Mies kovakourainen seksissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko tällainen yleinenkin ongelma vai osuiko kohdalle vaan joku tumpelo? Harrastin seksiä miehen kanssa, ja en tiedä, mitä hän oikein teki, mutta suunnilleen KAIKKI sattui -rintojen ja klitoriksen stimulointi, kaikki. Lopulta en pystynyt kiihottumaan enkä laukeamaan ollenkaan (yhdyntä ei sentään sattunut).

Takana on pitkä suhde mieheen, jonka kanssa erosin, ja hänen kanssaan ainakin osasin nauttia seksistä. Olen myös eron jälkeen ollut naisen kanssa, ja vaikka hän puolestaan oli aika dominoiva sängyssä, hän ei sentään satuttanut ns. väärällä tavalla. Nyt tuli vaan sellainen olo, etten enää viitsi testata - jos kohdalle osuu uudestaan tuollainen tiejyrä, niin menee fiilikset seksiin kokonaan. Ja KYLLÄ, koitin ohjeistaa, mutta ei ilmeisesti tajunnut tai ei mennyt perille.

Ei ollut normaalia tuo kokemasi.
joko mies ei tiennyt mitä teki tai sitten tiesi ja saa tyydytyksen rajuista otteista, kun toiseen sattuu.

jos eka oli syynä ja mies on muuten ok, niin ensi kerralla näytät kädestä pitäen mitä tehdään.
jos jälkimäinen syynä, niin poista mies elämästäsi

Ei ole todellakaan yleistä tuollainen. Minulla on ollut kymmeniä miehiä petikumppaneina, mutta vain yksi oli lievästi liian raju, eikä kuunnellut toppuuttelujani.

Kerran olin sängyssä dominoivasta ja kunnon s/m-menosta pitävän miehen kanssa, mutta silloinkin mentiin minun rajojeni mukaan eli seksi oli vaniljaseksiä. Kerran kokeili vähän rajumpaa juttua, mutta lopetti heti, kun sanoin sen sattuvan.