S
Sitä mieltä
Vieras
[QUOTE="a p";24571085]No tuota.. Mikä saa sinut ajattelemaan ettei painavampi ole urheilullinen? Minä esimerkiksi lenkkeilen ja käyn salilla. Kroppani ei juuri tuon jälkimmäisen harrastuksen vuoksi ole koskaan ollut supersiro. Koska olen aina ollut lihaksikas ja päällä on ylimääräistä, lähinnä tuossa keskivartalossa. Nyt kyllä takapuolessakin.[/QUOTE]
En luokittele urheilulliseksi ihmistä, joka on lihonut. Silloin hän ei ole ollut syömistensä ja kulutuksensa kanssa tasapainossa. Minäkin olen lihaksikas, eikä sen ylipainoisen vastakohta edelleenkään ole siro. Ja jos bmi on vaikka 20, niin aika paljon kiloja pitää tulla, että menee ylipainon puolelle. Ihan muutama ei riitä. Toki jos bmi on aluksi ollut 24, se ylipainoisuus näkyy nopeammin lisäkilojen tultua.
Urheilulliseksi en siis laske ihmistä, jonka lihakset ovat "ylimääräisen" alla.
En luokittele urheilulliseksi ihmistä, joka on lihonut. Silloin hän ei ole ollut syömistensä ja kulutuksensa kanssa tasapainossa. Minäkin olen lihaksikas, eikä sen ylipainoisen vastakohta edelleenkään ole siro. Ja jos bmi on vaikka 20, niin aika paljon kiloja pitää tulla, että menee ylipainon puolelle. Ihan muutama ei riitä. Toki jos bmi on aluksi ollut 24, se ylipainoisuus näkyy nopeammin lisäkilojen tultua.
Urheilulliseksi en siis laske ihmistä, jonka lihakset ovat "ylimääräisen" alla.