Miehen ja eksän viestittelyt. Olenko minä se hullu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen vaimo

Vieras
Pohdin ihan tosissaan sitä että olenko minä nyt tässä vainoharhainen, mustasukkainen
ja epäreilu vaimo, vai onko tämä nyt oikeesti niin perseestä kun minusta tuntuu?

Kyseessä on miehen viestittely eksänsä kanssa. Lapsia tai muutakaan yhteistä heillä ei ole, joten mikään ei ”sido” yhteen.
He viestittelevät keskenään vähintään joka toinen päivä, useimmiten kuitenkin päivittäin.
Nainen on mennyt jo uusiin naimisiin, enkä tiedä onko hänen miehensä tietoinen tästä että viestittelevät.
Mies ei koskaan ole minulle sanonut viestittelevänsä hänen kanssaan, mutta ei pahemmin asiaa salaile paitsi laittamalla puhelimen äänettömälle etten kuulisi viestiääniä. Olen joskus kysynyt piruuttani kun tiedän että naisen kanssa juttelee että laittoiko veljesi viestiä, johon hän vaan vastaa että ei laittanut. Tämä asia on pahentunut viimeisten kuukausien aikana, ennen saattoivat jutella pari kertaa kuukaudessa. Nyt saattaa olla että aamulla kun heräämme, tulee naiselta viestiä, samoin päivällä viestejä vaihdetaan tiuhaan tahtiin ja illalla vielä ennen kun käymme nukkumaan mies sängystä näppäilee naiselle viestiä, ja yleensä naiselta tulee vielä viimeinen viesti johon mies ei joko vastaa tai sitten satunnaisesti ei. Myönnän, että olen ollut paskiainen ja tutkinut viestejä, eikä niissä ole mitään seksuaalisävytteistä tai vastaavaa. Tuntuu vaan että nainen tahallaan ärsyttäisi roikkumalla miehessäni, ja mieheni ei tätä älyä.

Olenko minä tässä se hullu?

Ei ole normaalia eikä oikein sinua kohtaan. Älä viitsi olla tuollainen lapatossu. Miehesi tekee mitä huvittaa, koska sinä sallit sen. Kerro miehellesi että tiedät hänen viestittelevän exänsä kanssa.saattaahan se suuttua viestien lukemisesta, mutta suuremman virheen on tehnyt miehesi. Sano että et hyväksy viestittelyä. Jos se kuitenkin jatkuu, jätä mies. Jos mies jättää sinut viestien lukemisen vuoksi, on se tekosyy, ja hän on varmasti halunnut jättää sinut jo jonkinaikaa.

Toi on niin paskaa, ymmärrän hyvin tunteitasi. Mun ex teki samaa ja siksi on ex. Hänen viestittelykaverinsa oli nainen työpaikalta, nainen jonka hän tapasi livenä lähes jokaikinen päivä ja silti piti myös erossa ollessa tekstailla jatkuvasti. Joskus mies näytti jotain viestejä; ei niissä mitään seksuaalista ollut, flirttiä kyllä ja aina miljoona hymiöitä ym. Ne viestit oli ihan hölynpölyä enimmäkseen, ei mitään asiaa (tyyliin mitä söit iltaruoaksi tai väsyttää, eipä jaksais taas herätä aamulla töihin), heillä oli vaan pakkomielle olla toisiinsa 24/7 yhteydessä. Mua loukkas se, että se nainen oli tavallaan koko ajan läsnä, en saanut olla omassa kotona ilman että se nainenkin oli siellä koska mies oli koko ajan puhelin kädessä ensimmäisenä aamulla, viimeisenä illallla ja siinä välillä. Minä en saanut mieheeni mitään kontaktia. Ja kun huomautin asiasta olin mustasukkainen ja vainoharhainen paska.

Hullu ja ei. Muistahan että ihmisillä on yhteistä menneisyyttä. Ja ainakin minun ja exän välit syvenivät tietyiltä osin. Ja moni päivittäinen viestittely ja flirtin muodossa oleva **ttuilu saattaa näyttää pahalta ulkopuolisesta mutta meille se on suhteesta irti pääsyä.

En olisi huolissani. Kunhan salaisia tapailuja ei ala selviämään

Meillä exän kanssa myös välit parani eron jälkeen, vaikka molemmilla uudet jo on niin silti viestitellään paljon keskenään. Eikä tähän meidänkään viestittelyyn liity mitään, vaikka eroottisia onkin jotkut viestit niin suhdehan siellä taustalla on tosiaan takana ja miksi niistä ei saisi puhua jos jäänyt mieleen?? Myönnän suoraan että minua ainakin himottaa välillä exä, mutta entäs sitten? Jokainen saa himoita ketä haluaa ja ei se vakavaa ole. Kun me emme kuitenkaan ole toistemme kanssa sänkyyn eksymässä. Ja exälle purnaaminen on parasta terapiaa koska ihminen tietää vikasi ja osaa sanoa suoraan oletko sinä vai se toinen syyllinen. Se on on monessa asiassa avannut minun silmäni omille virheilleni.

Meillä exän kanssa myös välit parani eron jälkeen, vaikka molemmilla uudet jo on niin silti viestitellään paljon keskenään. Eikä tähän meidänkään viestittelyyn liity mitään, vaikka eroottisia onkin jotkut viestit niin suhdehan siellä taustalla on tosiaan takana ja miksi niistä ei saisi puhua jos jäänyt mieleen?? Myönnän suoraan että minua ainakin himottaa välillä exä, mutta entäs sitten? Jokainen saa himoita ketä haluaa ja ei se vakavaa ole. Kun me emme kuitenkaan ole toistemme kanssa sänkyyn eksymässä. Ja exälle purnaaminen on parasta terapiaa koska ihminen tietää vikasi ja osaa sanoa suoraan oletko sinä vai se toinen syyllinen. Se on on monessa asiassa avannut minun silmäni omille virheilleni.
Eikä se järvi sitäpaitsi soutamalla kulu. Etkä jokatapauksessa voi omistaa toista ihmistä.

Minä en katselis tuollaista viestittelyä, vaikka se toinen olis joku miespuolinen kaveri. Eihän tuollainen viestiautomaatti ole koskaan oikein läsnä ja minun olis hyvin vaikea ymmärtää aikuista ihmistä, jonka kaikki vapaa-aika kuluu lapsellisessa hölötyksessä ja tyhjänjauhamisessa, kaiken lisäksi vielä henkilön kanssa, joka ei ole edes paikalla. En siis näkisi syytä jatkaa.

• Tykkää
Reactions: Echo ja AivanSama

Yhteistyössä