Mies käyttää Tinderiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin..

Vieras
Avomies oli jättänyt työhuoneessa oman tietokoneensa auki siksi aikaa kun kävi vessassa, ja kävin hakemassa sieltä työpöydällä olleen muistikirjani. Pisti silmään miehellä auki ollut ohjelma missä näkyi näitä eri ohjelmia, ja siellä oli kohta "Recently played" ja listassa pari ohjelmaa, joista yksi oli Tinder. Eli tämä uusi deittailuohjelma... Tai deittailuohjelmaksi minä olen sen käsittänyt..

En kehdannut sanoa miehelle mitään, mutta ahdistaa ja vaivaa mieltä tuo. Vasta pari päivää sitten mulla oli paha mieli eräästä asiasta, ja mies lohdutti, kertoi että välittää minusta jne. Käytös ei ole mitenkään muuttunut vaan mies on ihan yhtä rakastava jne kuten ennenkin ja on seksiä ja näin.. Mutta miksi hän käyttäisi jotain deittiohjelmaa..? Ei kai huvin vuoksi kukaan lataa sellasia ja katsele millasia ihmisiä löytyisi omalta alueelta..

Ja siis ymmärsin että se Recently played tarkoitti nimenomaan niitä mitä mieheni on käyttänyt, mutta en ole varma näyttäisikö se maailmanlaajuisesti mitä ohjelmia ihmiset on just pyörittäneet. En usko ainakaan..

Mies on mulle tehnyt selväksi, ettei hän hyväksy pettämistä.. Eikä aio koskaan pettää itsekään minua kuulemma.. Koska häntä on petetty aiemmin ja "tietää miltä se tuntuu". Miehellä ei kyllä ole ollut mitään "outoja menoja" mihinkään eli en usko että hän on ketään näin tosi elämässä tapaillut mutta..

Mietin vaan miten kehtaan kysyä tai miten muotoilisin sen kysymyksen.. Tai yrittäisinkö kenties jotenkin itse urkkia tuota asiaa vähän enemmän käykö mies siellä jne (typerää, joo, mutta uteliaisuus..). Voihan olla että mies on vaan uteliaisuudesta kurkannut millanen paikka se on. Vähän harmittaa silti kuitenkin...

Hei, nuku ainakin yksi yö asian yli. Sitten kun olet hieman saanut tunne-etäisyyttä asiaa, kerro hänelle ja kysy asiasta. Kerro myös, että sinua ahdistaa tämä asia. Avaat näin omia tuntemuksiasi, mihin sinulla on oikeus.

Meillä oli pitkään ollut ilmassa eroajatus molemmilla.... Viimeinen pisara oli minulle Kuitenkin, kun meidän yhteinen tuttu kertoi että oli nähnyt mieheni kuvan siellä. Mies sanoi että ei ollut seuraa etsinyt mutta eron jälkeen myönsi kokeilunsa typeräksi koska oli Liittynyt sinne seurustelumme aikana. Minä halusin Pistää heti poikki koska loputkin luottamuksesta hävis. N 2,5 v Seurustelimme ja 2v asuimme yhdessä..... Ei ole normaalia kuulua panoseuran etsintä sivulle Kun on suhteessa. Se että erouhka on ollut molemmilla mielessä koska epäselvyyksiä ja selvittämättömiä riitoja Oli paljon, ei Tee "kokeilusta"hyväksyttävää.

Yhteistyössä