S
surkee
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äp;23085785:mutta kun rakastan sitä niin en voi lähteä
Surkee provo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äp;23085785:mutta kun rakastan sitä niin en voi lähteä
Surkee provo.
no siis niin, tuntuu etten tajua oikeasti mitä tapahtuu, siksi tulin tänne ja kerroin asiasta, mutta kyllä minun hälytyskellot soi.
mutta sehän tässä on, miksi en ole lähtenyt koska en tajua miestä, onko tuo hänen mielestään joko hauskaa vai onko tuo sairasta, en minä nyt sen takia halua lähteä jos hän pelkästään vitsaili, mutta eih, en osaa selittää, ja ei tuo kyllä kivalta tunnu, ja seki mietityttää miksi hän ei oo ottanu tosissaan ku olen tuhat kertaa sanonut että ei tee enää noin. Varmaan lähen jos vielä koskee minuun noin.
onhan se totta että rakastan häntä, mutta katsokaan, en ole elänyt ikinä normaalia elämää niin mistä hitosta voisin tietää mikä on normaalia! tämä ei siis ole normaalia, joten pitääkin alkaa pakkaileen laukkua!
Jahas, päivän provo
Voi kun oliski! mutta kuule, tälläistäki elämää voi olla, näköjään oikeasti. Enkä varmaan oo ainut, tai en tiiä. Ja muille sanon, kun pidätte minua nyt ihan hissukkana, rassukkana, niin osaan pitää puoleni, lähden jos tätä vielä tapahtuu!
Voi kun oliski! mutta kuule, tälläistäki elämää voi olla, näköjään oikeasti. Enkä varmaan oo ainut, tai en tiiä. Ja muille sanon, kun pidätte minua nyt ihan hissukkana, rassukkana, niin osaan pitää puoleni, lähden jos tätä vielä tapahtuu!
Mies ruukaa taitella käsiäni kipeästi, puristella kylkiluista joka sattuu, ihan huvikseen kait. Olen sanonut että lopeta, ei ole hauskaa, hän vain nauraa eikä ole lopettanut. Eilen oltiin sängyllä, makoiltiin vain kaikessa rauhassa kunnes mies kuristi minua ja sanoi hyvästi rakas, mie niin säikähdin ja aloin itkemään, (mies ei huomannut itkuani) Luulin tosissani että nyt mie kuolen! Ja tämä siitä että hän tuntuu jotenkin väkivaltaiselta ja pelottavalta. Sitten sanoin että et ikinä enää tee noin, hän lupasi ja vannoi. Olin järkyttynyt ja päässäni soi nuo sanat koko yön " hyvästi rakas" tosi pelottavaaJa en tajua, en oo saanu selitystä, miksi mies käyttäytyy noin. Ennenki on luvannu lopettaa, ja nyt taas, tää ei oo minun mielestä vitsikästä ja hän tietää sen, niin tää on ihan sairasta...
ja seki, mie en tiiä mikä on normaalia, tai tavallaan tiiän mutta tässä on jotain hämärää, ku mietin että onko tuo vaan sen omaa huumoria vaan onko tuo jotain pahempaa...