy kaikin puolin muutenkin olla ne raha-asiat kunnossa ennenko pitäis ajatella moisia viinanhakuja. Ja todellakin asiasta keskustella puolison kanssa.

Jos nyt on reissut jo varattu ym. niin voithan sano vielä että ei sitä tarvii sieltä paljoa silti tuoda ja jatkossa tästä asiasta keskustellaan ajoissa yhdessä ennenko on mitään matkoja varailtu.

No sä voit sanoa, että: ''sori, sä kävit puol vuotta sitten hakemassa viinaa, mä menen juhannusviikon jälkeen saksaan alennusmyynneille kun sieltä saa vaatetta niin paljon halvemmalla ku suomesta.''

Yhteistyössä