mies lähti kertomatta baariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmästynyt

Vieras
mitä mieltä olette jos mies lähtee kertomatta baariin? minulle asia on siis ok enkä ole ikinä vastustellut baariin lähtöä äijäporukassa koska toiselle täytyy suoda myös vapaus mennä. mies ei olekaan mikään himobilettäjä.

mutta nyt oli lähtenyt kertomatta. selvisi vasta kun ihmettelin missä mies on. mistä tällainen voisi kertoa?

yksin kun olen niin ajattelen tietenkin kaikkia kauhu juttuja mielessäni... kukaan? :' (

miehen piti olla käymässä vanhempiensa luona. sovittiin että soitellaan tänään. mutta ei kuulunut mitään koko päivänä (soitin monta kertaa ja laitoin viestiä) kunnes vastasi puolilta öin että sori oli lähtenyt baariin. ilman mitään pahoitteluita tai muuta sellaista. lupasi vaan soitella huomenna

:' (

No, jos se niin harvoin käy, niin voihan olla, että ei tule mieleen edes ilmoittaa, jos tullut yhtäkkinen tilanne. On vaikka tavannut vanhan tutun ja menneet baariin.

Itse olen tarkka, että ilmoitan, jos menen jonnekin, että toinen ei turhaan odota. Mutta jos tapaisin yllättävän tutun ja mentäisiin baariin, voisi olla, että en heti muistaisi ilmottaa (siis näin on päässyt mulle käymään).

Että ei nyt kannata kaikkia pahimpia heti ajatella. :)

ei ole tapana tehdä noin... tai siis on kerran kyllä tehnyt... mutta minusta hän on kyllä uskollinen....
vanhemmat asuu kaukana joten siksi piti soittaa...

alkaa jo itseäkin pelottaa!!!

Jos mä oon kylässä toisella paikkakunnalla ja mun ei just sillä hetkellä tartte murehtia lastenhoidosta jne.niin miksi mun täytyisi liikkeistäni toiselle koko ajan ilmottaa?

Kyllä meidän isäntä saa lähteä tuossa tapauksessa baariin ilman selvittämistä minulle..

[QUOTE="Keppi";25494931]Jos mä oon kylässä toisella paikkakunnalla ja mun ei just sillä hetkellä tartte murehtia lastenhoidosta jne.niin miksi mun täytyisi liikkeistäni toiselle koko ajan ilmottaa?

Kyllä meidän isäntä saa lähteä tuossa tapauksessa baariin ilman selvittämistä minulle..[/QUOTE]

Tottahan toki.

Mitä sä urputat ? Justhan sä sanoit, et se on ihan OK.
Nyt ei jaksa tätä sun juttuus. Tää on ensinnäkin aika tökerö, ja toisekskin ihan tuulesta temmattu tarina.
Parempaa onnea seuraavalle yrityksellesi !

Minäpä olin kaksi kuukautta reissussa ja parisuhde kesti, olihan sitä römpsää tarjolla mutta parisuhde on luottamuskysymys. Jos et luota toiseen, niin tuskinpa on odotettavissa auvoisaa tulevaisuutta.

kyllä minä ainakin luotan aviomieheeni että vaikka ei montaakaan viikonloppua olla samassa paikassa ei edes samalla paikkakunnalla niin en todellakaan ole kertaakaan epäillyt hänen pettävän. vaikka käy yksin baareissakin. en edes tiedä kaikkia paikkoja missä kulkee

Minusta olisi vain hyvä asia jos mies vanhempiensa luona käydessään kävisi myös kavereiden kanssa iltaa istumassa. Ei kai aikuisen ihmisen tarvitse kysyä lupaa asioihin toiselta?
Kyllä meilläkin kotona ollessa "pyydetään lupa" eli sovitaan menoista yhteisen arjen sujuvuuden helpottamiseksi, mutta eihän silä ole merkitystä miten toinen menee kun kerran ei ole kotona, eikä olla samassa paikassa.

Yhteistyössä