Mies käynyt runkkupiirissä, onko pettämistä?

  • Viestiketjun aloittaja Ymmällä
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eivät myöskään halua kosketella toisiaan muulloin kuin vaikka urheilutiimissä onnistumisen (maalin) jälkeen. Toisen genitaalialueIle ei heterot koskaan mene.

Homoksi haukkuminen on pahinta haukkumista. Mies sanoo sen toiselle loukatakseen pahasti, täällä joku nainen levittää tätä runkbullejuttua, se on puhdasta miesvihaa se!
Palstalla ollaan yli vuosi haukuttu "huulipuna", "keppihevostyttö", "tyttö", yms hallitusta, haukuttu lähäreitä (koska naisia), korostettu (mies)insinöörejä, huudeltu epätasa-arvoisen palkkauksen perään, syytetty naisia väkivaltarikoksista ja mitä kaikkea muuta.
Mutta joku homoksi haukkuminen on puhdasta miesvihaa. Kylläpä miehillä menee huonosti.
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
Palstalla ollaan yli vuosi haukuttu "huulipuna", "keppihevostyttö", "tyttö", yms hallitusta, haukuttu lähäreitä (koska naisia), korostettu (mies)insinöörejä, huudeltu epätasa-arvoisen palkkauksen perään, syytetty naisia väkivaltarikoksista ja mitä kaikkea muuta.
Mutta joku homoksi haukkuminen on puhdasta miesvihaa. Kylläpä miehillä menee huonosti.
Höpöhöpö, ei voi puuttua ja viitata koko palstan kaikkiin aiheisiin. Keskitytään vaan itse kulloiseenkin asiaan.

Btw, kyllä minä muuten kuittailin sille lähäriherjaajalle, jokohan se on häipynyt kokonaan?
 
Siis miesvihaa Laten mielestä. Mun mielestä homoilu on miesrakkautta
Et tajunnut!

Onhan se juuri sitä homppeleiden kesken, mutta se miesvihaaja yrittää väittää, että joukkorunkkaukset olisi ihan yleisiä tapoja heteroilla.

Jos nyt joku musta miesnikki sanoisi, onko kuullut moisista kimppajutuista.

Oon kyllä kuullut puhuttavan, että teinipojat kisailisi kenen mälli lentää pisimmälle. Mutta silloinkin soolona, koska toinen mies ei ikinä saa koskettaa heteron heppiä!!!
YÄKS
kun ajatuskin jo oksettaa :sick::sick:
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Elena777
Et tajunnut!

Onhan se juuri sitä homppeleiden kesken, mutta se miesvihaaja yrittää väittää, että joukkorunkkaukset olisi ihan yleisiä tapoja heteroilla.

Jos nyt joku musta miesnikki sanoisi, onko kuullut moisista kimppajutuista.

Oon kyllä kuullut puhuttavan, että teinipojat kisailisi kenen mälli lentää pisimmälle. Mutta silloinkin soolona, koska toinen mies ei ikinä saa koskettaa heteron heppiä!!!
YÄKS
kun ajatuskin jo oksettaa
Heteron heppi aaahhaaahhaaa lensi pitkästä aikaa aamuteet näytölle!
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Ei tollanen runkkupiiri ole välttämättä homoa, vaan ihan leikkisää hauskanpitoa ja pikku pännissä sitä tulee tehtyä yhtä ja toista. En usko, että kukaan on 100% homo tahi hetero. Aina on molempia, toisissa enemmän toisissa vähemmän.
 

Yhteistyössä