apua kaipaava
Mies komensi meidän pojan "jäähypenkille"..kuulin olohuoneeseen oven tömäyksen ja sen jälkeen avainketjun kilinää ja mulle tuli tunne että nyt on mentävä katsomaan. Poika istui lattialla ja mies siinä edessä avianketjua kädestä roikottaen. Lähti pois siitä samantien ja kysyin että mitä teki niillä avaimilla niin alkoi huutamaan mulle että mitä se sulle kuuluu ,,älä toistele tuota kysymystä kun idiootti. Poika oli ihan hämillään , mentiin pojan kanssa viemään hetken päästä roskia yhdessä ja poika kertoi mulle että isä oli napannut avainketjun käteen kun laittoi hänet istumaan ja oli seisonut se ketju kädessä hänen edessään ja häntä kuulemma pelotti että lyö sillä ketjulla. Peitti kuulemma käsillä silmänsä ;(...siis mä en kestä,mies ei ole aiemmin tälläistä tehnyt, huutanut lapsille ihan liian kovaa, menettää hermot tosi herkästi,haukkuu lapsia mutta että tähän on tultu. =/ en tiedä mitä teen, annoin miehen kuulla kunniansa ja ilmoitin että tuo oli viimeinen kerta. Kehotin poistumaan kotoa ja niin se teki ,en tiedä mihin lähti...en vaan tiedä miten eteenpäin..en tiedä voinko olla enää hänen kanssaan saman katon alla, pelkään että joku päivä voisi tapahtua uudelleen..puhuin tuon jälkeen tosi törkeitä miehelle, sanat vaan tulivat,kaikki patoutumat=/ lapset on ihan peloissaan mitä nyt...???? kumpa tietäisin..