Mies kieltäytyy seksistä ellen laihduta *K-18*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parjattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Että nuo painoasiat pitäisi keskustella suhteen alussa. Itse olen urheilullinen, myös ulkonäöllisesti ja samaa odotan mieheltä. Kiihotun sekä henkisesti että visuaalisesti, en ylipainosta enkä pelkästä sisäisestä kauneudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä mieltä;24570174:
Että nuo painoasiat pitäisi keskustella suhteen alussa. Itse olen urheilullinen, myös ulkonäöllisesti ja samaa odotan mieheltä. Kiihotun sekä henkisesti että visuaalisesti, en ylipainosta enkä pelkästä sisäisestä kauneudesta.

Mites käy "visualisuuden" kanssa vanhetessa? Kun alatte miehen kanssa muistuttaa kuivan kesän oravaa? Lähteekö vaihtoon, kun et enää saa "visuaalista" tyydytystä (eli paneskele kuin elokuvassa, kauniina).

Ihan noin vaan ajatuksena heitän...

Tapauksessa katsoisin olevan miehen vastuulla, että alkoi seurustella 62,5 kg painaneen naisen kanssa. Kun siinä helposti käy niin, että äitiys tuo sen 5 lisäkiloa. Tai siis tarkasti mun tapauksessani 5,5 kg.

Minusta minun mieheni ei ole sisäisesti kaunis vaikka antoi niin ymmärtää. Hän kuitenkin tulee käytöksellään rikkomaan perheemme 5,5 kilon tähden. Onko se oikein lasta kohtaan? Minusta normaalit ihmiset eivät toimi näin. Siis jos itsellä ja parisuhteessa on muutoin kaikki kunnossa.

Minusta normaalit ihmiset eivät ylipäätään hylkää toista siksi, että toisen ulkonäössä on tapahtunut näkyvä muttei dramaattinen muutos huonompaa. Kutsuisin sellaista parisuhdetta epäaidoksi.

ps. Ihanaa huomata, että mussa alkaa herämään kiukku ja taistelutahto. Mikä tahansa on parempaa kuin se kamala suru.

[QUOTE="tunturipuro";24570452]Mites käy "visualisuuden" kanssa vanhetessa? Kun alatte miehen kanssa muistuttaa kuivan kesän oravaa? Lähteekö vaihtoon, kun et enää saa "visuaalista" tyydytystä (eli paneskele kuin elokuvassa, kauniina).

Ihan noin vaan ajatuksena heitän...[/QUOTE]

Näinpä. Kauneus on katoavaista.

[QUOTE="tunturipuro";24570452]Mites käy "visualisuuden" kanssa vanhetessa? Kun alatte miehen kanssa muistuttaa kuivan kesän oravaa? Lähteekö vaihtoon, kun et enää saa "visuaalista" tyydytystä (eli paneskele kuin elokuvassa, kauniina).

Ihan noin vaan ajatuksena heitän...[/QUOTE]

Itse hankittua ylipainoa on turha kerta toisensa jälkeen verrata luonnolliseen vanhenemiseen. Myöskään se ei olisi ongelma, vaikka toinen joutuisi pyörätuoliin. Rypyt, rutut - tervetuloa minulle ja miehelle, mutta ylipaino on seksuaalisella puolellani ei kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä mieltä;24570597:
Itse hankittua ylipainoa on turha kerta toisensa jälkeen verrata luonnolliseen vanhenemiseen. Myöskään se ei olisi ongelma, vaikka toinen joutuisi pyörätuoliin. Rypyt, rutut - tervetuloa minulle ja miehelle, mutta ylipaino on seksuaalisella puolellani ei kiitos.

Onko raskauden ja kuuden lisävuoden tuoma paino luonnollista muuttumista? Kuuluuko 25 vuotiaan lapsettoman naisen ja 31- vuotiaan äidin kropan näyttää samalta?

Ihan mielenkiinnosta kysyn. Siis että mikä muuttuminen on sallittua?

Mä en jaksa uskoa että mies on sulle nyt rehellinen. Hänellä on joku muu syy siihen että seksi ei kiinnosta ja hän käyttää pyöristymistäsi tekosyynä.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä (kuten ykkössivulla totean) että mies olisi voinut käyttää pikkusen enemmän mielikuvitusta tekosyyn keksimisessä. Vielä parempi olisi tietenkin kertoa totuus.

Muuttakaa Ranskaan :D

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ranskalaismies+tuomittiin+tuhansien+korvauksiin+seksin+panttaamisesta/1135269136391?fb_ref=fb-recommend&fb_source=profile_oneline

Ompa siinä melkone ukkeli... :|

Munki ukko sanoo että enempi vois haluttaa jos oisin 25kg laihempi. Uskon sen kyllä, ja haluan iteki pudottaa nuo kilot. Niin ruma minusta on tullu...
Mut eipä silti kertaakaan oo seksistä kieltäytynykään.

Mä en jaksa uskoa että mies on sulle nyt rehellinen. Hänellä on joku muu syy siihen että seksi ei kiinnosta ja hän käyttää pyöristymistäsi tekosyynä.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä (kuten ykkössivulla totean) että mies olisi voinut käyttää pikkusen enemmän mielikuvitusta tekosyyn keksimisessä. Vielä parempi olisi tietenkin kertoa totuus.

No, olen kyllä samaa mieltä, että ei kerro kaikkea. En varmaan olisi edes tehnyttätä koko aloitusta, jos kokisin tilanteemme olevan normaali ja miehen oikeassa... Tiedän sen siitäkin, että mieheltä loppahti erektio aika ajoin jo ensimmäisestä seksikerrastamme lähtien.

Häneltä on loppunut muuten edellisessäkin suhteessa seksuaalinen kiinnostus. Ja se nainen ei kuulemma ollut lihava. En tiedä tarkasti miksi miehen kiinnostus loppui, mutta niin mies silloin jo kertoi. Ja muistan vielä niin elävästi, kun minulle kehuna silloin tapailun alussa sanoi, että ""sinä sentään näytät naiselta".

Miten sitä ihminen voikin olla niin tyhmä. Nyt kun luen tätä tekstiäni ja jäsentlen ajatuksiani ei ole vaikeaa tajuta, mikä meilläkin homman nimi on...

Tuollaiset miehet sais viedä saunan taa, vaikka en väkivaltaa yleensä missään muotoa kannatakaan.

Itse varmaan laihduttaisin myös ihan uhallaankin, kampaajalle myös. Sitten kun olisin fyysisesti niin kuuma kissa, ettei mies malttais pysyä nahoissaan, järjestäsin miehelle kahdennkeskisen illan. Kun mies tulee töistä, kotona kaikkea romanttista hömppää ja odottaisin sängyssä kuumaakin kuumemmat alusvaatteet päälläni viettelevästi. Kun mies lähtee hommaan mukaan, sitoisin miehen silmät... Tämän jälkeen asettelisin pumpattavan barbaran hyvin ottavaan asentoon ja eropaperit roikkumaan bamsun kaulaan. Siirtyisin huoneen ovelle ja pyytäisin avaamaan siteen silmiltään ja sanoisin, että tässä herralle neiti, jonka kroppaa voi ihan vaikka tyhjentämällä säätää juuri sen kokoiseksi, että herralla sopii ottaa eteen.

[QUOTE="a p";24570646]Onko raskauden ja kuuden lisävuoden tuoma paino luonnollista muuttumista? Kuuluuko 25 vuotiaan lapsettoman naisen ja 31- vuotiaan äidin kropan näyttää samalta?

Ihan mielenkiinnosta kysyn. Siis että mikä muuttuminen on sallittua?[/QUOTE]

Ylipaino ei kuulu siihen muutokseen. Raskauskilot ovat nimensä mukaan raskauskiloja, jotka putoavat raskauden jälkeen pois. Ne eivät ole läskiä, joka jämähtää kehoon. Myöskään vuodet eivät tuo lisäkiloja vaan se, syökö ja liikkuuko ihminen niitten vuosien aikana.

Mitä vertaukseesi tulee lapsettomasta naisesta ja äiti-ihmisen vartaloista, niin todennäköisesti kehot jollain tavoin muuttuvat lastensaannin myötä. Omalla kohdallani se on tarkoittanut lantion levenemistä. Ylipaino ei silti kerro sitä, onko ihmisellä lapsia vai ei. Lastensaannilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä, se on vain tekosyy jonka huomaa katsoessaan vaikka millaisia "raskauskiloja" on nykyään jo teineillä.

Mitenkäs sitten, jos miehellesi tulisi sairaus jonka takia pöhöttyisi/liikakiloja tulisi lisää? heittäisitkö siltikin pihalle, koska ylipainoa on tullut ja se ei sinun silmääsi miellytä? Vai pitäisikö lopettaa lääkitykset/hoidot jotta miehesi miellyttäisi sinua? Entäpä jos lääkitys olisikin sitten ihan koko loppuelämäistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä mieltä;24570855:
Ylipaino ei kuulu siihen muutokseen. Raskauskilot ovat nimensä mukaan raskauskiloja, jotka putoavat raskauden jälkeen pois. Ne eivät ole läskiä, joka jämähtää kehoon. Myöskään vuodet eivät tuo lisäkiloja vaan se, syökö ja liikkuuko ihminen niitten vuosien aikana.

Mitä vertaukseesi tulee lapsettomasta naisesta ja äiti-ihmisen vartaloista, niin todennäköisesti kehot jollain tavoin muuttuvat lastensaannin myötä. Omalla kohdallani se on tarkoittanut lantion levenemistä. Ylipaino ei silti kerro sitä, onko ihmisellä lapsia vai ei. Lastensaannilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä, se on vain tekosyy jonka huomaa katsoessaan vaikka millaisia "raskauskiloja" on nykyään jo teineillä.

Minkä ikäinen olet? Oletko tietoinen siitä, että välillä 20-30 ihmisen kroppa muuttuu joka tapauksessa, oli sitten lapsia tai ei, ja ruokavaliosta ja liikunnasta huolimatta. Ja mielestäni kyllä vanha ihminen, jolla on muutama lisäkilo näyttää huomattavasti terveemmältä ja kauniimmalta, kuin joku luuta ja nahkaa oleva kotka...hyi hitto.

[QUOTE="vieras";24570949]Minkä ikäinen olet? Oletko tietoinen siitä, että välillä 20-30 ihmisen kroppa muuttuu joka tapauksessa, oli sitten lapsia tai ei, ja ruokavaliosta ja liikunnasta huolimatta. Ja mielestäni kyllä vanha ihminen, jolla on muutama lisäkilo näyttää huomattavasti terveemmältä ja kauniimmalta, kuin joku luuta ja nahkaa oleva kotka...hyi hitto.[/QUOTE]

Kolmekymppinen. Ja todentotta, kroppa tosiaan muuttuu vuosien varrella! Minäkin painan saman verran kuin 15 vuotta sitten ja kroppani on silti aivan erilainen. Ei se 15-vuotiaan vartalolta näytä. Mutta ei myöskään ole ylipainoinen ja ylipainosta tässä apn ketjussa oli kysymys, sitä myös alunperin kommentoin.

En jaksaisi noita "entä sitten jos toinen sairastuu.." länkytyksiä, sillä varmaankin 99% ylipainoisista ihmisistä ei ole lihoneet sairauden vuoksi.

Minun mielestäni ylipainoinen ihminen ei missään iässä näytä paremmalta, kuin normaalipainoinen ikätoverinsa. Sinun painokäsitykseesi ilmeisesti kuulu vain "muutama lisäkilo" vs "luuta ja nahkaa".

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä mieltä;24570855:

No, me emme sinun kanssasi jaa samaa maailmankuvaa. Toivottavasti miehesi ei koskaan liho viittä ja puolta kiloa!

[QUOTE="a p";24570983]No, me emme sinun kanssasi jaa samaa maailmankuvaa. Toivottavasti miehesi ei koskaan liho viittä ja puolta kiloa![/QUOTE]

Toivon samaa, sillä yleensä jos kiloja alkaa tulla, niitä tulee sitten vaan lisää ja lisää taas seuraavan kuuden vuoden aikana..

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä mieltä;24570981:
Kolmekymppinen. Ja todentotta, kroppa tosiaan muuttuu vuosien varrella! Minäkin painan saman verran kuin 15 vuotta sitten ja kroppani on silti aivan erilainen. Ei se 15-vuotiaan vartalolta näytä. Mutta ei myöskään ole ylipainoinen ja ylipainosta tässä apn ketjussa oli kysymys, sitä myös alunperin kommentoin.

En jaksaisi noita "entä sitten jos toinen sairastuu.." länkytyksiä, sillä varmaankin 99% ylipainoisista ihmisistä ei ole lihoneet sairauden vuoksi.

Minun mielestäni ylipainoinen ihminen ei missään iässä näytä paremmalta, kuin normaalipainoinen ikätoverinsa. Sinun painokäsitykseesi ilmeisesti kuulu vain "muutama lisäkilo" vs "luuta ja nahkaa".

No jaa.. sanotaanko sitten näin, niin ymmärrät. Jos painaisit vielä 7-kymppisenä saman verran kuin nyt, näyttäisit huomattavsti ruttuisemmalta ja rumemmalta kuin sinä + sanotaanko vaikka 10 kiloa. Niin se vaan on.

Joka tapauksessa, harmi, että sinun kiintymyksesi ihmiseen on noinkin pinnallista. Tiedä kuinka monta mahtavaa, mielenkiintoista ja hyvää persoonaa sinultakin on mennyt ohi tuon takia. Mutta sinun on valintasi, toivottavasti huomaat virheesi joskus.

[QUOTE="vieras";24571011]No jaa.. sanotaanko sitten näin, niin ymmärrät. Jos painaisit vielä 7-kymppisenä saman verran kuin nyt, näyttäisit huomattavsti ruttuisemmalta ja rumemmalta kuin sinä + sanotaanko vaikka 10 kiloa. Niin se vaan on.

Joka tapauksessa, harmi, että sinun kiintymyksesi ihmiseen on noinkin pinnallista. Tiedä kuinka monta mahtavaa, mielenkiintoista ja hyvää persoonaa sinultakin on mennyt ohi tuon takia. Mutta sinun on valintasi, toivottavasti huomaat virheesi joskus.[/QUOTE]

Ei minulta ole yhtään mahtavaa persoonaa seksuaalisten mieltymysteni takia ohi mennyt. Kutsun heitä vain kavereiksi tai ystäviksi :)

Ja aion vanhanakin säilyä urheilullisena ja normaalipainoisena, ruttuihini tyytyväisenä!

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä mieltä;24571039:
Ei minulta ole yhtään mahtavaa persoonaa seksuaalisten mieltymysteni takia ohi mennyt. Kutsun heitä vain kavereiksi tai ystäviksi :)

Ja aion vanhanakin säilyä urheilullisena ja normaalipainoisena, ruttuihini tyytyväisenä!

No tuota.. Mikä saa sinut ajattelemaan ettei painavampi ole urheilullinen? Minä esimerkiksi lenkkeilen ja käyn salilla. Kroppani ei juuri tuon jälkimmäisen harrastuksen vuoksi ole koskaan ollut supersiro. Koska olen aina ollut lihaksikas ja päällä on ylimääräistä, lähinnä tuossa keskivartalossa. Nyt kyllä takapuolessakin.

Terveesä parisuhteessa hyväksytään ihmisen luonnollinen muuttuminen - ja painonkin vaihtelu. Elämässä voi olla aikoja jolloin vaan "tulee syötyä liikaa ja liikuttua liian vähän". Ja nyt en puhu mistään äärimmäisestä ylipainosta vaan siitä että mennään vähän sille puolle.

Mä en koskaan tule arvostamaan ihmisiä jotka eivät ymmärrä tätä. Itse olen hoikka ja liikkuva, en aina ole ollut. En silloin kun hoidin sairasta äitini, en silloin kun keskolassa istuin esikon vierellä liki 3 kk... Ehkä olen laiska, mutta tuolloin muut asiat oli pinnalla kuin vaakalla seisominen tai se että mietin jokaista suupalaani.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä mieltä;24571039:

Ihanan sinisilmäinen ainakin olet...

Kyllä mä ymmärrän tuon, mitä tämä yksi hyväkuntoinen tässä sanoo. Se on hänen mielipiteensä, jonka hän on tuonut julki miehelleen jo suhteen alussa. Asiasta on varmaan keskusteltu järkevästi ja he ovat kumpikin olleet siitä yhtä mieltä. Mitä se ketään haittaa? Ap:n mies sensijaan hoiti asian tahdittomasti ja loukkaavasti. Mikäli häntä oikeasti häiritsisi Ap:n paino, olisi hän voinut ilmoittaa sen ihan toisella tapaa: koitettaisko yhdessä tiputtaa painoa, alettaisko yhdessä käymään lenkillä tms. Olis ollut hieman eri lähtökohdat.

Yhteistyössä