Mies kilahti kun en suostu laittamaan hametta päälle

  • Viestiketjun aloittaja vierastaja
  • Ensimmäinen viesti
vierastaja
Tuntuu etten enää edes tunne tuota ihmistä, se on muuttunut viimeisen vuoden aikana todella paljon. Olemme olleet 6,5 vuotta naimisissa. Miehen sukulaisia on tulossa tänään kylään ja kun hän näki minut oloasu päällä (Sellainen ihan siisti velourinen, housut ja hupparitakki, joissa moni käy ihan ulkonakin) niin alkoi huutamaan ja kiroilemaan että pitäisi pukeutua mekkoon.
Ahdistaa, tuntuu että en enää tunne koko tyyppiä. Suuttui vielä lisää kun sanoin sen ääneen ja ilmoitti että tällainen hän on töissäkin, kiroilee ja huutaa jos suuttuu.
Minä kuulemma yritän alistaa häntä olemaan joku tossukka ja nyt kun hän ajattelee enemmän itseään niin alan protestoimaan.
Niin älytöntä! Miten ihmeessä selvitän tämän jutun, ei uskoisi että mies on jo 26-vuotias..
 
Minä saattaisin pistää kunnon sotamaalauksen naamaan, lyhyimmän mekon/ hameen mitä vaatekaapista löytyy ja jonkin paljastavan paidan/ topin päälle. Kipittelisin 10 cm:n korkokengillä pitkin kämppää passaillen armasta miestäni ja vieraita.
 
polly
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä saattaisin pistää kunnon sotamaalauksen naamaan, lyhyimmän mekon/ hameen mitä vaatekaapista löytyy ja jonkin paljastavan paidan/ topin päälle. Kipittelisin 10 cm:n korkokengillä pitkin kämppää passaillen armasta miestäni ja vieraita.



juuri näin teet ap!jos on vain pitkiä/säädyllisissä rajoissa olevia minareita niin saksilla vaan rock meininkiä ja silppuat oikein vesirajaan!ja tissit pursuamaan!mahtaa mies sitten olla iloinen?jos se on työpaikalla tottunut katselemaan naisia ko vaatetuksessa?
 
Mies laittakoon itse hameen :kieh:

Oloasussa en minäkään ottaisi vieraita vastaan, poikkeuksena muuten vaan poikkeavat kaverit. Mä laittaisin jonkun siistin paidan ja vaikka farkut tai kangashousut. Jos se ei miehelle kelpaa, niin voi voi.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä saattaisin pistää kunnon sotamaalauksen naamaan, lyhyimmän mekon/ hameen mitä vaatekaapista löytyy ja jonkin paljastavan paidan/ topin päälle. Kipittelisin 10 cm:n korkokengillä pitkin kämppää passaillen armasta miestäni ja vieraita.
Mä en passailis vaan sanoisin ukolle, että "teepä sitä, teeppä tätä, haepa tuo, viepä tämä, kun mun on vähän hankala näissä vaatteissa" :whistle:

 
Joo
Musta ois aika outoo jos mies hiihtäis jossain oloasussa kun mun sukulaisia on tulossa.

Mutta toisaalta, mä olen nainen, joten mä varmaan saisin ihan luvan kanssa kilahtaa miehelle ja käskee sen laittaa siistit vaatteet. Mutta tietty jos mies sen tekis niin toki se ois ihan kusipää...

Joopa joo. Näitä taas.
 
Just
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mies laittakoon itse hameen :kieh:

Oloasussa en minäkään ottaisi vieraita vastaan, poikkeuksena muuten vaan poikkeavat kaverit. Mä laittaisin jonkun siistin paidan ja vaikka farkut tai kangashousut. Jos se ei miehelle kelpaa, niin voi voi.
Et ois itekään oloasussa, mutta jos MIES sanoo että vaihtaist muuta päälle, vaikka mekon, niin voi ny sun saatana?

Sulle ei kelpais oloasu, mut jos ei miehelle kelpaa, niin voi voi?



 
Höh,eikö tuo nyt oo ihan jokahisen oma asia mitä laittaa piälle.Mie tykkään kans olla oloasussa ja ei miun mualima siihen kaadu jos nyt sattuu jotain vieraita justiin tulee.Mikä sitä miestäs riivaa?Tietty jos jtn harvinaisempia vieraita ois tulossa nii voisin mie farkut ja puseron piälle laittaa mut tuo liila velour-oloasu timantteineen(lasten puolelta hm:ltä ostettu...)on kyllä oikeesti tosi hieno :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä saattaisin pistää kunnon sotamaalauksen naamaan, lyhyimmän mekon/ hameen mitä vaatekaapista löytyy ja jonkin paljastavan paidan/ topin päälle. Kipittelisin 10 cm:n korkokengillä pitkin kämppää passaillen armasta miestäni ja vieraita.
Mä en passailis vaan sanoisin ukolle, että "teepä sitä, teeppä tätä, haepa tuo, viepä tämä, kun mun on vähän hankala näissä vaatteissa" :whistle:
Tosiaan. Kannattaisi istua sohvalla jalat ristissä, niin ettei vahingossakaan esittelisi sentään vieraille strategisia paikkojaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mies laittakoon itse hameen :kieh:

Oloasussa en minäkään ottaisi vieraita vastaan, poikkeuksena muuten vaan poikkeavat kaverit. Mä laittaisin jonkun siistin paidan ja vaikka farkut tai kangashousut. Jos se ei miehelle kelpaa, niin voi voi.
Et ois itekään oloasussa, mutta jos MIES sanoo että vaihtaist muuta päälle, vaikka mekon, niin voi ny sun saatana?

Sulle ei kelpais oloasu, mut jos ei miehelle kelpaa, niin voi voi?
Mä en nyt oikein ymmärrä miksi sä kohdistit tuon kommentin mulle. Moni muukin kun on kertonut, että ei ottaisi vieraita oloasussa vastaan, ja ihmetteli miehen hamevaatimusta.
Mun mies ei puutu mun pukeutumiseen enkä mä sen, me molemmat osataan ihan itse valita asialliset kuteet kaapista :)
 
Meillä taas ei muuten mainitse vaatteista ,ainoa jos on liian lyhyt minihame kesällä :D ja enpä oo noita minejäkään nyt pariin kesään käyttäny.Miulla on sentäs ainoo hyvä kohta ruumiissa nuo sääret ja ohuet nilikat niin mie tykkään lyhkäsistä hameista ja korkeista koroista kesäisin,muuten muistutan lähinnä poikalasta :ashamed:
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:
Ihan vain lähisukulaisia tulossa joita varten ei kyllä minun mielestäni tarfvitse pokkuroida ollenkaan.
Onko se ny ihan oikeesti noin karmeeta vaihtaa päälle jotain muuta kun kotiasu, jos kerran miehelle ois tärkeetä ja ne vieraat on SEN mielestä sille tärkeitä?

Ehkä sä et siihen kuole.
 
Mun sukulaiset on sen verran rentoa porukkaa että takuuvarmasti voitaisiin siistissä oloasussa olla :D Ja kun ystäviä poikkeaa niin oma itseni olen sillonkin eli oloasussa. Täällä on tosin tullut hypittyä pihallakin pyjamassa... :ashamed: Ei se ole niin justiinsa :D
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vierastaja:
Tuntuu etten enää edes tunne tuota ihmistä, se on muuttunut viimeisen vuoden aikana todella paljon. Olemme olleet 6,5 vuotta naimisissa. Miehen sukulaisia on tulossa tänään kylään ja kun hän näki minut oloasu päällä (Sellainen ihan siisti velourinen, housut ja hupparitakki, joissa moni käy ihan ulkonakin) niin alkoi huutamaan ja kiroilemaan että pitäisi pukeutua mekkoon.
Ahdistaa, tuntuu että en enää tunne koko tyyppiä. Suuttui vielä lisää kun sanoin sen ääneen ja ilmoitti että tällainen hän on töissäkin, kiroilee ja huutaa jos suuttuu.
Minä kuulemma yritän alistaa häntä olemaan joku tossukka ja nyt kun hän ajattelee enemmän itseään niin alan protestoimaan.
Niin älytöntä! Miten ihmeessä selvitän tämän jutun, ei uskoisi että mies on jo 26-vuotias..
Luenko rivien välistä oikein että sua ahdistaa enemmän tuo miehesi muutos, tuo hame juttu vaan on jäävuoren huippu? Mä en tahdo maalata piruja seinälle, mutta kerron vaan oman kokemukseni. Mulla exä kanssa alkoi lyhyessä ajassa muuttua ihan kummalliseks ja kommentoi mulle mitä kummallisimmista asioista (vähän vastaavaa kuin tuo hame-juttu). Ja sit se jaksoi just kailottaa tuota että "hän ajattelee nyt enemmän itseään"...Niin tutun kuuloista. Ja selvisihän se syy viimein, hänellä oli töissä toinen nainen. No ei meidän suhde ollut muutenkaan niin auvoinen ollut enää pitkään aikaan, mutta oli sovittu että yritetään vielä korjata asioita.

Toivottavasti kyse ei ole tuollaisesta kuitenkaan teillä. Voisko miehelläsi olla lähenevä 30-vuotis kriisi alkanut? Ja purkais sitä ahdistusta nyt suhun noin kummallisella tavalla?

Mitä vaatteisiin tulee niin mun mielestä kukin saa olla kotona juuri niissä vaatteissa joissa mielii. Jos tykkää verkkareista ja tuntee olonsa niissä hyväksi niin mikä ettei sillei voi olla vieraidenkin aikaan. Ja jos taas tahtoo vaihtaa vaatteet vieraita varten niin ilman muuta. Sillei kun itsestä tuntuu parhaalta, ei kenenkään muun mieliksi kotonaan tarvii olla.

 
Mun on vähän huono vastata tähän, koska en oo ikinä ajatellu,että vieraat tulis kattomaan mun vaatteita kun ne tulee meille...
Mä oon aina colleget jalassa, sattuneesta syystä,etten ees omista farkkuja.
Mikä ihmeen vika on oloasussa, tai sitten mä en ees tiiä mikä on oloasu :D
 
vierastaja
Minunkaan mielestäni ei ole niin justiinsa.
Jos Britney Spears mammansa kanssa menee tällaisissa asuissa ympäri kaupunkia kun paparazit kuvaa niin kai minä voin pitää samanlaista asua kotona epävirallisessa sukulaistapaamisessa?
http://img2.timeinc.net/people/i/2004/04/features/magstories/041004/spears1.jpg
 
Joo
Lyön satasesta vetoa että mies ei oo nimenomaan mitään hametta vaatinut (ap:kin puhuu välillä hameesta, välillä mekosta), vaan sanonut jotain tyylin "laittaisit ny jotain muuta kun ton oloasun, vaikka hameen tai mekon".

Ja sehän ois ihan normaalia naiselta sanoa verkkareissa lököttävälle miehelleen että laittaisit nyt jotain muuta, vaikka farkut. Ja sillonhan mies tietysti uhmalla leikkelisi farkuistaan minishortsit ja keikistelisi veikeästi peppu lahkeensuusta vilkahdellen vaimonsa isälle. "Voi kuule vaimo, voitko ojentaa isälles kaffemaitoa, kun minä en voi, livahtaa kalleudet farkuista muuten, thihihi".
 
vierastaja
Toinen nainen, toivottavasti ei.. kyllä sillä on töissä naispuoleisia kaveretia joiden kanssa käy ulkonakin mutta en voi kuvitellakaan..
mieheni on aina ollut tosi kiltti ja mukautuvainen, liiaksikin minun mielestäni. Itse olen välillä vähän ärhäkkä ja olen ihan suoraan sanonut miehelleni että saa ja pitääkin panna vastaan. Olla mies. Mutta kun hänellä ei tunnu olevan hajuakaan siitä mitä on olla mies, ei se ole alistamista, kiroilua ja huutamista.
Nyt ne sukulaiset tulee, pitää mennä. Palaan lukemaan ketjua myöhemmin.
 

Yhteistyössä