mies lähti, en halua nähdä sitä enää ikinä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihaan miehiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihaan miehiä

Vieras
V***u miten vihaan sitä p****a!!! Olemme seurustelleet 4 vuotta ja nyt se v***n p***a lähti lopullisesti kolmen päivän riitelyn jälkeen. En halua antaa sen nähdä enää lastanikaan (ei ole hänen isä).

:O Jos kolme päivää olette tapelleet on varmastikkin todella hyvä, että toinen osapuoli tekee hajurakoa. Kun ei meinaa näköjään riitelyllä selvitä asiat. Silloin on parempi ottaa asioihin hiukan etäisyyttä. Nyt voisit alkaa itse myös hiukan rauhoittumaan.

Lapsi on 5v, unohtaisikohan hän sen idiootin jos eivät enää näkisi? saattaisin ehkä leppyä hieman jos heittäisin sen tavarat johonkin mäkeen, mutten tiedä kehtaisinko niin tehdä..se kyllä suuttuisi tosi paljon siitä..

Mitä voisin tehdä, että voisin purkaa kiukkuani siihen nilviäiseen? Facebookista poistaminen tuntuu turhan lievältä ja tavaroiden heittäminen jorpakkoon taas hieman liikaa..

Rauhoitu. Kirjoita sille miehelle kirje, jossa purat tuntojasi. Lue se viikon päästä ja jos vielä tuntuu samalta, lähetä. Kyllä se lapsi sen miehen unohtaa, mutta onko siinä järkeä. Jos mies haluaa lasta tavata ja suhde on hyvä, niin miksi ihmeessä haluat sen rikkoa?

Alkuperäinen kirjoittaja vihaan miehiä;25876149:
en voi rauhoittua, kun vihaan sitä niin paljon, en tajua miten se voi tehdä noin!
Aika moni lähtisi, jos on ollut kolmen päivän ajan pelkkää riitaa...parasta on lähteä, jos ei enää kestä olla toisen seurassa, ja jos riita vaan jatkuu ja jatkuu.

Ja saan tästä ketjusta ainakin sen kuvan, että sinä et olisi ollut sovitteleva osapuoli.

Jotenkin kuulostaa niin teinitouhulta: "poistan Facebookista ja heitän vaatteet mäkeen." :$ Käykö ihmisille oikein kunnolla riidellessä niin, että taantuvat nuoremmalle asteelle? (Tosin tietämättä minkä ikäinen olet.)

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Jotenkin kuulostaa niin teinitouhulta: "poistan Facebookista ja heitän vaatteet mäkeen." :$ Käykö ihmisille oikein kunnolla riidellessä niin, että taantuvat nuoremmalle asteelle? (Tosin tietämättä minkä ikäinen olet.)

Voi kuule, otan oikeasti osaa jos et oo koskaan kokenut niin rajuja tunteita että suuttuessa toiseen tekee mieli heittää jotain ja lujaa!

Ja miten nää (epäilen itse nuoriksi ihmisiksi ap:ta ja toista riitapukaria) riidat on niin teinejä ja samalla katotte leffoja läähättäen kun näitä teinikohtauksia on vai sormeako leffassakin heristämässä heti kun menee överin puolelle???

Mä ainakin olen helvetin ylpeä että mulla on nuoruudessa ollut "leffariitoja" kun ei tässä iässä enää jaksa ihan niin kovasti riehua. ;)

No nuoria ollaan, ei ihan teinejä kuitenkaan (28v ja 30v). Tiedän että tämä on lapsellista, mutta minua ei ole koskaan ennen jätetty, niin jotenkin tuo raivo tuli vaan niin voimakkaana..

Nyt annat sen vihan laantua. Sitten huomaat, että on paljon parempi olla tekemättä mitään.
Mistä te sitten olette tapelleet? Eikö se lapsi ole moisesta kärsinyt?

En edes muista alkuperäistä aihetta, emme vain tule toimeen keskenämme. Ehkä tämä on sitten näin parempi, olemme ennenkin puhuneet erosta. Suututtaa vain kun tämä tuli niin yhtäkkiä, enkä ikinä olisi uskonut, että hän jättää tuosta noin vain, ilman että olemme sitä yhteisesti päättäneet. Jotenkin kuin hän olisi pettänyt minut.

Eli teillä ei ole kuitenkaan mitään suurta riitaa? Voisitteko kuvitella että mies olisi muutaman päivän poissa(pieni hajurako) ja tämän jälkeen yrittäisitte keskustella rauhassa asioista?

Alkuperäinen kirjoittaja vihaan miehiä;25876601:
En edes muista alkuperäistä aihetta, emme vain tule toimeen keskenämme. Ehkä tämä on sitten näin parempi, olemme ennenkin puhuneet erosta. Suututtaa vain kun tämä tuli niin yhtäkkiä, enkä ikinä olisi uskonut, että hän jättää tuosta noin vain, ilman että olemme sitä yhteisesti päättäneet. Jotenkin kuin hän olisi pettänyt minut.
Hä?
Ette tule keskenänne toimeen.
Olette ennenkin puhuneet erosta.
Nyt olette riidelleet kolme päivää putkeen.
Ja silti ero tuli ihan yhtäkkiä, etkä uskonut että mies sinut jättäisi? "Tuosta vain" hän ei jättänyt, jos kerran ennenkin erosta on puhuttu ja ette tule toimeen, jne...

Tulee deja vu- fiilis eksästäni. Olin puhunut jo kauan siitä että ei tästä mitään tuu, siitä että haluaisin erota, ja kun sitten sain ryhdyttyä tuumasta toimeen & jätettyä hänet niin alkoi vikinä siitä että tämä tuli ihan puun takaa, miksi näin yllättävä päätös, eikö voitaisi yrittää vielä kerran (oltiin yritetty jo sata kertaa), yms.

Tiiätkö mitä? Laastari on parasta poistaa nopeasti kiskaisemalla. Kirpaisee, mutta vain hetken aikaa. Hidas hivutus on paljon pahempi. Nyt sua vituttaa, mutta usko pois, eiköhän tämä ole parasta teille molemmille. Ketutus pitää vaan käydä läpi ja sitten voi jatkaa elämää.

Yhteistyössä