Mies kutsuttiin juhliin, mutta minua ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26937307:
Tänäänkin kun lähdin töihin ja kyselin että mitä mies meinaa tehdä niin vastaus oli "en mitään ihmeitä. miksi niin utelet?"

Kuulostaapa vähän omituiselle tämä. :| Jos se säätää jotain?

Anatolia, noin voisin tehdäkin, mutta nyt tekisi mieli vain olla kylmän viileä ja sellainen tunteeton pari päivää. En tiedä hyövyttääkö tuo mitään muttamutta..

Kuulostaa jo jotenkin hämärältä, kun selkeästi salailee tuota yhtä menoa. Mutta kyllä sä saat siltä kysyä illasta, jos hermostuu "uteluista" niin saattaa olla, ettei ole puhtaat jauhot pussissa.

Itse olisin ihan hemmetin huolestunut jos tuo oma mies tekisi noin. Yhtäkkiä salailisi asioita ja jättäisi minut ulkopuolelle. Sama yksille bileille, mutta että niistä ei voi minulle mainita edes kysyttäessä päivän tekemisiä. Aika ihmeellisen syyn saisi repiä perseestään, että tuosta ei tulisi kunnon sotaa.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26937449:
En tiedä onko noin, että jotain säätäisi. Toisaalta hän on kyllä melko useasti nyt käynyt baaristelemassa viikonloppuisin. Kerran baari-illasta tultuaan nyyhkytti sängyn laidalla vähän aikaa, halasi minua ja laittoin nukkumaan. Mitä tästä voisin päätellä?

No tämä kyllä viimeistään paljastaa provoksi, vaikka noita vinkeitä oli jo aiemmin.

• Tykkää
Reactions: idunnor ja Anatolia
Viestiketjuun ei ole pakko vastata. Pakko vain on saada jonnekin purkaa tätä kiekkua ja olotilaa. Jotenkin ottaa tuo leimaaminen promoiluksikin päähän. Ehkä tosiaan tämä ei ole se paikka jossa asiaa voisin pohtia (vaikka eikö tämän palstan tarkoitus juuri olekin se, että täällä voi pohtia erinäisiä asioita)?

Mutta toisaalta en usko että mieheni pettäisi minua koska ei hän vaikuta sellaiselta. Ehkä toisia naisia saattaa katsella sillä silmällä mutta että mitään sen enempää alkaisi sänkläämään...mutta mene ja tiedä

Ei tietenkään vaikuta petturilta... hetkinen.. facebook päivitys juhlien järjestäjältä... näyttää läppärin webkameran salaa kuvaamalta kuvalta.. joku SINUN miehesi näköinen mies on kaatamassa kaunista nuorta vaaleaverikköä makuukammarissa lakanoiden syleilyyn..

Vai onko se tekohengitystä kun pähkinäallerginen vaaleaverikkö maistoi suklaata joka sittenkin saattoi sisältää maapähkinää..? Vai sittenkin vanha kunnon rietas akti?
Onko se sinun miehesi vai miehen jääkiekkojoukkueen laituri Pena,, sama tumma tukka?

Mitä tehdä? Soitatko bileiden järjestäjälle? Hätänumeroon? Lepakkopuhelimeen?

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26937407:
Mieheni on facebookissa vielä piilottanut aikajanalta tiedon siitä, että osallistuu niihin bileisiin
Mies sitä, mies tätä. Ihan kuin olisin kuullut tätä ennenkin :D

Yhteistyössä