mies kähmii unissaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Mitä mun pitäis ajatella? Mun mies kähmii mua unissaan tosi usein ja puhuu rivoja? Aamulla ei muista mitään.

Tyypillinen esimerkki on, et yöllä työntää käden haaroväliin sanoo "" haluaisin nussia sua kovalla kyrvällä perseeseen"" tai ""haluaisin tunkea kovaa kullia sun joka aukkoon"" Sitten kierähtää päälle, rynkyttää unisesti hetken ja kierähtää pois. Aamulla ei usko mitään tapahtuneen.

Joskus epäilen, että mua vedätetään ja mies käyttää tilaisuutta hyväkseen puhuakseen törkeitä.

Sama täällä, munkin mieheni kähmii unissaan, just sen verran että mä herään, sitten se rontti kääntää kylkeä ja nukkuu ite! :(
Yleensä olen itsekin niin väsy, etten jaksa alkaa ""vaatimaan jatkoa"", mutta kyllä se vähän potuttaa, kun ensin luvataan kivaa ja sitten vaan nukutaan!

Hih,

mä olen oppinut, ettei nämä yölliset sessiot johda yhtään mihinkään. Minusta ne on tavallaan hellyyttäviä ;-)

Silloin kun olen tosi väsynyt , ärsyttää kyllä.

Olen muuten huomannut, että korreloi seksin määrään. Joskus otan illalla mieheltä suihin ihan sen takia, että saan nukkua rauhassa ilman kähmintää.

Hmmm, hyvä neuvo, taidanpa ottaa käytäntöön.
Eli kassit tyhjiksi ennen nukkumaanmenoa, niin kaikki on tyytyväisiä =).

Pitäisiköhän minunkin alkaa puristella häntä öisin, jos vaikka saisin myös iltahoidon ;-).

Lapsiperheen arki on vaan välillä sellaista, että sitä vaan kaatuu sänkyyn ja on tyytyväinen jos ei kukaan vaadi mitään.

Joo ei toimi ;-)

Mies on äkäinen kuin ampiainen jos tuon herättää kesken unien. Ja jos ei herää kunnolla, niin sitten seuraa vaan näitä parrua perseeseen-puheita. Joita ei ikinä siis tunnusta aamulla!!

Ja jotenkin voin kuvitella tunteen. Yleensä jaksan nauraa näille touhuille, mutta hoidettuani siskon pikkumuksuja muutaman päivän 24h vuorokaudessa, ei paljon jaksanut naurattaa öiset kähminnät.. halusi vain nukkua sen minkä huomattavasti nuorempien poikien yövalvottamisilta kykeni..

Mutta jos uhraa illalla asialle muutaman minuutin, saa yönsä nukkua vallan rauhassa.. ;-) toimii taatusti!

Tämähän olikin hyvä vinkki. Kokeilen heti ensi yönä ;-) Mieskin on kuulemma lukenut tätä ketjua, ja on varmasti riemuissaan tästä vinkistä ja sen toteutuksesta..Luultavasti tulen nauttimaan suuresti ;-)

Katsotaan muistaako aamulla mitään ;-)

Muuten, btw, näkee sitten ainakin unta minusta, sanoo aina myös nimeni noiden pervoilujensa yhteydessä.

Miksi tätä on niin vaikea uskoa todeksi? Herätin väitteilläni suurta epäilya myös tuossa stinan ketjussa. Päätelmäni on, että teillä kaikilla epäilijöillä on tosi köyhä elämä , kun ette usko että jollain asiat olisivat erilailla.

Mutta lähinnä huvittavaa ja kertoo todella paljon teistä itsestänne.

Aloitus oli tosin tehty kieli poskella-tyyliin, ihan huomion herättämiseksi. Lisäksi olin miehelle luvannut, että otan asian puheeksi tällä palstalla ja katsotaan ilmoittautuuko muita kohtalotovereita..Siinä mielessä provo, mutta kaikki totta mitä olen tänne kirjoittanut.

Samaa mieltä!

Tänään sanoi kotiin tultuaan, että kyllähän tuollaista herkkupyllyä joutuu unissaankin hiplaamaan. Oli kuulemma naureskellut jutuilleni täällä. Kaappasi sitten syliinsä ja heitti sängylle mahalleen.

Pylly sai kyytiä ihan hereilläkin ;-)

Se toimii!!!
Otettiin vaihteeksi illalla pitkän kaavan mukaan, vaikka oli kyllä tarkoitus ottaa vain poskeen, mutta sen jälkeen kyllä uni maittoi, eikä isäntä käynyt unissaan kähmimään.
Muuten hän olikin melkein joka yö tälläkin viikolla vähintään tarkistanut että onko pöksyt jalassa (pöksyjähän en tietenkään öisin käytä...). ;-)

Eli siis se on puuteessa, mikä taas aiheuttaa sen että minä olen unen puutteessa...

Mutta on se vaan todettava ettei se perinteinen pari kertaa viikossa riitä -ainakaan kaikille.

Yhteistyössä