mies lähtee töihin ja jään yksin vauvan kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jupelista:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on 7v 5v 2v ja vauva.mies ei ollut laitokselta tullessa kotona ollenkaan muuta kuin eka viikonlopun ja maanantaina meni töihin.lauantai iltana päästiin kotiin.hyvin on pärjätty

mulla on hei 1,2,3,4,5,6,7, vuotiaat kotona eikä miestä ollenkaan, vesi kannetaan kaivosta, talo lämpiää puilla, pesukonetta ei ole, koskaan en saa mitään apua mistään..haahhahahh

no voi sua.. toihan on vielä helppoa!!

Alkuperäinen kirjoittaja voi itku:
mulla on 7v 5v 2v ja vauva.mies ei ollut laitokselta tullessa kotona ollenkaan muuta kuin eka viikonlopun ja maanantaina meni töihin.lauantai iltana päästiin kotiin.hyvin on pärjätty

mulla on hei 1,2,3,4,5,6,7, vuotiaat kotona eikä miestä ollenkaan, vesi kannetaan kaivosta, talo lämpiää puilla, pesukonetta ei ole, koskaan en saa mitään apua mistään..haahhahahh

no voi sua.. toihan on vielä helppoa!!

niinpä, meidän isä on parempi kuin teidän isä, mun äiti tekee teidänkin äitien lapset :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos kaikille, jotka on laittaneet kannustavaa kommenttia! :) tietenkin pelottaa, tosiaan esikoinen ja isä kun on koko aika ollut tässä höösäämässä niin jännittää kun yhtäkkiä sitten onkin yksin. eiköhän se siitä sitten joo.. :P

Älä murehdi liikoja etukäteen!
Tiedätkö, mä tiedän tuon tunteen niin tarkkaan. Muistan miten jännitin miehen töihinpaluuta kun esikoinen syntyi. Se tuntui aikas ahdistavalta.
Mutta parin viikon sissän, kuvittele, olin jo ihan että "JEES!" Oli meidän ihan omaa kahdenkeskistä aikaa vauvan kanssa. Vaunuilttin ja köllittiin. Nukuttiin ja syötiin. Ja kun kiukutti pikkuista, niin kiikkuilin keinustuolissa ja katselin telkkua. Noista päivistä on nyt kulunut uskomattomat 13 vuotta, ja voi että miten kaihoisalta tuntuukaan muistella.. Ihan tulee ikävä niitä aikoja.

Siispä kyllä sinä selviät, ja ihan varmasti tulet jopa nauttimaan tuosta ajasta! Häntä pystyyn ja vauvan kanssa opettelemaan yhteistä arkea päivisn kahden kesken, pikkuaskelin :)

menikö henkeen?sori vaan mutta rekkamiehen vaimona on tällaista elämä.ei tuu rahaa jos ei tien päälle lähde ja 4 lasta ruokittava.

Mä vihasin silloin kun jäin ekaa kertaa esikoiseni kanssa yksin kotiin, niin ylikaiken näitä kommentteja, joita täälläkin saa lukea: "jäin heti synnäriltä yksin metsää ruuaatta ja juomatta ja sisulla selvisin", sekä" Mulla on kymmennen lasta joten mitä sä valitat", tyyppisiä kommentteja. Näköjään ärsyttää vieläkin..

Mut joo rankkuus on subjektiivinen kokemus, eikä auta se että Afrikassa on nälänhätä nyt tähän kohtaan.. ja sen kyllä muistaa kaikki että ekan kohdalla on oikeesti kusisukassa kun se käärö laitetaan käteen ja sanotaan, et hoida tota nyt sit yksin. Meilläkin oli eka semmonen ettei se muualla ollut kun sylissä, jos laskin sitteriin yms. alko heti huuto, tai mihin tahansa ni alko huuto. Voin vannoa, et eipä ollu helppoo jäädä yksin kun ukko sit töihin läks.. eikä se ole kenellekkään, vaikka kuinka uhoisisivat

Rankaan se on, mutta laske kuukausia, kyllä se siitä aukee lukot pikku hiljaa, kun vauva kasvaa se helpottaa.. ja kun totut se helpottaa, aika siihen asti saattaa tuntua pitkältä, mutta myöhemmin voit sitten huokaista helpotuksesta, kuinka hienon työn teit ;) ja kuinka selvisit sittenkin kunnialla koko hommasta

menikö henkeen?sori vaan mutta rekkamiehen vaimona on tällaista elämä.ei tuu rahaa jos ei tien päälle lähde ja 4 lasta ruokittava.

ei mennyt henkeen, aapee tuskin kaipasi mitään kilpailua tästä.
se on ihan sama montako lasta sulla on ruokittavana, esikoinen on aina esikoinen kenelle vain, helppoohan se sitten ekan jälkeen onkin.

Yhteistyössä