Pelimies vai pelkkä mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari.anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari.anna

Vieras
Elikkäs tapasin taannoin baarissa miehen, jonka kanssa vietettiin fiksusti jutellen ja tanssien ilta(molemmat lähes selvinpäin). Olin siskoni ja kaverini kanssa liikkeellä. Yksi puolituttutuli sitten sanomaan, että tuo mies on sitten pelimies, ja jos haluat pitää vain hetken hauskaa, niin ok. Heillä yhteinen menneisyys, josta en tiedä enempää. Ajattelin, että no mielipiteensä kullakin, muodostan ne ihmisestä itse.

Mulla on miehen kanssa myös eräs tuttava nainen , joka kertoi miehen olevan tosi fiksu ja mukava. Ajattelen, että olisi maninnut, jos olisi ajatellut että pelimies, koska tiesi että olen miehestä kiinnostunut.

Ollaan laitettu miehen kanssa viestiä facebookissa, ja mies on kertonut, että muutaman vuoden ollut sinkkuna, ja aika kaksimielisiä viestejä (joihin oon tietty vstannu samalla tavalla..), mutta myös fiksuja ja rakentavia. Ja kehuja, ja sovittu, että tavataan. Kertonut tosi avoimesti elämästään. Ja herrasmiehen oloinen.

Tänään sitten siskoni ihmetteli, että sitä miestäkö olen tapaamassa? Että mies on laitellut hänelle viestiä fb:ssa, (eivät ole fb-kavereita), että " kaunis" jne. Sanoi, että usko vain sitä puolituttua, pelimies se on.

Siskoni ei suostunut näyttämään viestejä mitä mies lähetellyt (joo, että oisin voinut tehdä niistä johtopäätöksen, en halua sellasta pelimiestä, tai olis mukava tietää jos toinen on sellainen). Systeri kyllä saanut lukea kerran exänsä viestit, jotka exänsä lähetti minulle, koskien siskoani. Sisko oli miehestä kiinnostunut baarissa, joten mietin, että systerin puolelta on tietty saattanut tulla vaikka millaista viestiä miehelle takaisin. Sisko ei siis tiennyt, että minäkin olen miehen kanssa ollut yhteydessä.

anoin systerille, että ajattelen, että jos mies on vain kaverina laittanut viestiä, kohteliaisuuttaan. Jäi kuitenkin auki, millaisia viestejä. Kuulemma kaikenlaista normaali juttelua. On toki ok, että kehuu kauniiksi, mutta alkoi nyt mietityttämään...

Niin, no mullahan tuli sellainen olo että en osaa ajatella enää että ei olis pelimies. Tosi kurjaa ajatella niin, ja ei tee mieli enää mennä koko tapaamiseen.. Mies on mielenkiintoisen oloinen, oon jo pari kuukautta katellut sillä silmällä.

Siskon kanssa hyvät väit, enkä epäile esim. että valehtelee/ haluaa loukata/ paisuttaa asiaa. Sisko meinasikin, että mennä vain treffeille, eikä perua.

Nyt sitten mielipiteitä...

Ei minkäänlaista aavistustakaan millainen mies oikeasti on, ja lyön vetoa että valtaosalla tällä palstalla pyörivästä sakista on jopa vielä vähemmän oikeaa paikkaansapitävää aavistusta.

Kaikenlaisia mielipuolisia ylianalyysejä ja aivan käsittämättömiä tulkintojahan täällä kyllä aina esitetään innokkaasti joukolla aiheesta kuin aiheesta vaikka aloittajan kuvaus olisi yhtä selkeä kuin näppäimistöllä pyörineen vesikauhuisen kissan aikaansaama teksti.

Miksette te perkeleet osaa muodostaa mitään mielipiteitä ihan omin avuin ilman kavereita, tai mikä vielä parempaa, oikeassa elämässä ilman anonyymin internetpalstan moniongelmaisia, idiootteja ja trolleja?

Aloittajasta voi sen sijaan muodostaa kysymyksen asettelun, kieliasun ja kohderyhmän perusteella paljonkin mielipiteitä. Jo koko sepustuksen aloittaminen sanalla "elikkäs" nostaa niskakarvat pystyyn ja tuo vienon oksennuksen maun suuhun.