mies kärysi ratista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja känniääliö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

känniääliö

Vieras
Kävipä niin että mies tuli kotiin oltuaan pajalla laittamassa autoa koko päivän, ja mulla hetki ennen sitä meni ranne jotenkin, nyrjähti tms. Kipu melkoinen mutta ei mikään hengenhätä todellakaan.
Heitettiin koirat autoon ja mies lähti kuskaamaan mua päivystykseen. Matkalla oli puhallus ja mies kärysi ratista. En tiedä paljonko, ei se siis mitenkään näkyvästi ollu koska en tosiaan huomannu. kortti kuivumaan.
Mua suututti niin paljon etten suostunu miestä ottamaan kyytiin vaan ajoin kotiin. Meillä on siis automaatti eli en tarvinnu tota kättä niin uskalsin kyllä lähteä ajamaan, tarvittaessa toimii siis kyllä mutta sattuu hemmetisti. No eipä mua vois vähempää kiinostaa enää sinne päivystykseen mennä, aivan sama.

Mies siis ei pelkästään ajanu itekseen vaan minä ja koirat kyydissä, kaikki oltiin siis vaarassa puhumattakaan ulkopuolisista!
No en tiedä miten sieltä kotiin tulee eikä kiinnosta. Toi on sellanen asia jota en todellakaan katso sormien välistä, mutten tiedä mitä nyt. Kaikenlisäks ajaa työkseen eli en tiedä mitä siinäkin käy.

Puhelimen laitoin kiinni, en haluu kuulla siitä. varmaan yrittää selittää että muttakun mut piti saada hoitoon, joo ei todellakaan ollu mikään hätä, kavereita on eli joku ois varmaan voinu heittää.
Mitä helvettiä!?

Voi sinua:( Voimia!

Olen myös aika ehdoton noissa känniajamisasioissa; viilensin välejäni huomattavasti erääseen kaveriin, joka sai tuomion törkeästä rattijuopumuksesta. En pysty sulattamaan sitä, että joku asettaa syyttömät ulkopuoliset hengenvaaraan ajaessaan humalassa.

Hetkinen, syy on sun. Mikset ite lähteny ajamaan terveyskeskukseen kerran pystyt autoa ajamaan? Taisit provosoida ukkoasi ajamaan ja ranteesi oli mukamas niin pipi, että et olisi mukamas voinut ajaa autoo

joo oliski provo. Ihanko tosi teistä ei kuullosta uskottavalta että joku käryää ratista? Missä maailmassa te oikeen elätte?
Ja ihan itte ilmotti että vaatteet niskaan, lähetään. En todellakaan oo sitä pakottanu mihinkään.

[QUOTE="vieras";23499049]miks lähdit tommoisen takia päivystykseen? ei toi kovin kipeä tainnut olla, halusit vaan kuormittaa tervyedenhuoltoa että saat vähän huomiooooooooo[/QUOTE]

Sinä oot ainakin ääliö.

Eka ajattelin, että aika kovaa tylytystä sä miehelle annat kun jätät sen jonnekin ilman kyytiä. Sit tajusin, että itse voisin myöskin tehdä just samoin ja samantien tuli mieleen pari kaveriakin, jotka tekisivät samoin. Että you go girl, pura kiukkusi kuten lystäät! Onneksi kellekään ei käynyt mitään ja toivottavasti ukkos viisastuu.

HYVÄ ETTÄ KÄRYSI!! INHOAN RATTIJUOPPOJA, VARSINKIN ammatiautoilijan pitäisi tietää ettei mennä raattin humalassa. AIVAN. TOivottavasti kortti meni pitkäksikin aikaa

Yhteistyössä