mies käy eksänsä luona parturissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "leena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"leena"

Vieras
minä en näe tuossa ongelmaa. Mun mielestä tuo kertoo siitä, ettei niillä mitään intohimoo ainakaan oo toisiaan kohtaan. Enemmän kaverillisuutta ja sitä mies sanoi heidän suhteensakin olleen. Mies käy siellä ja on parinkymmenen minsan päästä kotona hiukset kynittynä.

Mun kaverit sit on ottaneet tuosta jonku ongelman. Mun kaverit myönsivät, ettei mun miehellä ja sen eksällä varmaan mitään intohimoa oo toisiaan kohtaan, kun tuollainen onnistuu. Mut kaverit sanoi, ettei ne antaisi oman miehensä kuitenkaan käydä eksän luona parturissa, jos niitten miehillä olis parturi eksä.

Oonko mä hölmö kun en pillastu tuosta vaan pidän vain hyvänä merkkinä et ne on noin kaverillisia. Lapsia niillä ei ole yhteisiä eikä ne muuten pidä yhteyttä. Kerran kk käy vaan parturissa. Pitäiskö tästä tehdä joku ongelma?

Taitaa kuitenkin kapan alla kädet liikkua rytmikkäästi sylissä... Ja ukko heiluu ja huohottaa parturinpenkissä niin että on tukka kuin humalaisen leikkaama. No onhan taas syy lähteä parturiin.

Tottakait saa käydä. Kauheita nuo kaverisi, ettei muka eksän kans saisi olla puheväleissä...Eivät varmaan salli naispuolisia kavereitakaan miehillään...Huh huh.

Mun ex-avomies on kampaaja ja en todellakaan käy siellä. Hän on vielä huippuhyvä, että harmi sinänsä. Hieno juttu Leena, jos sinua ei haittaa, tee niin kuin teille sopii. Meidän perheessä ei mies tykkäisi, enkä tykkäis minäkään.

Partureita on pilvin pimein, en ymmärrä miksi eksän kotiin pitää mennä.Nämä on niitä harmaita alueita, joita en suhteeseeni halua.

• Tykkää
Reactions: Sankkuli
Kaikki parturit ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole partureita. Itelläni käy exä parturoitavana. Istun ja ratsastan sen sylissä samalla kun leikkaan. Välillä jälki on vähän kynityn näköistä, mutta on kiire, ettei sen nyxä epäile.

[QUOTE="eee";23211333]Miksi ihmeessä miehen pitää käydä kerran kuussa parturissa? Aika usein mun mielestä?[/QUOTE]

Kaikki ei halua mitään liimalettiä,jotkut miehet haluaa pitää hiuksensa hyvännäköisinä ja tietyn pituisina/tietyn mallisina.
Mun mies "leikkaa" hiuksensa joka toinen viikko vähintään.

Mun miehen exä on parturi-kampaaja ja todellakaan en tykkäisi, että menisi hänelle leikkauttaan hiuksiaan! En siis niin tosiaan. On niitä muitakin vaihtoehtoja. En mä käsitä, miks on sen exän luona juuri pakko käydä...

Eikä mieheni menisi sinne mistään hinnasta myöskään. Kysyi jopa, jos mä voisin hänen hiuksensa leikata :). Pitäisköhän koittaa joskus :).

No minua ei haittaisi, ollaan muutenkin eksiemme kanssa väleissä. Miksi tuo olis siis ongelma? Ja luultavasti leikkaa kotona, koska antaa hieman alennuksia? Ja sehän on vaan hyvä :)

Munkin miehen hiukset leikkaa hänen ex. Enkä näe siinä mitään ongelmaa. Yleensä samalla käy moikkaamassa lapsiaan. Ja minä pääsen mukaan ihan milloin vain haluun lähtee mukaan. Tosin meillä nyt hänen ex käy meillä välillä myös kahvittelemassakin. Outoohan se alussa oli, mutta nyt luottamus jo kasvanut ja ei enää mietitytä. Munkin kaverit ihmettelee tätä meidän touhua kovasti, mutta parempi näin kun se että olisivat kauheissa riidoissa.

• Tykkää
Reactions: niukinnaukin
Jos mun mies menis mieluummin exänsä parturoitavaksi, niin ottaisin sen jo ammatillisena loukkauksena (minulla on parturi-kampaajan koulutus, exällä ei sinne päinkään):D
Oma exäni leikkautti jonkin aikaa eron jälkeen hiuksensa meillä lapsia tavatessaan, oli mulle ihan ok kun maksoikin tunnontuskissaan ihan kohtuullisesti!

Yhteistyössä