Mies kuristi eilen... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ouh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ouh

Vieras
Mies ruukaa taitella käsiäni kipeästi, puristella kylkiluista joka sattuu, ihan huvikseen kait. Olen sanonut että lopeta, ei ole hauskaa, hän vain nauraa eikä ole lopettanut. Eilen oltiin sängyllä, makoiltiin vain kaikessa rauhassa kunnes mies kuristi minua ja sanoi hyvästi rakas, mie niin säikähdin ja aloin itkemään, (mies ei huomannut itkuani) Luulin tosissani että nyt mie kuolen! Ja tämä siitä että hän tuntuu jotenkin väkivaltaiselta ja pelottavalta. Sitten sanoin että et ikinä enää tee noin, hän lupasi ja vannoi. Olin järkyttynyt ja päässäni soi nuo sanat koko yön " hyvästi rakas" tosi pelottavaa :( Ja en tajua, en oo saanu selitystä, miksi mies käyttäytyy noin. Ennenki on luvannu lopettaa, ja nyt taas, tää ei oo minun mielestä vitsikästä ja hän tietää sen, niin tää on ihan sairasta...

Ja mies sanoi että hyvästi rakas tosi surullisella äänellä, melkein itkuisella, mutta sitten nauroi ja minä itkin hiljaa hänen nauraessaan. Hän ei ymmärrä että olen tosissani! Tosi friikkiä touhua! Toivottavasti tuo nyt loppuu, koska tämä on jo toinen kerta kun olen sanonut hälle jo vakavissaan että lopettaa.

toivon että tajuat tuon tilanteen nyt ihan oikeasti ja jätät miehesi!! tuo ei tosiaan oo mitään normaalia, todellakaan!! ens kerralla sä voit oikeesti olla kuollut. mieti sitä...

mutta sehän tässä on, miksi en ole lähtenyt koska en tajua miestä, onko tuo hänen mielestään joko hauskaa vai onko tuo sairasta, en minä nyt sen takia halua lähteä jos hän pelkästään vitsaili, mutta eih, en osaa selittää, ja ei tuo kyllä kivalta tunnu, ja seki mietityttää miksi hän ei oo ottanu tosissaan ku olen tuhat kertaa sanonut että ei tee enää noin. Varmaan lähen jos vielä koskee minuun noin.

Aikuiselle mieleltään terveelle ihmiselle ei pitäisi joutua samaa asiaa kieltämään toista kertaa! Tuskin oli tämä toinenkaan kerta siis viimeinen. Tee jo kiireesti asialle jotain!

ja seki, mie en tiiä mikä on normaalia, tai tavallaan tiiän mutta tässä on jotain hämärää, ku mietin että onko tuo vaan sen omaa huumoria vaan onko tuo jotain pahempaa...

eikös se mun ex- olekkin ihana. Muutaman kerran minua runnoi mutta kaulaan kun kävi kiinne silloin loppui minun puoleltani se suhde. Kehtasi peräänkin soitella että ikävöi minua ja niin paljon rakastaa mutta hullu mikä hullu. Mutta jos sinusta se mies on ihana niin onnea vaan valitsemallasi tiellä.

En oo koskaan suositellut vielä tätä kellekään, mutta nyt on sanottava että lähde. Siis vaikka turvakotiin ja jos on lapsia, ota mukaan. Mee jo tänään. Jos ei miehesi muuten tajua niin siitä tajuaa että oot vakavissasi. Voi olla sairas tai sitten on vaan sairas huumorintaju, mutta sun ei tarvi sietää tollasta.

Sen lähdön ei tarvi olla mikään lopullinen ja ikuinen ratkaisu, mutta tee nyt radikaali peliliike niin hommaan voi tulla jotain tolkkua ja jos ei tule niin sitten lopullisesti.

Ensin sanot, että jo toista kertaa olet asiasta miehellesi sanonut ja sitten hetken päästä, että tuhat kertaa sanonut. Vaikuttaa siis pahasti siltä, että itsekään et ole mihinkään lähdössä, kunhan vaan puhelet. Samoin, kun mies lupailee aina, että oli viimeinen kerta, vaikka ei ollut.

mutta sehän tässä on, miksi en ole lähtenyt koska en tajua miestä, onko tuo hänen mielestään joko hauskaa vai onko tuo sairasta, en minä nyt sen takia halua lähteä jos hän pelkästään vitsaili, mutta eih, en osaa selittää, ja ei tuo kyllä kivalta tunnu, ja seki mietityttää miksi hän ei oo ottanu tosissaan ku olen tuhat kertaa sanonut että ei tee enää noin. Varmaan lähen jos vielä koskee minuun noin.

Ei ole normaalia käytöstä "vitsailla" että tappaa toisen. Se on sosiopaatin, psykopaatin käytöstä, ja jos ei ole loppunut jo yhdestä kiellosta, ei se lopu vastaisuudessakaan. Kuuntele itseäsi ja vaistojasi, jos jotain on miehessä mielestäsi pielessä, se lienee karu totuus. Vain sinä voit pelastaa itsesi.

Mies ei nää tuossa mitään pahaa, nauraa vaan, sen mielestään hauskaa, kun suutun. Eli joo, nyt tajusin, ei ole normaalia. Sitte kuitenki lupaa lopettaa nuo hommat kokonaan. Ja en puolustele miestäni nyt, mutta ei hän lyö minua, mutta ikävästi puristaa kylkiluita, väkivaltaa? Ja käsiä taittelee niin että no joo kyllä se käy kipeää....

Mies ei nää tuossa mitään pahaa, nauraa vaan, sen mielestään hauskaa, kun suutun. Eli joo, nyt tajusin, ei ole normaalia. Sitte kuitenki lupaa lopettaa nuo hommat kokonaan. Ja en puolustele miestäni nyt, mutta ei hän lyö minua, mutta ikävästi puristaa kylkiluita, väkivaltaa? Ja käsiä taittelee niin että no joo kyllä se käy kipeää....

Sä olet väkivallan uhri, etkä edes tunnu tajuavan sitä. Lopeta se nyt ja lähde.

tuon takia näen tämän tästä painajaisia että mies jahtaa minua, yrittää tappaa. Mie puhun sen kanssa tästä vielä, kysyn miksi hän noin tekee ja sanon että lopettaa tai lähden koska se ei naurata minua...

Et sinä voi olla niin yksinkertainen, että et tajua että tuo on väkivaltaa sinua kohtaan? Oletan, että olet kuitenkin aikuinen.

Vaikka olisikin miehen mielestä jotenkin muka hauskaa niin jotain täytyy olla päässä vinksallaan, ainakaan jos ei lopeta kun on sanottu että ei todellakaan oo hauskaa. En odottais millon pimahtaa kunnolla, tietty jollain ammattiauttajalla kannattais miehen käydä muutenkin, oot sä sit enää paikalla tai et. Ei ole normaalia.

Yhteistyössä