Mies lähettää viestejä vieraille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei. en tiedä miten yleinen ongelma tämä ón, mutta minulle se on ongelma: mieheni nimittäin lähettelee viestejä minulle tuntemattomien kanssa. okei, hän ei tietääkseni flirttaile tai lähetä alastonkuviaan saati saa niitä, mutta saako tällaisesta olla mustasukkainen?! minä olen. Olenko vain vainoharhainen, kun minusta tuntuu, että hän etääntyy minusta lähetellessään muiden kanssa viestejä? Onko muilla kokemuksia tällaisesta? miten teille kävi?

Minunkin mieheni lähettää, mutta ei ole pettänyt tai ainakin luulen niin. Ovat kavereita eli käyvät samassa harrastuksessa ja ovat samassa paikkaa töissä. Saa kai sitä ystäviä olla!

Minunkin mieheni lähettää, mutta ei ole pettänyt tai ainakin luulen niin. Ovat kavereita eli käyvät samassa harrastuksessa ja ovat samassa paikkaa töissä. Saa kai sitä ystäviä olla!

Fthumb20_Siniset_silmat.jpg.jpg

o_O
Riippuu ihan siitä, millaisia viestejä.
Jos nyt jollekin harrastuskaverille lähettää jotain harrastukseen liittyvää viestiä, niin ei huolta. Tai jos naispuoliselle työkaverille laittaa jotain työhön liittyvää, niin ihan normaalia.

Mutta jos jatkuvasti laittaa jotain tyhjänpäiväistä jollekin misukalle, niin aihetta epäluuloon.

niin minäkin olen vähän ajatellut eli harrastus ja työviestit ok, mut että koko ajan jotain tyhjän päiväisiä viestejä. Pitää kai vain seurata? En kehtaa nalkuttaa...,,,

Hei. en tiedä miten yleinen ongelma tämä ón, mutta minulle se on ongelma: mieheni nimittäin lähettelee viestejä minulle tuntemattomien kanssa. okei, hän ei tietääkseni flirttaile tai lähetä alastonkuviaan saati saa niitä, mutta saako tällaisesta olla mustasukkainen?! minä olen. Olenko vain vainoharhainen, kun minusta tuntuu, että hän etääntyy minusta lähetellessään muiden kanssa viestejä? Onko muilla kokemuksia tällaisesta? miten teille kävi?

Ei se ni tarkkaa ol.

Yhteistyössä