Mies kiukuttelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

grrr

Vieras
Kellään muulla ei kuulemma tiskipöytä ole tuossa kunnossa kuin meillä. Sanoi vielä, että hän juuri eilen tyhjensi astianpesukoneen ja täytti sen.

Siis mitä? Olen kai minä tehnyt sen jälkeen ruokaa ja on syöty yhtä ja toista ja tänään oltu retkeilemässäkin.

Ja joo - kellään muulla ei varmaan ole likaisia astioita ikinä tiskialtaassa. Ei kellään!

Sanoin miehelle, että jos hän on lomalla niin minusta on vain kohtuullista, että hän sentään tyhjentää tiskikoneen kun minä mietin ruuat, käyn kaupassa ja teen ruuat. Hän ei tee IKINÄ niistä mitään. Joten jos on lomalla niin minusta tiskikone saa kyllä olla hänen hommiaan.

Niin ja entäs ne retkieväät? Minähän nekin laitoin valmiiksi ja lisäksi vielä tietysti vaihtovaatteet lapsille jne jne jne.

Totesin vielä, että toki voimme tehdä niin että minä hoidan tiskikoneen ja hän käy kaupassa ja tekee ruuat.

Alkuperäinen kirjoittaja www:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Sanoi vielä, että hän juuri eilen tyhjensi astianpesukoneen ja täytti sen.

:laugh:
anteeksi, ymmärrän kyllä jos ärsyttää, mutta tuo kommentti, lapsiperheessä :D

joo,on kyl huvittavaa jos se tosiaan luulee että se riittää hänen osuudeksi kotitöistä. laita hommiin vaan :)

Joo ja kun ei tosiaan edes ollut paljoa. Tänään syötiin eilistä ruokaa ja siitä tulleet paistinpannut yms. pesin heti käsin ruuanlaiton jälkeen eilen. Eli siellä oli vain astioita.

Yhteistyössä