Mies kieltäytyy seksistä ellen laihduta *K-18*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parjattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";24571085]No tuota.. Mikä saa sinut ajattelemaan ettei painavampi ole urheilullinen? Minä esimerkiksi lenkkeilen ja käyn salilla. Kroppani ei juuri tuon jälkimmäisen harrastuksen vuoksi ole koskaan ollut supersiro. Koska olen aina ollut lihaksikas ja päällä on ylimääräistä, lähinnä tuossa keskivartalossa. Nyt kyllä takapuolessakin.[/QUOTE]

En luokittele urheilulliseksi ihmistä, joka on lihonut. Silloin hän ei ole ollut syömistensä ja kulutuksensa kanssa tasapainossa. Minäkin olen lihaksikas, eikä sen ylipainoisen vastakohta edelleenkään ole siro. Ja jos bmi on vaikka 20, niin aika paljon kiloja pitää tulla, että menee ylipainon puolelle. Ihan muutama ei riitä. Toki jos bmi on aluksi ollut 24, se ylipainoisuus näkyy nopeammin lisäkilojen tultua.

Urheilulliseksi en siis laske ihmistä, jonka lihakset ovat "ylimääräisen" alla.

[QUOTE="jee";24571107]Ihanan sinisilmäinen ainakin olet...[/QUOTE]

Sinisilmäinen siksi, että ymmärrän ettei luonnolliseen vanhenemiseen kuulu lihominen :)

No, jatkakaa rauhassa ylipainoisuuden puolustelua tekosyillä.

Sanoiko riidan vai keskustelun aikana? jotkut vaan laukoo mitä sattuu loukatakseen. ei se tee sanoista yhtään lievempiä mutta ei välttämättä tarkoita että hän oikeesti olisi sitä mieltä. enivei..törkeesti sanottua ja vaatii keskustelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä mieltä;24571151:
Sinisilmäinen siksi, että ymmärrän ettei luonnolliseen vanhenemiseen kuulu lihominen :)

No, jatkakaa rauhassa ylipainoisuuden puolustelua tekosyillä.

Jos sinulta jäi jotenkin huomaamatta, ketju ei koske ylipainoisuuden puollustamista tekosyillä. Vaan sitä, että mieheni on kertonut ettei
ota eteen 5,5 lisäkiloni vuoksi. Itsekin ylipainoinen ei enää niin komea mieheni.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24571180:
Sanoiko riidan vai keskustelun aikana? jotkut vaan laukoo mitä sattuu loukatakseen. ei se tee sanoista yhtään lievempiä mutta ei välttämättä tarkoita että hän oikeesti olisi sitä mieltä. enivei..törkeesti sanottua ja vaatii keskustelua.

Ei sanonut riidan aikana. Eikä ole yksi kerta kuin sanoi.

Kiitos tuesta kaikille tsempanneille. Jatkan nyt muiden puuhien pariin! Eiköhän tämä tästä vielä riemuksi muutu. Onhan mulla ihana lapsi ja ystävät. Hyvä koulutus ja työ. Ja mahdollisuus etsiä elämääni jotain ihan muuta ihmissuhdetta, kuin nykyinen.

Jos kerran nimimerkki Sitä mieltä on jo alussa tehnyt miehelleen selväksi, että se ulkoinen olemus (tai paino) on tärkein asia ("Kiihotun sekä henkisesti että visuaalisesti, en ylipainosta enkä pelkästä sisäisestä kauneudesta.") niin mikäs siinä. Heillä on sellainen suhde ja ei siihen muilla pitäisi olla sanomista. Onhan se mieskin voinut sanoa seurustelun alussa, että jos sun vyötärönympäryksesi joskus on yli 65cm, niin suhde on sitten siinä. :D Mut joo, who cares, kukin elää tavallaan. Ja on loistavaa, ettemme kaikki ole samanlaisia.

Ap:n mies taas käyttäytyi törkeästi, siitä ei pääse mihinkään. Mäkin veikkaan, että miehellä on omia ongelmia, jotka pukee sitten sopivassa kohdin kulloisenkin kumppaninsa vioiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä mieltä;24571131:

No älä laske. Voihan myös sanoa liikunnallinen tai treenannut :D . Vaikka vartalo ei ole urheilullisen näköinen, niin urheileva ihminen on silti urheilullinen.

En luokittele urheilulliseksi ihmistä, joka on lihonut. Silloin hän ei ole ollut syömistensä ja kulutuksensa kanssa tasapainossa. Minäkin olen lihaksikas, eikä sen ylipainoisen vastakohta edelleenkään ole siro. Ja jos bmi on vaikka 20, niin aika paljon kiloja pitää tulla, että menee ylipainon puolelle. Ihan muutama ei riitä. Toki jos bmi on aluksi ollut 24, se ylipainoisuus näkyy nopeammin lisäkilojen tultua.

Oho, onpa omaperäinen luokittelu sulla. Urheilullinen ei kyllä noin yleensä tarkoita ainakaan musta mitään tiettyä bmi:n omaavaa ihmistä, joskaan ei reilusti ylipainostakaan. Sitä paitsi lievä ylipaino ei välttämättä näy suorannaisena läskinä. Lievästi ylipainoinen urheilullinen ihminen voi olla sinuakin sporttisemman näköinen.

Onhan kuulantyöntäjä naietkin urheilullisia? Vai mitä sun urheilullinen tarkoittaa? Meinaan vaan että maailman luokan työntäjät treenaavat taatusti enemmän kuin sinä - voin lyödä palkkani siitä vetoa.

Mä laihduttaisin, jos olisin itsekin sitä mieltä, että ne 5,5kg olisi kiva saada pois, mutta seksielämä tuskin siitä muuttuisi, koska en haluaisi ihmistä joka on loukannut mua.

Tyhmä ja törkeä mies.

Mielestäni olisi hyvä selvittää seuraava:
- Onko kyse siitä, että mies haluaisi, mutta ei fyysisesti pysty?
- Onko kyse siitä, että mies haluaisi, mutta ei ap:ta?
- Vai eikö mies ylipäätään halua seksiä?

Ykköstapauksessa lääkäriin, kakkostapauksessa vakava suhdekeskustelu. Ja kolmostapauksessa ap:n pitäisi itse miettiä, jaksaako tilanteen.

Mikään noista ei kuitenkaan oikeuta miehen käytöstä, eli vilpitön anteeksipyyntä olisi paikallaan.

[QUOTE="a p";24571307]Ei sanonut riidan aikana. Eikä ole yksi kerta kuin sanoi.

Kiitos tuesta kaikille tsempanneille. Jatkan nyt muiden puuhien pariin! Eiköhän tämä tästä vielä riemuksi muutu. Onhan mulla ihana lapsi ja ystävät. Hyvä koulutus ja työ. Ja mahdollisuus etsiä elämääni jotain ihan muuta ihmissuhdetta, kuin nykyinen.[/QUOTE]

yksinkin on mukavaa ja jos löytää jonkun jonka kanssa haluaa olla niin se on plussaa . :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Data
Tästä oli juttu juuri tänään Iltiksessä.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/pihtasi-vaimolta-seksia---tuomittiin-jattikorvauksiin/art-1288412313476.html.

Siitä vaan haastat ukon oikeuteen ja muutat jutun rahaksi.

No missäs tästä keskustelusta on kaikki ne mammat, jotka tolla painolla laihduttaisi ainakin 20 kiloa ja joiden mielestä ap on "jäätävä läski"?

Mä oon sitä mieltä, että koko elämää ei vaan voi näyttää samalta. Siinä toisessa ihmisessä on haluttava jotain muuta kuin sitä ulkonäköä. Ulkonäköön perustuva parisuhde on tuhoon tuomittu (sori nyt vaan "Sitä mieltä"). Mun mielestä ois hirveetä, että jos mun miehelle joskus tapahtuisi jotain, niin mä en enää haluaisi sitä sen takia, että se ei ulkoisesti näyttäisi samalta! Sama mies se olisi silti sisältä ja se on se mies, jonka minä olen halunnut ja mitä minä haluan :)

Vieraalle; apn bmi itseasiassa on himpun yli 25. 63 kiloisena on sentään ollut normaalipainon puolella. Siinä ylipainoisen rajalla kiikunkaakun tällä hetkellä.

Parisuhde ei perustu ulkonäköön, vaikka kumpikaan osapuoli ei halua toisen olevan ylipainoinen. Ihan turha vertailla luonnollista vanhenemista lihomiseen, ne ovat niin kaksi eri asiaa.

Yhteistyössä