Mies kieltäytyy seksistä ellen laihduta *K-18*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parjattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parjattu

Vieras
Painan 68 kg, pituutta 164 cm. Ei kuulemma ota eteen, koska olen niin lihava.

Iskuyrityksiä on tullut painosta huolimatta toisilta miehiltä niinä vähäisinä kertoina, kun ole ollut viihteellä ilman miestä.

Mitä ajatuksia tämä teissä herättää? Onko tällainen suhde terve?

Miehellä itsellä ylipainoa, eikä ole muutoinkaan mikään nuori ja komea enää.

Olet täsysin normaalipainoinen!! Ja vaikket olisikaan, ei kenelläkään olisi oikeutta sanoa sinulle noin. Nyt jätä tuommoisen kusipään ja nautit tosissaan niistä iskuyrityksistä. 'cause you're worth it ;D

[QUOTE="kojootti";24569924]Ei jumalauta. Mä varmaan laihduttaisin ihan kiukulla, ja kun sillä ukolla sitten ottais eteen niin ilmoittaisin, että miehen vartalo on niin kuvottava ettet halua hänen kanssaan mitään.[/QUOTE]

Peesi tälle!!

Minä oon sentin pidempi ja 20 kg painavampi. Ja silti meillä on seksiä 3-5 krt viikossa. Tottakait mies haluaa että laihtuisin (lähinnä terveyden takia) mutta ei se rakkauteen vaikuta.
Ei sulla edes ole ylipainoa. Ole ylpeä itsestäsi ja toivota mies niin kauas kuin pippuri kasvaa.

Sano sille ettet haluaiskaan seksiä, kun hän on kuvottava ihrakasa ja hänellä parasta ennen päiväys mennyt aika päiviä sitten... Hän on impo ja lisäksi häntä taitaa nyppiä oma ulkomuoto, joten "kostaa" sulle.''
Yök mikä "mies"...

Kiitos oikeasti teille.Kyllähän sen tajuaa, että ei tällainen kuulu normaaliin parisuhteeseen. Mutta silti, jotenkin auttaa kuulla, että en ole ihan yksin tuon ajatukseni kanssa. En tiedä mitä tässä pitäisi tehdä. En haluaisi rikkoaperhettä, mutta ei tämäkään taida olla ihan terve kasvuympäristö lapselle... Voisin olla onnellinen jonkun toisen kanssa. Tai yksin.

[QUOTE="kojootti";24569924]Ei jumalauta. Mä varmaan laihduttaisin ihan kiukulla, ja kun sillä ukolla sitten ottais eteen niin ilmoittaisin, että miehen vartalo on niin kuvottava ettet halua hänen kanssaan mitään.[/QUOTE]

eiku mun mielestä siinä käy mielummin niin että ei sillä miehellä sittenkään ota eteen koska koko homma on keksitty juttu ja voit sitte syyttää sitä anoreksian ihailusta koska et kelpaa laihempanakaan. koska nytkään et ole pätkääkään ylipainoinen. tai jos ottaa eteen sit, niin sitten ylläoleva vaihtoehto.

Mitähän miehes meinas tehdä vaikkapa 20 vuoden päästä kun ikäkin alkaa vaikuttaa kropan ulkomuotoon? Käskeä sun nuortua?

Jep, tänään pistät sujuvasti lusikat jakoon, jollei miehesi mene hakemaan apua A ) impotenssiinsä ja b ) aiovtuksiinsa.

Yhteistyössä