että "tuonne kaapille sulla ei sitten oo asiaa tänään, siellä on sun lahja". Arvatkaa, olenko ollut jo kaksi kertaa käsi kaapinoven kahvassa kiinni :xmas: B) :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huoo:En voi käsittää miksi pitää urkkia ja kurkkia etukäteen. Ihan pölöä touhua.
Miksei voi pitää itseään jännityksessä esim. joulun aikaan sinne aaton lahjanrepimisiin asti?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Valmistujais- vai äitienpäivälahja?
Ei se lahja siellä kuitenkaan ole... Siellä on joku ansa, joka laukeaa kun avaat sen. Miehesi testailee sua vaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja huoo:En voi käsittää miksi pitää urkkia ja kurkkia etukäteen. Ihan pölöä touhua.
Miksei voi pitää itseään jännityksessä esim. joulun aikaan sinne aaton lahjanrepimisiin asti?
No en mä kurki, en oo koskaan urkkinut etukäteen. Enkä olisi taatusti hoksannut koko kaappia ajatellakaan, ellei olisi sanonut erikseen tuollain.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:että "tuonne kaapille sulla ei sitten oo asiaa tänään, siellä on sun lahja". Arvatkaa, olenko ollut jo kaksi kertaa käsi kaapinoven kahvassa kiinni :xmas: B) :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kara:Tiiätkö mitä? Mun mies sanoi tuolla tavalla viime vuonna. Ja olin ku kivisillä hiilillä koko päivän, kun teki mieli sinne kaappiin kurkkia. No, en kurkkinut vaan maltoin mieleni. Mieheni kertoi sitten äitienpäivänä vasta, että ei se lahja siellä kaapissa ollu vaan autossa piilossa. Oli töissä naureskellu koko päivän, kun mietti et miten mä emmin kaapin oven eessäUunotti siis satasella...
Alkuperäinen kirjoittaja kui kehtaat:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:että "tuonne kaapille sulla ei sitten oo asiaa tänään, siellä on sun lahja". Arvatkaa, olenko ollut jo kaksi kertaa käsi kaapinoven kahvassa kiinni :xmas: B) :saint:
Juu ja sä tyhmä avaat sen ja ukkos tulee sen huomaamaan. Toivottavasti tuollainen utelo ei sais lahjaa sit ollenkaan.
Mikä malli tosiaan lapsille, voi v....
Alkuperäinen kirjoittaja Kara:Tiiätkö mitä? Mun mies sanoi tuolla tavalla viime vuonna. Ja olin ku kivisillä hiilillä koko päivän, kun teki mieli sinne kaappiin kurkkia. No, en kurkkinut vaan maltoin mieleni. Mieheni kertoi sitten äitienpäivänä vasta, että ei se lahja siellä kaapissa ollu vaan autossa piilossa. Oli töissä naureskellu koko päivän, kun mietti et miten mä emmin kaapin oven eessäUunotti siis satasella...