Mies lähti töihin ja lähtiessään sanoi,

Lopeta! Ei saa! Pois sieltä kaapilta!

Mulla on tuossa keittiönpöydällä likan tekemä äitienpäivälahja ja kortti. Kai mä vähän voi korttia kattoa, mutta annan paketin olla. :xmas:

En voi käsittää miksi pitää urkkia ja kurkkia etukäteen. Ihan pölöä touhua.
Miksei voi pitää itseään jännityksessä esim. joulun aikaan sinne aaton lahjanrepimisiin asti?

yritähän kestää.

Mies kysyi eilen mitä haluaisin lahjaksi. sanoin, että oon kertonut aika montakin jo viikon aikana. eikä muistanut muka yhtään. en saa sit mitään häneltä. enkä haluaisikaan. lasten askartelut riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja huoo:
Miksei voi pitää itseään jännityksessä esim. joulun aikaan sinne aaton lahjanrepimisiin asti?

No en mä kurki, en oo koskaan urkkinut etukäteen. Enkä olisi taatusti hoksannut koko kaappia ajatellakaan, ellei olisi sanonut erikseen tuollain.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja huoo:

No en mä kurki, en oo koskaan urkkinut etukäteen. Enkä olisi taatusti hoksannut koko kaappia ajatellakaan, ellei olisi sanonut erikseen tuollain.

mä en käsitä, miksi se rasia katosi mun suuhún, se , jonka löysin 5v:n opastuksella tuolta piilosta :(
hävettää. Mitä mä sanon miehelle. Taidan hakea samanlaisen takaisin piiloon..., tai hyväksyn tappioni, pettymys. Minä ja mun huono itsekuri! :(

että "tuonne kaapille sulla ei sitten oo asiaa tänään, siellä on sun lahja". Arvatkaa, olenko ollut jo kaksi kertaa käsi kaapinoven kahvassa kiinni :xmas: B) :saint:

Juu ja sä tyhmä avaat sen ja ukkos tulee sen huomaamaan. Toivottavasti tuollainen utelo ei sais lahjaa sit ollenkaan.
Mikä malli tosiaan lapsille, voi v....

Meillä tuli 3v poika eilen isin kanssa kaupungilta ostoksilta, kertoi heti missä olivat olleet ja oli aloittamassa kertomaan mitä olivat hankkineet, mutta hiljeni yhtäkkiä kuitenkin :D
Kova halu olisi ollut pojalla kertoa. Mäkin tiedän, että lahja on täällä talossa jossain mutta en ole kyllä tullut etsineeksi :D

Tiiätkö mitä? Mun mies sanoi tuolla tavalla viime vuonna. Ja olin ku kivisillä hiilillä koko päivän, kun teki mieli sinne kaappiin kurkkia. No, en kurkkinut vaan maltoin mieleni. Mieheni kertoi sitten äitienpäivänä vasta, että ei se lahja siellä kaapissa ollu vaan autossa piilossa. Oli töissä naureskellu koko päivän, kun mietti et miten mä emmin kaapin oven eessä :laugh: Uunotti siis satasella...

Alkuperäinen kirjoittaja Kara:
Tiiätkö mitä? Mun mies sanoi tuolla tavalla viime vuonna. Ja olin ku kivisillä hiilillä koko päivän, kun teki mieli sinne kaappiin kurkkia. No, en kurkkinut vaan maltoin mieleni. Mieheni kertoi sitten äitienpäivänä vasta, että ei se lahja siellä kaapissa ollu vaan autossa piilossa. Oli töissä naureskellu koko päivän, kun mietti et miten mä emmin kaapin oven eessä :laugh: Uunotti siis satasella...

Pisteet miehelle :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja kui kehtaat:
että "tuonne kaapille sulla ei sitten oo asiaa tänään, siellä on sun lahja". Arvatkaa, olenko ollut jo kaksi kertaa käsi kaapinoven kahvassa kiinni :xmas: B) :saint:

Juu ja sä tyhmä avaat sen ja ukkos tulee sen huomaamaan. Toivottavasti tuollainen utelo ei sais lahjaa sit ollenkaan.
Mikä malli tosiaan lapsille, voi v....

Onneksi lapsi ei ole kotona, voit olla huoleti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kara:

Aika paha :D. Tai siis hyvä :laugh:

Yhteistyössä