Mies kuristi eilen... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ouh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onhan se totta että rakastan häntä, mutta katsokaan, en ole elänyt ikinä normaalia elämää niin mistä hitosta voisin tietää mikä on normaalia! tämä ei siis ole normaalia, joten pitääkin alkaa pakkaileen laukkua!

mutta sehän tässä on, miksi en ole lähtenyt koska en tajua miestä, onko tuo hänen mielestään joko hauskaa vai onko tuo sairasta, en minä nyt sen takia halua lähteä jos hän pelkästään vitsaili, mutta eih, en osaa selittää, ja ei tuo kyllä kivalta tunnu, ja seki mietityttää miksi hän ei oo ottanu tosissaan ku olen tuhat kertaa sanonut että ei tee enää noin. Varmaan lähen jos vielä koskee minuun noin.

Vaikka kuinka vitsaillaan niin ei se silti muuta sitä käytöstä mitenkään hyväksyttäväksi jos sua sattuu.

onhan se totta että rakastan häntä, mutta katsokaan, en ole elänyt ikinä normaalia elämää niin mistä hitosta voisin tietää mikä on normaalia! tämä ei siis ole normaalia, joten pitääkin alkaa pakkaileen laukkua!

Luulet vain rakastavasi, ei kukaan täyspäinen ihminen pysty elämään moisessa suhteessa jossa saa pelätä milloin toinen vetää nekkuun, sinulla ehkä kuvitelma että rakastat mutta se rakkaus taitaa olla vain sitä että ompahan joku kainalossa.

Voi kun oliski! mutta kuule, tälläistäki elämää voi olla, näköjään oikeasti. Enkä varmaan oo ainut, tai en tiiä. Ja muille sanon, kun pidätte minua nyt ihan hissukkana, rassukkana, niin osaan pitää puoleni, lähden jos tätä vielä tapahtuu!

Miten mulla on sellainen olo, että olet aikaisemminkin sanonut lähteväsi, mutta et kuitenkaan ole lähtenyt...?

Voi kun oliski! mutta kuule, tälläistäki elämää voi olla, näköjään oikeasti. Enkä varmaan oo ainut, tai en tiiä. Ja muille sanon, kun pidätte minua nyt ihan hissukkana, rassukkana, niin osaan pitää puoleni, lähden jos tätä vielä tapahtuu!

Ei oikein kuulosta siltä, että osaat pitää puolesi. Miten olisit puolustautunut eilen, jos mies olisikin ollut tosissaan? (Tai ehkä oli tosissaan, mutta ei vienyt fantasiaansa loppuun saakka.) Tohtori Phil sanoo aina jotenkin näin: aikaisemmat teot ennustaa parhaiten tulevia tekoja. Tämä lause pätee aika moneen asiaan.

Mitäs jos ottaisit asian esille vaikka nyt heti? Kysyisit että miksi hän tekee niin ja kerrot toki miltä se sinusta tuntuu jne. Ajattelen vaan, että onko miehelläsi sairas huumorintaju vai onko hän ihan oikeesti sairas. Mikäli pääsette johonkin yhteisymmärrykseen ja toteatte, että apua voisi hakea niin aina parempi.

Vaikka mies omasta melestään vitsailisikin, niin tilanne on kuitenkin sellainen, että sinua pelottaa. Ei kai ihminen voi kovin pitkään elää sellaisessa parisuhteessa, jossa ei uskalla nukkua yöllä, kun pelkää ettei enää herää.
Olen huono käskemään ketään jättämään toista (varsinkaan niillä rajallisilla tiedoilla, joita täällä palstalla kunkin parisuhteesta saa), mutta sanoisin, että jos et saa miestä puhumalla todella tajuamaan, että hänen "vitsikkyytensä" saa sinut pelkäämään henkesi/turvallisuutesi puolesta, niin silloin ehkä sinun täytyy miettiä radikaalimpia keinoja.

Et sinä mihinkään mene. Olet niin kiinni toisessa kun kuvittelet rakastavasi miestäsi. Ja jos nyt niin kävisi että lähdet niin otat miehesi takasin kun kuvittelet että et voi elää ilman häntä,
eli oravanpyörä on valmis tulet elämään näin ja pelkäät jatkuvasti kun et saa sitä lopullista päätöstä tehtyä.
Nyt jos ylipäänsä juttelet miehellesi mies hiukan pehmittää sinua ja tuo kukkia olet aivan myytynä ja taas kuvittelet rakastavasi miestäsi ja ajattelet vain hänen hyviä puolia kunnes taas on kaulassasi kiinne ja kuristaa sinua,
ja taas mies puhuu kauniita pehmeitä sanoja ja taas sinua vidään miehen pikkurillin ympärillä. Että onnea vaan.

Mies ruukaa taitella käsiäni kipeästi, puristella kylkiluista joka sattuu, ihan huvikseen kait. Olen sanonut että lopeta, ei ole hauskaa, hän vain nauraa eikä ole lopettanut. Eilen oltiin sängyllä, makoiltiin vain kaikessa rauhassa kunnes mies kuristi minua ja sanoi hyvästi rakas, mie niin säikähdin ja aloin itkemään, (mies ei huomannut itkuani) Luulin tosissani että nyt mie kuolen! Ja tämä siitä että hän tuntuu jotenkin väkivaltaiselta ja pelottavalta. Sitten sanoin että et ikinä enää tee noin, hän lupasi ja vannoi. Olin järkyttynyt ja päässäni soi nuo sanat koko yön " hyvästi rakas" tosi pelottavaa :( Ja en tajua, en oo saanu selitystä, miksi mies käyttäytyy noin. Ennenki on luvannu lopettaa, ja nyt taas, tää ei oo minun mielestä vitsikästä ja hän tietää sen, niin tää on ihan sairasta...

Tuohan on helvetin sairasta sun mieheltä. :(
Minä en enää uskaltais olla miehen lähellä tuon jälkeen,varmaan pelkäisin yöllä että mies kuristaa kuoliaaksi.Muutenkin tuo tahallaan satuttaminen tuntuu tosi karmealta.
Minä jättäisin tuolaisen epävakaan miehen.

Nyt soitat tänne ja keskustelet asiasta, saat paremmin vielä käsityksen tilanteestasi kuin täällä palstalla pyöriessä. plus asiallisia neuvoja! Hnegenvaarallista ja sadistista tuo on eikä mikään vitsi. Ja totta helevetissä väkivaltaa.

Naisten linja

Valtakunnallinen, maksuton neuvonta- ja tukipuhelin väkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille naisille ja tytöille sekä heidän läheisilleen. Puhelut ovat luottamuksellisia. Voit soittaa nimettömästi.

Naisten Linja päivystää numerossa 0800 02400
suomeksi ma-pe klo 16-20
ruotsiksi ke klo 16-20
englanniksi pe klo 16-20

www.naistenlinja.fi
Sivuilla myös hyvää materiaalia jos suinkin jaksat lueskella.

ja seki, mie en tiiä mikä on normaalia, tai tavallaan tiiän mutta tässä on jotain hämärää, ku mietin että onko tuo vaan sen omaa huumoria vaan onko tuo jotain pahempaa...

Ei tuollainen käytös ole normaalia eikä huumoria,mieleltään sairas mies tekee tuollaista ja viellä nauraa. :(
Jos jäät päädyt joku päivä lehtiin miehes uhrina.Joku yö miehes toteuttaa sairaat ideat ja kuristaa sinut.Hae apua,soita apua,lähde sieltä äkkiä pois!

ex-miehelläni oli vähän samanlaiset huvit..ei tervettä.pakene pian ja nopeasti.itse jouduin lopulta todella vaaralliseen tilanteeseen ennenkuin olin tarpeeksi viisas ja lähdin.

Yhteistyössä