Mies käy nyt vaikeat ajat

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Voimia teille :) Vaikka kuolemalta ei kukaan pääse karkuun, on se silti useimmiten surua aiheuttava tapahtuma.
Onko miehen äiti jossain lähellä hoidossa, vai pitkän matkan takana?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27194658]oisko parempi olla jakamatta tälläistä tietoa tänne, kun miehesi nimi on tiedossa ja näin hänen äitinsäkin nimi on selvitettävissä. voimia sinne[/QUOTE]

Miten se nimen selvittäminen tähän asiaan millään lailla vaikuttaa...Kyllähän usein kuolemasta ilmoitetaan ihan lehdessäkin. Ja kuulutetaan kirkossa, jos on seurakunnan jäsen. Pikkuisen empatiaa, ei olisi pahitteeksi tässä tilanteessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia ja Vanna
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27194661]Voimia teille :) Vaikka kuolemalta ei kukaan pääse karkuun, on se silti useimmiten surua aiheuttava tapahtuma.
Onko miehen äiti jossain lähellä hoidossa, vai pitkän matkan takana?[/QUOTE]

aika kaukana hän asuu, mies ei edes varma ehdikö hän nähdää, vaikka tarkoitus on nyt mennä, mutta se varma stressaa hänet enemmän, mutta äiti on iäkäs se ymmärrä että ei kuolema enää voi vältää, silti aika ikävä
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27194676]Miten se nimen selvittäminen tähän asiaan millään lailla vaikuttaa...Kyllähän usein kuolemasta ilmoitetaan ihan lehdessäkin. Ja kuulutetaan kirkossa, jos on seurakunnan jäsen. Pikkuisen empatiaa, ei olisi pahitteeksi tässä tilanteessa.[/QUOTE]

Ei siitä etukäteen ilmoiteta, että se ja se tekee nyt kuolemaa. Ap voisi välillä vähän miettiä miestäänkin mitä asioita täällä jakaa.
 
Venakko Milanna
hei oikeasti jos joku halua selvittä nimen, niin ei muuta kun selvittämään, tiedän ettei hulluja täällä voi vältää, mutta tuskin sen takia mun tarvi palstailu lopettaa jos ei enää asioille voi mitään ja joku huusi täällä, mun, miehen nimet... vaikka tosissaan käy mielessä mitä mä täällä teen, pitää olla aika masokostinen kun sellaista kohtelua ja vittuilua kestää monta vuotta
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27194726]Ei siitä etukäteen ilmoiteta, että se ja se tekee nyt kuolemaa. Ap voisi välillä vähän miettiä miestäänkin mitä asioita täällä jakaa.[/QUOTE]

Mun mielestä on aika tahditonta alkaa ap:tä tässä kohdin besserwisseröimään.

Voimia ja haleja Milannan perheelle.
 
"vieras"
hei oikeasti jos joku halua selvittä nimen, niin ei muuta kun selvittämään, tiedän ettei hulluja täällä voi vältää, mutta tuskin sen takia mun tarvi palstailu lopettaa jos ei enää asioille voi mitään ja joku huusi täällä, mun, miehen nimet... vaikka tosissaan käy mielessä mitä mä täällä teen, pitää olla aika masokostinen kun sellaista kohtelua ja vittuilua kestää monta vuotta
Ei täällä ole kukaan nimiä selvittelemässäkään mutta herranjestas lopeta jo tuo läheistesi asioiden levitteleminen palstalla.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27194788]Ei täällä ole kukaan nimiä selvittelemässäkään mutta herranjestas lopeta jo tuo läheistesi asioiden levitteleminen palstalla.[/QUOTE]

samalla muuten voi selmittää kaikki jotka on suvussa nimet=), hei ja joku ehkä voi auttaa selvittää löytämään mun suku, kun se on jossai Suomessa myös, mutta en tunne ketään... hyvä idea:p ehkä mä löydän oman suvun joskus
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27194788]Ei täällä ole kukaan nimiä selvittelemässäkään mutta herranjestas lopeta jo tuo läheistesi asioiden levitteleminen palstalla.[/QUOTE]

Minunkin pitäisi nyt hillitä itseni, eikä alkaa tällaisessa ketjussa kiistelemään, mutta voi hyvänen aika. Kyllähän täällä ihan yleisesti "levitellään" raskauksia, syntymiä, keskenmenoja eroja ja kaikkea perhe-elämään kuuluvaa. Eikä tässä aloituksessa ole mitään pahaa. Onhan täällä ennekin ollut keskusteluja perheenjäsenten sairauksista ja kuolemistakin. Ja nyt en enää jatka vänkäystä aiheesta.

Myötätuntoisin ajatuksin, voimia ap:n koko perheelle.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="muru";27194854]mä kyllä menisin kyllä äkkiä katsomaan jos oma äiti olis saattohoidossa :([/QUOTE]

ja olin sanonutkin että mies meneekin melko heti, kun saa lippuja
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27194832]Minunkin pitäisi nyt hillitä itseni, eikä alkaa tällaisessa ketjussa kiistelemään, mutta voi hyvänen aika. Kyllähän täällä ihan yleisesti "levitellään" raskauksia, syntymiä, keskenmenoja eroja ja kaikkea perhe-elämään kuuluvaa. Eikä tässä aloituksessa ole mitään pahaa. Onhan täällä ennekin ollut keskusteluja perheenjäsenten sairauksista ja kuolemistakin. Ja nyt en enää jatka vänkäystä aiheesta.

Myötätuntoisin ajatuksin, voimia ap:n koko perheelle.[/QUOTE]

Ne muut ei ole täällä samalla tavalla tunnistettavissa kuin ap, ja puhuvat omista asioistaan eivätkä levittele perheensä/lähipiirinsä henkilökohtaisia asioita.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27194885]Ne muut ei ole täällä samalla tavalla tunnistettavissa kuin ap, ja puhuvat omista asioistaan eivätkä levittele perheensä/lähipiirinsä henkilökohtaisia asioita.[/QUOTE]

Olen kyllä useinkin lukenut ketjuja anopeista, veljen vaimoista, lapsista, lasten kavereista, vanhemmista vanhempien sairauksista ja kuolemistakin, hyvinkin henkilökohtaisista ja intiimeistä asioista, perheväkivallasta ja sukupuolielämästä, että vähän ymmälläni olen kommentistasi.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
vieras3
[QUOTE="vieras";27194960]Olen kyllä useinkin lukenut ketjuja anopeista, veljen vaimoista, lapsista, lasten kavereista, vanhemmista vanhempien sairauksista ja kuolemistakin, hyvinkin henkilökohtaisista ja intiimeistä asioista, perheväkivallasta ja sukupuolielämästä, että vähän ymmälläni olen kommentistasi.[/QUOTE]

mutta nämä henkilöt eivät ole tunnistettavissa, kuten ap. tmmärrätkö eron anonyymin ja todellisen henkilön välillä
 

Yhteistyössä