Miten reagoisitte, jos miehenne olisi sekoillut näin kännissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mies lähti eilen juhliin ja oikein vannotin, että tällä kertaa ottais kohtuullisesti ja tulisi ajoissa kohtiin, koska en saa nukuttua, kun huolissani valvon näiden hänen kännireissujensa ajan. Viime viikonloppuna sain häneen vasta aamu viideltä yhteyden, kun hän ei ollut muistanut katsoa kännykkäänsä. Miksi olen huolissani? Koska mies on aina niin tolkuttomassa kunnossa, että pelkään jonkun pieksevän hänet nakkikiskajonossa tai pelkään hänen löytyvän jostain kolera-altaasta hukkuneena.

Eilen hän soitti yhden aikaan (kun olin ensin viisi kertaa yrittänyt soittaa) ja sanoi hyppäävänsä bussiin. Meille on 20 min. matka bussilla, ja kuinka ollakaan, häntä ei kuulunut vielä puoli kolmeltakaan kotiin. Soitin varmaan kymmenen kertaa, kunnes lopulta hän soittaa takaisin. Oli hypännyt väärään bussiin ja hypännyt pahan olon takia pois bussista toisella puolella kaupunkia. Sai vaivoin kerrottua, missä oli, ja eihän se auttanut kuin lähteä hakemaan häntä keskellä yötä kotiin. Taksia ei uskaltanut huonon olon vuoksi tilata.

Oon niin raivoissani, että vakavissani harkitsen eroa. Miehellä ei mielestään ole alkoholiongelmaa! Hän ei juo kuin lähtiessään juhlimaan, mutta juhlia on vähintään joka toinen viikonloppu.

Siis että hyppäsi kännissä väärään pussiin ja kehtaat siittä mäkättää? Ei jumalauta, toivottavasti hän tajuaa erota sinusta..

Onko hänelle joskus tapahtunut kännissä jotain oikeasti vakavaa vai kuvitteletko kaiken pienessä päässäsi?

Minä en sietäisi edes sitä että joisi noin usein.
1-3 kertaa vuodessa on ihan ok, eikä silloin todellakaan tarvitse soitella missä on. Kunhan ei tule kännissä kotiin (tai jos tulee niin hiljaa ), yleensä kuitenkin valmiiksi joku lapseton yöpaikka.
Itse en kännejä vedä, sopivaan hiprakkaan juon ehkä 1 tai 2 kertaa vuodessa tai en ollenkaan.
Eli en sietäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29170920:
Minä en sietäisi edes sitä että joisi noin usein.
1-3 kertaa vuodessa on ihan ok, eikä silloin todellakaan tarvitse soitella missä on. Kunhan ei tule kännissä kotiin (tai jos tulee niin hiljaa ), yleensä kuitenkin valmiiksi joku lapseton yöpaikka.
Itse en kännejä vedä, sopivaan hiprakkaan juon ehkä 1 tai 2 kertaa vuodessa tai en ollenkaan.
Eli en sietäisi.
Palstajeesustelua puhtaimmillaan.

Kunnon palstaämmän mies juo korkeintaan yhden pilsnerin juhannuksena ja senkin kyyhöttäen piilossa jossain halkopinon takana ettei vaan lapset tai kukaan muukaan näe ja pahastu. Jos erehtyy juomaan toisen niin se on välitön ero.

• Tykkää
Reactions: Pinki
Mun mies on samanlainen kun juo menee ihan tolkuttomaan kuntoon eikä hänellä ole järkeä yhtään kun viinaa ottaa... tosin ottaa vaan sen muutaman kerran vuodessa jossain juhlissa. En mä nykyisin reagoi mitenkään, jos lähtee niin tietää etten perään soittele aikuisen ihmisen on osattava pitää huolta itsestään, jos ei osaa niin kait tuo joku virkavallan soittaa ja selvitelköön heidän kanssaan. Kyllähän tuo on siitä huolimatta aamuun mennessä aina kotia selvinnyt, vaikka perään en soittele ja kysele.

Yhteistyössä