Mies käy nyt vaikeat ajat

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minua hiukan ihmetyttää tuo "mies sai kuulla" eli ei vissiin kovinkaan paljon ole äitinsä kanssa tekemisissä eikä selvillä äitinsä asioista ja terveydentilasta?

Mutta tietysti kurja tilanne joka tapauksessa, voimia!
 
"vieras"
mutta nämä henkilöt eivät ole tunnistettavissa, kuten ap. tmmärrätkö eron anonyymin ja todellisen henkilön välillä
Kyllä.
Ja kyllä täällä on aika monia tunnistettavia nimimerkillä kirjoittavia, paljon helpommin tunnistettavia kuin ap. (en usko, että monikaan olisi tunnistanut ilman, että joku muu kuin hän itse olisi tänne nimiä ja firmoja huudellut)
 
[QUOTE="vieras";27195116]Minua hiukan ihmetyttää tuo "mies sai kuulla" eli ei vissiin kovinkaan paljon ole äitinsä kanssa tekemisissä eikä selvillä äitinsä asioista ja terveydentilasta?

Mutta tietysti kurja tilanne joka tapauksessa, voimia![/QUOTE]

Se välimatka voi olla Suomessakin pitkä.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27195116]Minua hiukan ihmetyttää tuo "mies sai kuulla" eli ei vissiin kovinkaan paljon ole äitinsä kanssa tekemisissä eikä selvillä äitinsä asioista ja terveydentilasta?

Mutta tietysti kurja tilanne joka tapauksessa, voimia![/QUOTE]


Äiti ei ole kertonut omasta terveyden tilasta ennen kun oli näköjään jo myöhässä. Välimatka on aika pitkää missä hän asuu
 
Ääliö,
[QUOTE="vieras";27194788]Ei täällä ole kukaan nimiä selvittelemässäkään mutta herranjestas lopeta jo tuo läheistesi asioiden levitteleminen palstalla.[/QUOTE]

painu sä helvettiin! Mitä se sulle kuuluu mitä kukakin tekee?
Että voi joku olla tyhmä!!!!!
 
"vieras"
Minäkin olen menettänyt äitini. Ja vaikka samalla paikkakunnalla asuimme, en silti tiennyt, että kuolema oli niin lähellä (eikä tiennyt äiti itsekään... sairaudesta tiesin kyllä). En ehtinyt hyvästellä niin, että äitini olisi ollut tajuissaan. Joten ymmärrän, ettei ap:n mies välttämättä tiennyt äitinsä olevan niin huonossa kunnossa.

Voimia!
 
vbnnn
hei oikeasti jos joku halua selvittä nimen, niin ei muuta kun selvittämään, tiedän ettei hulluja täällä voi vältää, mutta tuskin sen takia mun tarvi palstailu lopettaa jos ei enää asioille voi mitään ja joku huusi täällä, mun, miehen nimet... vaikka tosissaan käy mielessä mitä mä täällä teen, pitää olla aika masokostinen kun sellaista kohtelua ja vittuilua kestää monta vuotta
On hyvä kysymys miksi olet palstaa vuosia häiriköinyt.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27195817]Niin, useinhan vakavasti sairaat eivät halua puhua sairaudestaan, ei edes ja varsinkaan läheisille :([/QUOTE]

Ja ap piti huolen siitä että nyt sen tietää kaikki.
 

Yhteistyössä