Mies lähti ryyppäämään ja nyt tää saa loppua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeilaK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LeilaK

Vieras
Olispa vaan tää perjantaiprovo, mutta kun ei ole. Ukko sitten lähetti tekstarin, että menee duunista kaverin luo ja sitten lähtevät Helsinkiin. Ryyppäämään ja oikein kunnolla, aina sama juttu. Yritin soittaa, mutta eihän se paska vastaa. Lähetin sit tekstarin, että jos ei tuu kotiin ennen kasia, niin lauantaina minä ja lapset lähetään. No ihan uskomatonta paskaa, on sitä ennenkin uhkailtu ja sama meno jatkunut. Mutta nyt aattelin että lähen oikeesti. Mitta alkaa olla täynnä.

Ja tietenkään mitään ei ollut sanonut. Sama se oli viimeksi. Tuli muka tilanne päälle, eikä viittinyt jauhaa puhelimessa. Ihme homma silloin, että oli vaihtovaatteita sun muuta mukana. Hammasharjat jne...

Kämppä on yhteisesti vuokralla, mutta sen nimissä. Joten mitäs vitun väliä jos häippäsen. En oo ees helmikuun osuuttani maksanut. Maksakoon ukko kun ei parisuhde kiinnosta.

• Tykkää
Reactions: AmppaKoo
Niin mihin sä sit lähdet lasten kanssa? Sillan alle?
No kuule se on pelkkä tekosyy elää paskassa ja viellä pitää lapsia siellä. JOkaisella on joku kaveri jossain ja jos ei ole, niin soitto sosiaalipäivystykseen. Vaikeeta ja raskasta joo, mutta niin on myös elämä sellaisen ihmisen rinnalla, jolle nestemäinen kaveri on aina ykkösenä.

Niin...siksipä se ei toimi, kun jää aina uhkailun tasolle...En mäkään välittäs, jos joku sanois mulle aina että jos nyt teet noin tai näin niin...eikä koskaan tapahtuis mitään.

Öö... eikö hyvän miehen kanssa hommat voi sopia eikä tarvi edes sortua uhkailuun? Täysin naurettava ajatus, että suhteen pitäisi perustua uhkailuille ja peloille. Mä olen uhkaillut juu - mutta tosiasia on se, että ei toi mies mua enää takas saa. Se, että suhtautuu uhkauksiin noin (ottaen huomioon että on 5. kerta vuoden sisään kun tekee törkeimmällä tavalla tämän).

On mun ukolla monia, monia muitakin heikkouksia. Mutta olen niitä kattonut sormien välistä. Mutta kokonaisuutena alkaa riittää.

Muutan vanhempieni luo ja siellä on ihan ok asua vaikka kevät ja kesä. Syksyksi sitten pitäis saada omaa kämppää. Varmaan ostan jonkun luukun mulle ja lapsille. Mitään uusia miehiä en ees ajattele, semmonen fiilis että haluu olla mieluummin yh kuin kattella noita retaleita. Juu yleistys, mutta on vaan kurkkuani täynnä noita "perusmiehiä". Eiköhän se ajan kanssa helpota ja sitten voi katella avoimin silmin taas...

No kuule se on pelkkä tekosyy elää paskassa ja viellä pitää lapsia siellä. JOkaisella on joku kaveri jossain ja jos ei ole, niin soitto sosiaalipäivystykseen. Vaikeeta ja raskasta joo, mutta niin on myös elämä sellaisen ihmisen rinnalla, jolle nestemäinen kaveri on aina ykkösenä.

Ei kun ihan oikeasti kysyin. Ihan siitä syystä, että halusin tietää, onko ap miettinyt asiaa uhkaustaan pitemmälle. Hyvä, että oli miettinyt. Viestini tarkoituksena ei ollut arvostella ap:n lähtöaikeita, vaan sitä, että aiemminkin on aina uhkaillut lähtemisellä, muttei oikeasti ole tehnyt sitä. Efekti alkaa olla sama kuin siinä tarinassa, jossa poika huusi sutta, vaikkei sitä oikeasti tullut ja sitten kun susi oikeasti tuli, niin kukaan ei enää ottanut huutoa todesta.

Niinno sen verran täytyy sanoo, että ei toi mun ukko silti mikään alkkis ole. Ei se liian usein juo, mutta kun ne pitää sitten aina olla yön tai koko viikonlopun reissuja. Mutta en ihmettelis että se siihen luisuis kun joutuu omilleen. Aika moni mies ei omillaan meinaan pärjää ja sitten alkaa alko maistua.

[QUOTE="ap";28016496]Täysin naurettava ajatus, että suhteen pitäisi perustua uhkailuille ja peloille..[/QUOTE]
Niin, ei uhkailulle toki, mutta omista rajoista pitää pitää kiinni. On helppoa olla jälkiviisas, mutta se olisi heti ensimmäisen katoamistempun tai muun asian, jota sinä et hyväksy, juälkeen pitäny tehdä selväksi, että et kertakaikkiaan halua parisuhdetta, jossa tapahtuu sellaista ja sitten toimia osoittaaksesi, että olet tosissasi. MItä enemmän huutaa ja vaahtoaa, tekemättä mitään, sitä varmemmin toinen suhtautuu asiaan että "se nyt vaan on tommonen, se ei oikein osaa ilmaista tunteitaan ja sit se vaahtoo hetken ja rauhoittuu".
Rakkaus on täydellistä vapautta, ei suhteessa pitäisi olla pelko, mutta kunnioitusta kyllä, niin että molempien tarpeet huomioidaan ja jos toinen ei huomioi minun tarpeitani, minulla on oikeus asettaa rajani kertomalla mikä on sellainen teko, jonka toistumisen jälkeen haluan ottaa etäisyyttä ja miettiä jonkinaikaa onko tätä mitään syytä jatkaa. Mä siis en eroais suoraan, vaan antaisin toiselle jonkun, vaikka 3 kk, aikaa miettiä mitä hän haluaa suhteelta ja samalla saisin itse miettiä mitä minä haluan ja sitten voitaisiin viellä kerran keskustella ja miettiä.
Se ei vaan toimi, jos jo pitkään on menty sillä "kiristys, uhkailu ja katteetomat lupaukset"-linjalla.

Ehdottomasti lähde menee! Ne miehet jotka on tommosia, eivät opi. Jotkut voivat olla itsekeskeisiä paskoja, joka menee myöhäisen kypsymisen piikkiin, mutta ilmeisesti tossa on jo ukkoa kateltu ihan tarpeeksi. Ittellä oli hiukkasen vastaava tilanne. Mutta mä en uhannut kuin kerran ja kun ei menny perille, niin lähin. Siinä kyl helpotti, että oli yhden toisen miehen kanssa ollu sutinaa. Muutin sitten luo. Paska ukko sekin lopulta oli, mutta eri tavoin. Mut se on eri juttu.

Aika sama tilanne oli mullakin ja mies käytti sitä hyväkseen aina vaan. Tiesi että mökötän pari päivää ja se siinä kun ei suurempaa sanktiota tullut viikonloppu reissuiltaan. Heitin miehen lopulta pihalle pari vuotta sitten.

[QUOTE="ap";28016515]Niinno sen verran täytyy sanoo, että ei toi mun ukko silti mikään alkkis ole. Ei se liian usein juo, mutta kun ne pitää sitten aina olla yön tai koko viikonlopun reissuja. Mutta en ihmettelis että se siihen luisuis kun joutuu omilleen. Aika moni mies ei omillaan meinaan pärjää ja sitten alkaa alko maistua.[/QUOTE]

Niin...alkoholimi kun on olemassa oleva sairaus jo silloin, kun on tasolla "perseet kerran kuukaudessa" tai "lasillinen joka ilta" sitä kun ei voi mitata määrillä vaan nimeomaan käyttäytymisellä, eli sillä, että kun se juomisen aika tulee, millään muulla ei ole väliä, lähdetään ilmoittamatta jne, mikä ei ole normaalia.
Toisinsanoen ihmiset juo perheensä eikä edes tajua juoneensa sitä ennen kuin raitistuttuaan kun pystyvät näkemään koko kuvan, eli sen, että vaikka jkuomamäärät ei viellä tuolloin ollu isoja he hylkäsivät jatkuvasti perheensä päästäkseen juomaan. Toki kyse voi olla ihan oikeasta narsististakin, joka vaan ei huomaa muita ihmisiä ja sitä, että muillakin on tarpeita ja haluja.

Alkuperäinen kirjoittaja Ulos vaan että oppii;28016560:
Aika sama tilanne oli mullakin ja mies käytti sitä hyväkseen aina vaan. Tiesi että mökötän pari päivää ja se siinä kun ei suurempaa sanktiota tullut viikonloppu reissuiltaan. Heitin miehen lopulta pihalle pari vuotta sitten.

Onko lapsia? Miten sulla on mennyt sen jälkeen? Entäs ex-ukollas?

[QUOTE="ap";28016565]Onko lapsia? Miten sulla on mennyt sen jälkeen? Entäs ex-ukollas?[/QUOTE]

Yksi jo koulussa oleva tyttö. Tapailen uutta miestä, mutta yhdessä emme asu. Kesästä asti tapaillut. Exän elämästä en tiedä kun ei kiinnosta ja en ole kysellyt. Näkee tytärtään kuitenkin. Miehen uhkailut ei oikeasti auta jos ne jää aina sinne uhkailutasolle. Ota nyt ja mene ainakin hetkeksi muualle ja näytä että olet tosissasi. Fiksu mies herää huomaamaan mitä voisi menettää. Idiootti jatkaa entisellään.

[QUOTE="ap";28016496] Mitään uusia miehiä en ees ajattele, semmonen fiilis että haluu olla mieluummin yh kuin kattella noita retaleita. Juu yleistys, mutta on vaan kurkkuani täynnä noita "perusmiehiä".[/QUOTE]

Kiintoisa näkemys. Kun minusta taas palstalla ja ehkä oikeassa elämässäkin tosi moni haluaa just sen "perusmiehen" eli suomalaismiehen ilman mitään erikoisempia tai persoonallisempia piirteitä. Esim. tunteista puhuminen ja pukeutumiseen satsaaminen ovat joillekin miinusta.

Tekeekö se mies näillä reissuillaan jotain törkeyksiä? Pettää, hakkaa, murhaa, homostelee, imppaa tai käy Sarasvuon luenoilla? Eikö se ole parempi että kännää sen viikonlopun muualla kun kotona? Jos nyt ihan 5 kertaa vuodessa!?

Uusimmat

Yhteistyössä