T
tulevaisuutta vai ei?
Vieras
Tapasin muutama viikko sitten oikein mukavan miehen, hän oli hyvin innokas ja osoitti kiinnostustaan. Soitteli, laittoi viestejä, tapailtiin.. Meilä on muutamia yhteisiä tuttavia, jotka varoittivat miehestä. Kuulemma pelimies jne. Keskustelujemme perusteella mies sai minut vaakuutettua, että on aidosti kiinnostunut minusta. Nyt ei ole kahteen päivään soittanut eikä muutakaan kuulunut. Soitin hänelle, mutta keskustelu oli olematonta. Emme löytäneet yhteisiä puheenaiheita, kuten aiemmin. Sanoin, että tunnen ettei kaikki ole ennallaan. Kysyin, että pitääkö hän minusta. Hän hermostui kysymyksestä ja alkoi valittaa, että aina kyselen samaa asiaa ja että onko minulla huono itsetunto tai jonkin sortin alemmuuskompleksi ja olenko terapian tarpeessa, kun jankkaan hänen mielestään turhia kysymyksiä. Jos hän ei minusta pitäisi, hän kuulema ilmaisisi sen selkeästi.
Nyt sanat ja teot ovat todellisessa ristiriidassa.. En tiedä enää että mitä uskoa ja ajatella? Miksi mies puhui niin tylysti minulle? vai hermostuiko hän todella "turhasta" kysymyksestäni ja osoittaa vain todellisen luonteensa?
Apua!
Nyt sanat ja teot ovat todellisessa ristiriidassa.. En tiedä enää että mitä uskoa ja ajatella? Miksi mies puhui niin tylysti minulle? vai hermostuiko hän todella "turhasta" kysymyksestäni ja osoittaa vain todellisen luonteensa?
Apua!