Mies kattoo muita, tuli paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Mä vaan..
  • Ensimmäinen viesti
Mä vaan..
Oli nähnyt koiran, jota talutti joku tyttö. Sanoi kotiin tullessa et oli kyl tosi komea narttu. Minä siihen fiksuna et ai kumpi :D Ja mies sanoi että tällä kertaa kattoin kuule ihan koiraa.. Ja nyt mun päässä on vaan toi tällä kertaa. Entä viimeksi? Entä ens kerralla? Tiedän etten ole kovin hehkeä raskaana ja kipeänä mutta sattui silti. Oonko ihan tyhmä? :(

VS
Kuule, vaikka sä olisi itse miss maailma, niin kyllä se sun mies vilkuilisi myös ympärilleen. Se on mies, sillä roikkuu ne killuttimet jalkojen välissä, eikä se mahda sille mitään. MUTTA muista, et katsoa saa, koskea ei. Noteeraat varmasti myös itse, jos astetta komeampi mies astelee sua vastaan, katsoo silmiin, ja ehkä iskee silmää... Vai?

Elä siis välitä. Unohda koko asia.

"vieras"
Olet kyllä vähän tyhmä. Miehen katselee muita ja sille ei kukaan voi mitään. Kyllä itsekin saatan vilkais jos joku oikein komea mies on näkösällä. Enkä silti olisi ikinä valmis vaihtamaan miestäni keneenkään. Se että mies katselee muita, ei tarkoita, että teidän tai sinussa olisi jotain vikaa. Se ei myöskään tarkoita, että mies ei pitäisi sinua viehättävänä tai haikailisi jotain merkityksellisempää muiden naisten kanssa. Jotta voi elää onnellisesti suhteessa ja olla sinut itsensä kanssa, on tämä asia vaan hyväksyttävä.

Beep
Kaikki ihmiset katsoo muita. Se mitä AJATUKSIA päässä liikkuu, vaihtelee ihan aivoista ja niiden sisältämistä ajatuksista.

Jos panettaa, ehkä katsoo "sillä silmällä"

Jos on tyhmä ääliö, katsoo vertaillen että onpas tolla parempi ass kun omalla

Jos on normaali, katsoo pintaa niin kuin nyt ihmisillä tapana

Jos ei oo onnellinen katsoo ehkä että tulisikohan se onni vaihtamalla, paraneeko?

JNE. (Ja esimerkit ihan hatusta vedettyjä tähän hätään)

En nyt halveksu ap:ta tässä yhtään, koska en tunne teidän suhdetta yhtään. Haluan vain sanoa että pelkkä katsominen ei tarkoita mitään sen ihmeempää

"mies"
Kuule, vaikka sä olisi itse miss maailma, niin kyllä se sun mies vilkuilisi myös ympärilleen. Se on mies, sillä roikkuu ne killuttimet jalkojen välissä, eikä se mahda sille mitään. MUTTA muista, et katsoa saa, koskea ei. Noteeraat varmasti myös itse, jos astetta komeampi mies astelee sua vastaan, katsoo silmiin, ja ehkä iskee silmää... Vai?

Elä siis välitä. Unohda koko asia.
Tuo vähän riippuu. Itse kyllä pystyn olemaan käytännössä "ilmaa" muille naisille kun rakastan toista. Olen aika totaalinen tällaisessa. Jos ollaan, niin todellakin ollaan.

Tietenkin voin sanoa että "kaunis nainen" jos näen vaikka naisen kuvan naiseni läsnäollessa. Mutta se on eri asia kuin katsella muita naisia.

"nainen"
En minäkään pidä siitä, että mies katselee vieraita naisia ja olen sen hänelle sanonutkin. Siis tarkoitan katselemisella sitä, jos kiinnittää erityisesti huomiota kauniisiin ja vähäpukeisiin naisiin kadulla, tavallisen näköisiin ei edes vilkaise. Käsitän sen kyllä niin, että hän on kiinnostunut tästä kauniista naisesta ja haluaisi ehkä lähempään tuttavuuteenkin.

Itse en erityisesti vilkuile miesten perään, enkä pistä esim. heidän takapuoliaan edes merkille. Minusta se on lähinnä huono tapa.

Saraldo
Ei kannata takertua kaikkiin sanoihin niin kirjaimellisesti. Riideltäessäkin "ei koskaan" ja "aina" on sellaisia sanoja, mihin vois takertua vaikka miten. Ja kyllä mun katseeni mittaa aika perusteellisesti hyvännäköisen miehen, jos sellainen vastaan kävelee. Ja ajattelen, että vau mikä mies. Mutta se ei tarkoita sitä, että vau mikä mies, haluan jättää oman mieheni ja lukita tuon kaappiini.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan..;27208063:
Oli nähnyt koiran, jota talutti joku tyttö. Sanoi kotiin tullessa et oli kyl tosi komea narttu. Minä siihen fiksuna et ai kumpi :D Ja mies sanoi että tällä kertaa kattoin kuule ihan koiraa.. Ja nyt mun päässä on vaan toi tällä kertaa. Entä viimeksi? Entä ens kerralla? Tiedän etten ole kovin hehkeä raskaana ja kipeänä mutta sattui silti. Oonko ihan tyhmä? :(
kun voi jo arvailla. "Taas kerran". Et ole tyhmä kaikille tulee niitä kun on raskaana, mutta jätkäs tais vaan heittää läppää. ja regaoi sinun ilmeisiin.

Seuraavaksi jouluksi tai synttäriksi sitten voitkin ostaa miehelle semmoiset laput silmille ku hevosillakin on, etteivät kattele naapuritammaa.

Eli hiukan hölmön puolelle nyt menee. Mä ainakin itekin huomaan jos joku hyvännäköinen ihminen tulee vastaan oli se sitten mies tai nainen. Ei maar siinä mitään ongelmaa voi olla.

• Tykkää
Reactions: Tepadj

Yhteistyössä