Anteeksi. Mutta tuli ihan spontaani nauruntyrskähdys.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24827531:Mulla ei ole edes miestä, itse pitää tehdä pitkät työpäivät
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24827531:Mulla ei ole edes miestä, itse pitää tehdä pitkät työpäivät
ap:n tapauksessa on..yksityisyrittäjä ei kuulemma tienaa tarpeeksi..Hyvä puoli kuitenkin on se että ei ole rahat tiukilla. Mun mies ottaisi toisen työpaikan jos vaan löytyisi.
Hyvä että ei ole pitkä päivä sitten :hug:Ja tekee taas 10-11 tunnin päivän.
Eipä mies niistä nauti on vaan yrittäjä niin on pakko tehdä pitkää päivää. Verottaja vie niin tehokkaasti ettei paljoa rahaa jää.Minä kysyisin, että mikä järki noissa 12-15 tunnin työpäivissä on? Nauttiiko joku oikeasti siitä, että koko päivä menee vaan työssäkäyntiin? Millainen palkka näillä työläisillä on?
No monille yrittäjille tuollaiset päivät on vähän pakkoja. Ja ei niistä välttämättä aina saa sitä korvausta jonka haluaisi...Minä kysyisin, että mikä järki noissa 12-15 tunnin työpäivissä on? Nauttiiko joku oikeasti siitä, että koko päivä menee vaan työssäkäyntiin? Millainen palkka näillä työläisillä on?
Miten sun mies jaksaa nukkumatta? Vai onko nuo ihan poikkeuksellisia vuoroja, kun eihän tuossa jää kuin kolmisen tuntia unelle aikaa väleissä...Mun mies tuli töistä 6:30. Lähti töihin vartti sitten. Tulee kotiin noin kahdelta. Lähtee töihin noin kuudelta, ja kotiutuu huomisaamuna ehkä seiskalta.
Ja meikäläinen vaan makaa kotona ja paisuu