Mies lähti auttamaan Fjongaa muutossa

ihkuraksupoksu

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
4 888
0
36
Tuossa vähän seittemän jälkeen. yritin puoli kymmenen aikaan soittaa että missä vaiheessa ovat, ei vastannut...ja nyt hetkis sitten uudestaan, kun oon menossa pian nukkumaan, muttei taaskaan vastannut... Pitäiskö mun huolestua? :whistle:

Jos vaan luottaisit, että Fjonga pitää oikein, oikein hyvää ja hellää huolta sun rakkaastasi. Pitäähän sitä nyt kaverillekin hyvää miestä lainata :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Mulla tuli nyt vain mieleen, että kuinkas fjonga on suojannut sohvansa. Ettei vaan pääse rähjääntymään muuttohommissa.

No just soitti ukko tuossa ja kuulemma vielä kestää... ja sohvasta puheen ollen, oli kuulemma hiukka kärsinyt menossa
:|

Itku pitkästä ilosta. En päästäis miestäni muuttamaan tuon naisen kanssa mitään. Se että ei vastaa puhelimeen on erittäin vakava merkki. Niin munkin mies teki. Ja sillä hetkellä touhusi sellaista että ei siinä todella voi puhemineen vastata

Alkuperäinen kirjoittaja Petetty:
Itku pitkästä ilosta. En päästäis miestäni muuttamaan tuon naisen kanssa mitään. Se että ei vastaa puhelimeen on erittäin vakava merkki. Niin munkin mies teki. Ja sillä hetkellä touhusi sellaista että ei siinä todella voi puhemineen vastata

ai touhusi mun kans? :whistle:

Yhteistyössä