V
vihaan miehiä
Vieras
V***u miten vihaan sitä p****a!!! Olemme seurustelleet 4 vuotta ja nyt se v***n p***a lähti lopullisesti kolmen päivän riitelyn jälkeen. En halua antaa sen nähdä enää lastanikaan (ei ole hänen isä).
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vihaan miehiä;25876149:en voi rauhoittua, kun vihaan sitä niin paljon, en tajua miten se voi tehdä noin!
Aika moni lähtisi, jos on ollut kolmen päivän ajan pelkkää riitaa...parasta on lähteä, jos ei enää kestä olla toisen seurassa, ja jos riita vaan jatkuu ja jatkuu.Alkuperäinen kirjoittaja vihaan miehiä;25876149:en voi rauhoittua, kun vihaan sitä niin paljon, en tajua miten se voi tehdä noin!
Aika moni lähtisi, jos on ollut kolmen päivän ajan pelkkää riitaa...parasta on lähteä, jos ei enää kestä olla toisen seurassa, ja jos riita vaan jatkuu ja jatkuu.
Ja saan tästä ketjusta ainakin sen kuvan, että sinä et olisi ollut sovitteleva osapuoli.
Jotenkin kuulostaa niin teinitouhulta: "poistan Facebookista ja heitän vaatteet mäkeen." :$ Käykö ihmisille oikein kunnolla riidellessä niin, että taantuvat nuoremmalle asteelle? (Tosin tietämättä minkä ikäinen olet.)
Mä ainakin olen helvetin ylpeä että mulla on nuoruudessa ollut "leffariitoja" kun ei tässä iässä enää jaksa ihan niin kovasti riehua.![]()
Hä?Alkuperäinen kirjoittaja vihaan miehiä;25876601:En edes muista alkuperäistä aihetta, emme vain tule toimeen keskenämme. Ehkä tämä on sitten näin parempi, olemme ennenkin puhuneet erosta. Suututtaa vain kun tämä tuli niin yhtäkkiä, enkä ikinä olisi uskonut, että hän jättää tuosta noin vain, ilman että olemme sitä yhteisesti päättäneet. Jotenkin kuin hän olisi pettänyt minut.