Mies lähti töihin klo 6.30.

  • Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
Miten sun mies jaksaa nukkumatta? Vai onko nuo ihan poikkeuksellisia vuoroja, kun eihän tuossa jää kuin kolmisen tuntia unelle aikaa väleissä...
Poikkeuspäivä tänään. Menee molempiin työpaikkoihinsa. Näitä päiviä tulee aika ajoin, ei siis ole mitenkään säännöllistä onneksi.

Ei se ehdi tänään kotiin ollenkaan työvuorojen välissä. On varmaan aika väsynyttä poikaa huomisaamuna töistä tullessaan - ja todellakin annan nukkua koko päivän :)
 
vier
Ei se ehdi tänään kotiin ollenkaan työvuorojen välissä. On varmaan aika väsynyttä poikaa huomisaamuna töistä tullessaan - ja todellakin annan nukkua koko päivän :)

Ei Anatolia, eeeiii noin. Vaan huomenna alat imuroimaan 08.30, kolistellen kaikkiin huonekaluihin ja ovenpieliin; sitten nalkutusta&kätinää asteittain kohoavalla äänensävyllä: kun täällä joutuu aina kaiken itse tekemään jne.

Ja tilinauhasta muistat sitten tarkistaa että onko varmasti ollut töissä niinkuin oleman piti. Voit vielä kommentoida että näinkö vähän tässä tuliki tunteja.

Miestenkoulu à la 2+ :D
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"vieras"
Ei Anatolia, eeeiii noin. Vaan huomenna alat imuroimaan 08.30, kolistellen kaikkiin huonekaluihin ja ovenpieliin; sitten nalkutusta&kätinää asteittain kohoavalla äänensävyllä: kun täällä joutuu aina kaiken itse tekemään jne.

Ja tilinauhasta muistat sitten tarkistaa että onko varmasti ollut töissä niinkuin oleman piti. Voit vielä kommentoida että näinkö vähän tässä tuliki tunteja.

Miestenkoulu à la 2+ :D
ei mikään miestenkoulu, vaan itsekkäiden naisten tapa toimia....
 
"vieras"
mullakin mies lähtee aamusin siinä seiskan paikkeilla. tulee kotiin viimeistään kuudelta. ei tee viikonloppuisin. välillä lähtee aiemminkin. miksi uhrata elämänsä parhaat ja onnellisimmat vuodet työlle???? kotona odottaa ruoka, siisti koti, vaimo ja lapset. mies todellakin saa levätä työpäivänsä päätteeksi, ihan niin kauan kuin tarvii.
mulla on päivisin aikaa nukkua ja laiskotella miten paljon vaan haluan.
elämä on täynnä valintoja, rahasta ei suurempaa pulaa, toimeen tullaan ihan hyvin. eksä oli yrittäjä, joka teki ihan liikaa töitä. liitto meni sen myötä.
 

Yhteistyössä