Mies luki työmeiliä samalla kun sormetti minua.. K-18 (älä aukaise jos otsikko ällöttää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolottaa

Vieras
Minulla teki kovasti mieli ja alastomana menin miesystävän luokse joka makasi sängyllä ja selasi netissä jotain. Kiehnäsin ja kerjäsin, mies luki jotain netistä ja hajamielisesti sormetti mua. Odotin aikani. Odotin ja odotin. Lopulta minulle tuli todella typerä olo, halut lähti ja nousin ylös ja ilmoitin lähteväni kauppaan hakemaan ruokaa.
Kun tulin takaisin, mies ilmoitti että lähtee kotiin ja oli loukkaantunut. Hän ei sanonut mitään vaan läimäytti oven kiinni.

Mikä tässä nyt menee väärin? Eikö minun pitäisi olla loukkaantunut siitä, että tein itseni naurunalaiseksi kun hän vain luki netistä jotain omia juttujaan????

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Ei taida toimia toi teidän juttu, kun näinkään yksinkertaista tilannetta ei keskustelemalla selvitetty. Siirry seuraavaan.

Olet oikeassa. Olin kyllä loukattu ja nolo, äärimmäisen nolo. Mutta olisin toivonut että asiasta oltaisiin keskusteltu. Toin meille pitsat ja kaljat, hän näki ne. Mutta lähti silti. Ei puhunut mitään. Kun tulin eteiseen kun hän lähti, koetin avata suuni, hän läimäytti oven kiinni.
:(
Paska.

No kaikenkaikkiaan kuulostaa aika oudolta tilanteelta ihan kokonaisuudessaan.... Mä hoitelisin hommat ite, enkä kyllä menis miehen sormelle, jos sillä olis muuta puuhaa... :o Pysyis molemmilla hyvä mieli, ite sais mitä haluais ja mies vois keskittyä töihinsä, eikä tarttis riitaantua noinkin yksinkertasesta asiasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
No kaikenkaikkiaan kuulostaa aika oudolta tilanteelta ihan kokonaisuudessaan.... Mä hoitelisin hommat ite, enkä kyllä menis miehen sormelle, jos sillä olis muuta puuhaa... :o Pysyis molemmilla hyvä mieli, ite sais mitä haluais ja mies vois keskittyä töihinsä, eikä tarttis riitaantua noinkin yksinkertasesta asiasta...

niin tai sitten pitäs hoitaa homma niin, että heittää sen läppärin kokonaan siitä mäkeen ja ottaa miehen huomion siten.
tosin, eipä sitä aina miestäkään varmasti kiinnosta - se hänelle suotakoon ja siitä ei pidä suuttua tai loukkaantua :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
mistä se suuttu?

Hän totesi, kun tulin pitsojen kanssa sisään, että ilmeisesti häntä ei täällä tarvita.
Kai se suuttui kun kyllästyin odottamaan, en tiedä. Olisin kysynyt tarkemmin jos olisi ollut mahdollisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:

Ajattelin yllättää.
Mutta joo, kyllä tämä oli opettavainen tarina.

No minä en olisi kyllä vaan alastomana kiltisti jaksanut odotella kun mies surffaa netissä, vaan olisin pyytänyt laittamaan koneen pois ja keskíttymään minuun.

Aika outo mies, luulisi ettei kukaan normaali mies voi vastustaa kun halukas alaston nainen tulee kiehnäämään. Sorry, mutta ainakin tuon perusteella tuntuu ettei teidän suhde ole oikein kunnossa. Vakavan keskustelun paikka ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
No minä en olisi kyllä vaan alastomana kiltisti jaksanut odotella kun mies surffaa netissä, vaan olisin pyytänyt laittamaan koneen pois ja keskíttymään minuun.

Aika outo mies, luulisi ettei kukaan normaali mies voi vastustaa kun halukas alaston nainen tulee kiehnäämään. Sorry, mutta ainakin tuon perusteella tuntuu ettei teidän suhde ole oikein kunnossa. Vakavan keskustelun paikka ainakin.

Niinpä. Ajattelin kun emme näe seuraavan kerran kuin vasta viikon päästä, että otamme varastoon.

Ensin ajattelin, että hänellä on kiireinen meili. Mutta kun sitten makasin siinä ikuisuudelta tuntuvan ajan, alkoi olo olemaan aika naurettava.

Yhteistyössä