Tuossa vähän seittemän jälkeen. yritin puoli kymmenen aikaan soittaa että missä vaiheessa ovat, ei vastannut...ja nyt hetkis sitten uudestaan, kun oon menossa pian nukkumaan, muttei taaskaan vastannut... Pitäiskö mun huolestua? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Luppana:miksi sun pitäisi huolestua?
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Alkuperäinen kirjoittaja Luppana:miksi sun pitäisi huolestua?
No ihan kahdestaan ovat siellä hommissa...
:|
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Alkuperäinen kirjoittaja Luppana:miksi sun pitäisi huolestua?
No ihan kahdestaan ovat siellä hommissa...
:|
Ehkä ne hommat hiukan kestää...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Mulla tuli nyt vain mieleen, että kuinkas fjonga on suojannut sohvansa. Ettei vaan pääse rähjääntymään muuttohommissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Mulla tuli nyt vain mieleen, että kuinkas fjonga on suojannut sohvansa. Ettei vaan pääse rähjääntymään muuttohommissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:saatiin purettua kuorma ja pakko käydä vielä yks kiekka:saint: voi vielä kestää :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Luppana:ja kannat jo kaikki miehen kamat ulos valmiiksi... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Petetty:Itku pitkästä ilosta. En päästäis miestäni muuttamaan tuon naisen kanssa mitään. Se että ei vastaa puhelimeen on erittäin vakava merkki. Niin munkin mies teki. Ja sillä hetkellä touhusi sellaista että ei siinä todella voi puhemineen vastata